Jouw naam is Pimpie?quote:
Sherlockquote:
Nee. Moriarty!quote:
Niet direct.. mijn naam begint wel met een J. en is meestal afgeleid van Jacob.. ( Jacqueline, aangenaam)quote:
I'm dooooooomed.quote:....... is een Walesche jongensnaam.
De betekenis van de naam is `lawaaiige, arbeider`.
Bianca?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:34 schreef LittleFox het volgende:
(Engelse meisjesnaam)
witte, eerlijk
oke..
als eerste naam: 946 0.0112% [populariteit] [% populariteit]quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef bioloogje het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/
Op deze site kun je trouwens zien, hoeveel mensen er in totaal zijn met jouw naam. Dus niet alleen vanaf 2006. Daarnaast kun je ook de verspreiding over het land zien...
Ook is deze completer, mijn naam kwam bijvoorbeeld niet voor in die van de OP, maar wel in deze...
Volgens mij gaat het op geboorteplaats. Dus de andere 27 kunnen verhuisd zijn.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
als eerste naam: 946 0.0112% [populariteit] [% populariteit]
als volgnaam: 161 0.0021% [populariteit] [% populariteit]
32 mensen in Zaanstad met Burak als volgnaam of eerste naam. Ik ken er 5 dus waar zijn de andere 27.
Burak heeft die site natuurlijk niet. Betekent "bliksem" van het Arabische "barq".
Zelfde voor mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Trommeldaris het volgende:
Aanbeden.
Klopt dus wel
Kniel, aardwormen.
Die heet Raiden denk ik...quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:17 schreef VonHinten het volgende:
Je kind Jayden noemenEcht
Dat klinkt als die Sjaak uit Tekken.... ah nee.... Mortal Kombat.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Bedrieger, verstoter van de troon, broederdoder.
Sounds about right.
Mijne ook. En ja, hij klopt. Ik heb een behoorlijk kutleven en ben inmiddels behoorlijk verBITTERD.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:34 schreef deedeetee het volgende:
Mijn naam betekend : bitter. Nou daar kan ik het dan mee doen
Ook van babybytes zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Viswijfje het volgende:
Wat vinden jullie trouwes van de top 10"??
quote:In de Klassieke Oudheid was laurier een symbool voor de overwinning. Overwinnaars werden getooid met een lauwerkrans, gemaakt van laurierbladeren.
propre nouvelle maison?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:15 schreef pindaplukker het volgende:
****** is een Franse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `schoon nieuw huis`.
juist
Volgens mij heet ze Sasha...quote:Op maandag 28 juni 2010 11:28 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Mwoah, ergens indirect gewoon een slap aftreksel van mijn naam
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar hoe je dan heet?quote:Op maandag 28 juni 2010 11:51 schreef Miss_paraplu het volgende:
mijn naam betekend: mooi meisjeen het is de naam van bekende Godin in India
Of het klopt .. nouja wat betreft het eerste, dat mogen andere mensen bepalen ..
Ik heb nog nooit van een Indiase godin genaamd Belle gehoordquote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef bioloogje het volgende:
Belle? Maar ik ben dan meer nieuwsgierig naar de foto's
Ja dat klopt inderdaad niet helemaal.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:48 schreef Kojirou het volgende:
Mijn naam is Shaniqua, het betekent zij die haar lichaam zal verkopen voor crack...![]()
Gauri my first namequote:Op maandag 28 juni 2010 11:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar hoe je dan heet?
Lotte is idd een afkorting van Charlotte, maar er zijn tegenwoordig kennelijk nogal wat mensen die dat niet weten....quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef Lotteh het volgende:
Lotte is een Duitse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `mannelijk`.
Yeah right.![]()
Het is toch echt afgeleid van Charlotte:
Charlotte is een Franse meisjesnaam.
De betekenis van de naam is `klein en vrouwelijk`.
De logica!Ik houd het wel bij de betekenis op Wikipedia.
quote:Benny is een Engelse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `gezegend zoon van mijn rechterhand`.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |