Ieder zijn mening, maar ik vond het wel 2 leuke afleveringen vandaag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:12 schreef Krambo het volgende:
Viel een beetje tegen vanavond, een van de mindere uitzendingen tot nu. Westbroek is een slappe ouwe hoer, die past wel in zo'n programma, maar daar dacht Gijpie anders over volgens mij, die was niet echt in vorm vanavond.
Het kwam vooral door Westbroek die echt alleeeeeen maar onzin uitkraamde. Zonder hem was het een betere aflevering geweest denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:12 schreef Krambo het volgende:
Viel een beetje tegen vanavond, een van de mindere uitzendingen tot nu. Westbroek is een slappe ouwe hoer, die past wel in zo'n programma, maar daar dacht Gijpie anders over volgens mij, die was niet echt in vorm vanavond.
Inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
Het kwam vooral door Westbroek die echt alleeeeeen maar onzin uitkraamde. Zonder hem was het een betere aflevering geweest denk ik.
vooral dat laatste idd, heeft ie wel 20 x gezegd denk ik...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij bralde iets, werd vervolgens door René of Johan tegengesproken en toen was het van "oh ja, oke, nou ik heb dan ook geen verstand van voetbal"
vind die vd gijp sowieso beetje irritant worden de laatste tijd. alleen maar negatief zeiken en lachen om zn eigen grapjes, maar als iemand anders de show steelt wordt het een norse lul.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:12 schreef Krambo het volgende:
Het hele WK is toch ook niet veel waard tot nu toe, begrijp Gijp wel hoor en mij irriteert die gelukkig nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
vind die vd gijp sowieso beetje irritant worden de laatste tijd. alleen maar negatief zeiken en lachen om zn eigen grapjes, maar als iemand anders de show steelt wordt het een norse lul.![]()
Johan is voor mij de mr. Bigstar van VI Oranje....had je ook niet verwacht van te voren![]()
overigens zit ik er vanavond gekkehuis hahaha! ben benieuwd! heb er zin an
Dit is echt zo geforceerd, slecht en lachwekkend, dat ik me afvraag welke psychiatrische stoornis ervoor zorgt dat hij ongegeneerd en vol van zichzelf blijft zingen. Derksen zegt weleens: je moet ook je eigen beperkingen kennen. He is right.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef gniffie het volgende:
Na al dat gelul over karaoke van Wilfred verwachtte ik ook uiteindelijk dat die er iets van kon.
Wat had ik het mis![]()
ik geniet van het WK, met name vanaf de tweede ronde wedstrijden heb ik heel wat leuke en spannende potten voetbal gezien! en dan moet het echte toernooi (knock-out fase) nog beginnen ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het hele WK is toch ook niet veel waard tot nu toe, begrijp Gijp wel hoor en mij irriteert die gelukkig niet
Doe je een Fok! shirtje aan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
overigens zit ik er vanavond gekkehuis hahaha! ben benieuwd! heb er zin an
Die karaoke moet je liggen, maar de rest van de radioshow is wel goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:33 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dit is echt zo geforceerd, slecht en lachwekkend, dat ik me afvraag welke psychiatrische stoornis ervoor zorgt dat hij ongegeneerd en vol van zichzelf blijft zingen. Derksen zegt weleens: je moet ook je eigen beperkingen kennen. He is right.
whehe....nee, een "schade Deutschland, alles ist vorbeiquote:
Van Basten heeft toch een degelijke basis, waar het gros voetballers niet voorbij een wettelijk verplichte mavo gekomen is. Dat zegt iets over zijn rauwe capaciteit. Dat deze niet geheel ontwikkeld is naar bondscoach-gerelateerde inzichten is een tweede.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Juist niet, Van Basten is denk ik één van de domste bondscoaches die we ooit gehad hebben.
Yakubu had gewoon moeten lachen toen die voor open doel de bal net naast miktequote:Op woensdag 23 juni 2010 01:43 schreef Mistbank het volgende:
En zichzelf tot vervelens toe indekken door te zeggen dat hij geen fuck verstand van voetbal heeft.. Wetende dat hij in een aangeschoten bui waarsch. weer de meest onzinnige teksten gaat uitbraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |