Ik kan de lucht niet eens zienquote:
x2quote:
Eerder de luxaflexquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
moet je je ogen open doen
hier is het ook he-le-maal blauw
Ik durf niet want iemand anders heeft straks juist extra alles dichtgedaanquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou.. raam open, luxaflex open!
frisse luchtzonnetje
Hoiquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:38 schreef Bos81 het volgende:
Hallo
quote:
heerlijk op het strand liggen op zo'n superzachte handdoek en af en toe een dipje in de zeequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:41 schreef j95 het volgende:
[..]
Nah, daar zijn vissen en het is koud en zoutig. Buitenzwembaden zonder chloor, that is
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
heerlijk op het strand liggen op zo'n superzachte handdoek en af en toe een dipje in de zee
Hoe moet ik me zo'n dipje voorstellen? Alleen de grote teen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef Marlalala het volgende:
[..]
heerlijk op het strand liggen op zo'n superzachte handdoek en af en toe een dipje in de zee
eerst de grote teen jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe moet ik me zo'n dipje voorstellen? Alleen de grote teen?![]()
Volleyballen oid in het water
of dat spel met zo'n tennisbal en twee van die klittenbandbordjes, hoe heet het?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe moet ik me zo'n dipje voorstellen? Alleen de grote teen?![]()
Volleyballen oid in het water
ik kom alleen in zee op de rug van een paard.quote:
Bal overgooien ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
of dat spel met zo'n tennisbal en twee van die klittenbandbordjes, hoe heet het?
haha hoezo? ik zou wel aan de kust willen wonenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik kom alleen in zee op de rug van een paard.
Voor de rest bljif ik er zo ver mogelijk vandaan
ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
haha hoezo? ik zou wel aan de kust willen wonen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik niet. Waait te hard. Wil er alleen op vakantiequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
Dus mar dan moeten wij onze BB huis inclusief tent maar aan de kust zetten
heerlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik niet. Waait te hard. Wil er alleen op vakantie
Ik maak niet veel lawaai, ik vind koken heel erg leuk en opruimen is ook geen probleem. Waneer kan ik de sleutel ophalen?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik maak niet veel lawaai, ik vind koken heel erg leuk en opruimen is ook geen probleem. Waneer kan ik de sleutel ophalen?
ik zet het deurtje wel openquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat je buiten moet gaan slapen, want in dat hok stik je van de hitte
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja!Kijken of Kally dat ook wil
![]()
En aan de achterkant een boerderijtje dan
Ahhhh lekker, ik ben half gekookt op mijn werk, bagger aircoquote:
Hey jij, waar zag ik jou net nou?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
Wehelllll Camera's op dat huis...Heb ik ook lekker vermaak
![]()
Hoi![]()
En welkom terug Marlalala
Kallyquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar natuurlijk![]()
Mar beeb ik heb je zo gemist![]()
* Kally geeft Mar een dikke knuffel
Hey Laysaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef Laysa het volgende:
Wehelllll Camera's op dat huis...Heb ik ook lekker vermaak
![]()
Hoi![]()
En welkom terug Marlalala
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben net als God....Overal om je heen
Ha Koentje, sorry dat ik vroeg weg was gisteren, moest nog wat dingen doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:23 schreef Koen66 het volgende:
Hey Kallyjij ook hier
Lekker hoor, geniet ff van 10 minuutjes rust onderweg voordat ik echt naar huis rij
Ja mijn mede wijndrinkende meisjequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:26 schreef Koen66 het volgende:
Ah en Mar is er ook,
Lief dat jullie elkaar zo gemist hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |