Ik kan de lucht niet eens zienquote:
x2quote:
Eerder de luxaflexquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
moet je je ogen open doen
hier is het ook he-le-maal blauw
Ik durf niet want iemand anders heeft straks juist extra alles dichtgedaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou.. raam open, luxaflex open!
frisse luchtzonnetje
Hoiquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Hallo
quote:
heerlijk op het strand liggen op zo'n superzachte handdoek en af en toe een dipje in de zeequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Nah, daar zijn vissen en het is koud en zoutig. Buitenzwembaden zonder chloor, that is
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
heerlijk op het strand liggen op zo'n superzachte handdoek en af en toe een dipje in de zee
Hoe moet ik me zo'n dipje voorstellen? Alleen de grote teen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
heerlijk op het strand liggen op zo'n superzachte handdoek en af en toe een dipje in de zee
eerst de grote teen jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe moet ik me zo'n dipje voorstellen? Alleen de grote teen?![]()
Volleyballen oid in het water
of dat spel met zo'n tennisbal en twee van die klittenbandbordjes, hoe heet het?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe moet ik me zo'n dipje voorstellen? Alleen de grote teen?![]()
Volleyballen oid in het water
ik kom alleen in zee op de rug van een paard.quote:
Bal overgooien ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
of dat spel met zo'n tennisbal en twee van die klittenbandbordjes, hoe heet het?
haha hoezo? ik zou wel aan de kust willen wonenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom alleen in zee op de rug van een paard.
Voor de rest bljif ik er zo ver mogelijk vandaan
ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha hoezo? ik zou wel aan de kust willen wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |