Lekker toch, dat modderige zand wat door je vingers glipt in afwachting welke vorm het zal aan nemen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:31 schreef Chowi het volgende:
Ik zie de meerwaarde van zandkastelen bouwen niet echt in.
En het praktisch nut evenmin.
(Hihi, dat rijmt.)
Strak planquote:Op woensdag 23 juni 2010 06:33 schreef Chowi het volgende:
Missie: dit topic vol zien te krijgen voordat een modje hem opmerkt.
Neh, doe mij maar gewoon pils.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:33 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Lekker toch, dat modderige zand wat door je vingers glipt in afwachting welke vorm het zal aan nemen?
Missie: voor het topic vol is of een modje sluit hem, een trio regelen met Chowi en serokwaldeluxe.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:33 schreef Chowi het volgende:
Missie: dit topic vol zien te krijgen voordat een modje hem opmerkt.
Ja maar,....als je dat door je vingers laat druipen dan gaat de vloer zo plakken,..en je krijgt zo een stomme plas op de grond! En het is gewoon zonde!quote:
En dan moet je verdulleme ook nog met een rietje het op gaan zitten slurpen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:36 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja maar,....als je dat door je vingers laat druipen dan gaat de vloer zo plakken,..en je krijgt zo een stomme plas op de grond! En het is gewoon zonde!
Bier
quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Missie: voor het topic vol is of een modje sluit hem, een trio regelen met Chowi en serokwaldeluxe.
Missie: nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:35 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Missie: voor het topic vol is of een modje sluit hem, een trio regelen met Chowi en serokwaldeluxe.
Je hoeft toch niet alles door je vingers te laten druipen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:36 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja maar,....als je dat door je vingers laat druipen dan gaat de vloer zo plakken,..en je krijgt zo een stomme plas op de grond! En het is gewoon zonde!
Bier
Ja! Of bij gebrek aan een rietje gaan likken of zo,...quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
En dan moet je verdulleme ook nog met een rietje het op gaan zitten slurpen.
Goeie tip, even onthouden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:39 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ja! Of bij gebrek aan een rietje gaan likken of zo,...
Of een washandje er op gooien en dan heul hard daar op gaan zuigen!
Druppeltje is al té zondequote:Op woensdag 23 juni 2010 06:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles door je vingers te laten druipen?
Bek houden en bukken, teef.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:39 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
.
Maar ik wil dat gewoon zo graag.
Mwah, bier is nog niet zo duur. Als iemand een halve fles Prosecco van tafel veegt, ga ik wel huilen, echter.quote:
You like that, dontcha?quote:
Ik drink bijna alleen maar sterk bier. Of wijn. Of jenever of zo Ja, dan ga ik ook huilen als dat zou gebeuren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwah, bier is nog niet zo duur. Als iemand een halve fles Prosecco van tafel veegt, ga ik wel huilen, echter.
Jenever? Lees ik dat nou goed?quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik drink bijna alleen maar sterk bier. Of wijn. Of jenever of zo Ja, dan ga ik ook huilen als dat zou gebeuren.
Is mezelf al een paar keer gebeurt tijdens het ''ff inschuiven '' van mij bureau schuif of hoe heet zo een ding.
Schoof ik hoppa zo m'n bier/wijn de grond op![]()
Mijn ex gooide met Oud & Nieuw dus die Prosecco om. Ik moest me inhouden om niet boos te worden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:43 schreef serokwaldeluxe het volgende:
[..]
Ik drink bijna alleen maar sterk bier. Of wijn. Of jenever of zo Ja, dan ga ik ook huilen als dat zou gebeuren.
Is mezelf al een paar keer gebeurt tijdens het ''ff inschuiven '' van mij bureau schuif of hoe heet zo een ding.
Schoof ik hoppa zo m'n bier/wijn de grond op![]()
Wat een boefjequote:Op woensdag 23 juni 2010 06:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn ex gooide met Oud & Nieuw dus die Prosecco om. Ik moest me inhouden om niet boos te worden.. En toen ik me dat bedacht, realiseerde ik me hoe sneu dat eigenlijk was.
Maar ja, het was dure Prosecco en ik had het gekocht.. En als je bedenkt dat er maar 5 glazen uitgaan... tja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |