Oud-Zuid heeft ook pauperbuurten hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2010 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wel:
Oud-Zuid (geboren en getogen)
Centrum
Niet:
De rest van A'dam (serieus).
Bij de rest vind ik alle dagelijkse benodigdheden en meer te ver uit elkaar, zijn er teveel overlastgevende andere allochtonen of ziet het er té verpauperd uit.
My thoughts exactly..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:30 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Oud-Zuid heeft ook pauperbuurten hoor![]()
Ze mochten willen dat Westpoort ook maar in de buurt kwam van de schoonheid van het Ruhrgebied.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef deeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kon toch niet achterblijven in dit topic ;-)
Wie is er zo netjes om alle wijken even te benoemen?
Ik snap de omschrijving ' Rijk Van King Louie ' nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:28 schreef deeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kon toch niet achterblijven in dit topic ;-)
• Tokkies = Noord
• Hemel Op Aarde = Grachtengordel
• Krakers Met Honden = Staatsliedenbuurt + Groothandelsmarkt
• Scootertuig = Bos en Lommer
• Kopjes Thee = De Baarsjes
• Martin Bril = Oud-West
• Advocatistan = Vondelpark + De Pijp
• Rijk Van King Louie = Oud-Zuid Rivierenbuurt
• Islamitische Volksrepubliek Oost = Oosterpark
• Almere-Binnen = Dapperbuurt + Zeeburg
• Haiti = Zuid Oost
• West Bank = Sloterplas
• Sadr City = Osdorp
• Gazastrook = Gerbrandypark
• Ruhrgebied = Sloterdijk
• Camping Bakkum = Castricum
• Dance Valley = Spaarnwoude
• Parnassia = Haarlem/Overveen
• De Bronnen Van Geluidsoverlast = Schiphol
• Keukenhof = Lisse / Amsterdamse Bos
• As Van Het Kwaad = Zuid-as
• Bermudadriehoek = ?
• Omroepland = Hilversum
Wie verbeterd me of vult me aan?
Het is dan ook een kaartje dat de vooroordelen van Centrum-inwoners weergeeft hè.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zou in de Islamitische Volksrepubliek Oost wonen. Ik heb zo het idee dat de maker van dat kaartje hier nog nooit in de buurt is geweest
Joh? En met West Bank zullen ze wel dat gebied in Palestina bedoelenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:07 schreef Robin__ het volgende:
omroepland hilversum
keukenhof lisse
dance valley zal wel spaarnwoude zijn
Ik weet niet of je mij probeerde te verbeteren, maar zo ja, dan moet je maar eens googelen wat Westpoort is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:40 schreef kevin85 het volgende:
Ruhrgebied is meer Westelijk havengebied.
Met westbank bedoelen ze Slotervaart.
dit is king louie toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik snap de omschrijving ' Rijk Van King Louie ' niet
Precies, maar ik vind 'm wel leuk ;-)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:06 schreef computergirl het volgende:
[..]
kortom, kaart toont de vooroordelen en bekrompen mening van grachtengordel-bewoners
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door deeltje op 12-10-2010 16:37:11 ]
En elke week die herrie van racemotors, soms is het echt extreem. Toch zou ik best in de pijp willen wonen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:12 schreef zoalshetis het volgende:
woon prima in de pijp. goed gedeelte, alhoewel we soms wat overlast hebben van het marokkanentuig uit de diamantbuurt.
ja die motoren zijn idd bizar. alarmen gaan af door het geluid.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:15 schreef OnCraintDégun het volgende:
[..]
En elke week die herrie van racemotors, soms is het echt extreem. Toch zou ik best in de pijp willen wonen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |