abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juni 2010 @ 01:12:46 #201
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83176810
Viel een beetje tegen vanavond, een van de mindere uitzendingen tot nu. Westbroek is een slappe ouwe hoer, die past wel in zo'n programma, maar daar dacht Gijpie anders over volgens mij, die was niet echt in vorm vanavond.
Jij ook?
  woensdag 23 juni 2010 @ 01:15:54 #202
271762 Bestolene
tax is theft
pi_83176861
Als jij gewoon je volle verstandelijke vermogens hebt, haal je gewoon Mark van Bommel bij je selectie. Punt
pi_83176917
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 01:12 schreef Krambo het volgende:
Viel een beetje tegen vanavond, een van de mindere uitzendingen tot nu. Westbroek is een slappe ouwe hoer, die past wel in zo'n programma, maar daar dacht Gijpie anders over volgens mij, die was niet echt in vorm vanavond.
Ieder zijn mening, maar ik vond het wel 2 leuke afleveringen vandaag.
pi_83177244
Westbroek houd je muil... pff. Kan 'm normaal wel waarderen, maar dit begint me te irriteren. (Ben aan het terugkijken. )
pi_83177270
En zichzelf tot vervelens toe indekken door te zeggen dat hij geen fuck verstand van voetbal heeft.. Wetende dat hij in een aangeschoten bui waarsch. weer de meest onzinnige teksten gaat uitbraken.
pi_83177357
Ja.. zo zit de wereld niet in elkaar.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:28:25 #207
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83180887
quote:
Het kwam vooral door Westbroek die echt alleeeeeen maar onzin uitkraamde. Zonder hem was het een betere aflevering geweest denk ik.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:32:24 #208
133369 Jivis
Critikut
pi_83181036
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef Sethje het volgende:

[..]

Het kwam vooral door Westbroek die echt alleeeeeen maar onzin uitkraamde. Zonder hem was het een betere aflevering geweest denk ik.
Inderdaad . Hij bralde iets, werd vervolgens door René of Johan tegengesproken en toen was het van "oh ja, oke, nou ik heb dan ook geen verstand van voetbal"
Amen.
pi_83181998
Dat gesprek tussen Van Basten en Derksen, daarvan vind ik niet dat iemand echt de sterkste was of zo. Kijk, iedereen krijgt wel eens te maken met een type Derksen die gaat proberen je er uit te lullen. Van Basten bleef gewoon rustig en maakte zijn eigen punten, draaide de stellingen van Derksen om, enz. Het klopte alleen feitelijk niet, hij dacht dat dat van "Sef Vergoossen, de campingvriend van Reker" bedoeld was om af te zeiken.

Trouwens wel interessant dat we nu met een linkspoot op links en een rechtspoot op rechts spelen, maar dat de spits nu al helemaal niet goed bereikt wordt. Al zijn VdV en Kuyt natuurlijk heel anders dan de vleugelspelers die Van Basten geloof ik voor ogen had.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:30:44 #210
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_83183090
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Inderdaad . Hij bralde iets, werd vervolgens door René of Johan tegengesproken en toen was het van "oh ja, oke, nou ik heb dan ook geen verstand van voetbal"
vooral dat laatste idd, heeft ie wel 20 x gezegd denk ik...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:48:58 #211
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_83186503
Die bingokaart, is dat de kaart die in VBL gemaakt is?
Ik hoorde Genee nog mijn destijdse inbrengingen "Sjempjuns Liek" en "Sjelsie" noemen
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_83187142
Die blonde op het eind
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:27:03 #213
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_83187996
Na al dat gelul over karaoke van Wilfred verwachtte ik ook uiteindelijk dat die er iets van kon.

Wat had ik het mis

"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_83188123
quote:
vind die vd gijp sowieso beetje irritant worden de laatste tijd. alleen maar negatief zeiken en lachen om zn eigen grapjes, maar als iemand anders de show steelt wordt het een norse lul.
Johan is voor mij de mr. Bigstar van VI Oranje....had je ook niet verwacht van te voren

overigens zit ik er vanavond gekkehuis hahaha! ben benieuwd! heb er zin an
  woensdag 23 juni 2010 @ 12:32:29 #215
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_83188203
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:30 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

vind die vd gijp sowieso beetje irritant worden de laatste tijd. alleen maar negatief zeiken en lachen om zn eigen grapjes, maar als iemand anders de show steelt wordt het een norse lul.
Johan is voor mij de mr. Bigstar van VI Oranje....had je ook niet verwacht van te voren

Het hele WK is toch ook niet veel waard tot nu toe, begrijp Gijp wel hoor en mij irriteert die gelukkig niet
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_83188224
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef gniffie het volgende:
Na al dat gelul over karaoke van Wilfred verwachtte ik ook uiteindelijk dat die er iets van kon.

Wat had ik het mis

Dit is echt zo geforceerd, slecht en lachwekkend, dat ik me afvraag welke psychiatrische stoornis ervoor zorgt dat hij ongegeneerd en vol van zichzelf blijft zingen. Derksen zegt weleens: je moet ook je eigen beperkingen kennen. He is right.
pi_83188871
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:32 schreef gniffie het volgende:

[..]

Het hele WK is toch ook niet veel waard tot nu toe, begrijp Gijp wel hoor en mij irriteert die gelukkig niet
ik geniet van het WK, met name vanaf de tweede ronde wedstrijden heb ik heel wat leuke en spannende potten voetbal gezien! en dan moet het echte toernooi (knock-out fase) nog beginnen ook

nee, die gijp laat wat mij betreft deze weken zijn ware aard zien: buitenshuis en als ie in het middelpunt van de belangstelling staat speelt ie het mannetje maar feitelijk is het gewoon een vervelende aandachtsgeile zanikerd die met name de laatste dagen echt irritante wartaal uitslaat

mooi wel om te zien dat zelfs johan hem al een paar keer even gekapitteld heeft
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:05:20 #218
195858 Krambo
Ik doe mee!
pi_83189559
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:30 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

Doe je een Fok! shirtje aan?
Jij ook?
pi_83189611
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:33 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Dit is echt zo geforceerd, slecht en lachwekkend, dat ik me afvraag welke psychiatrische stoornis ervoor zorgt dat hij ongegeneerd en vol van zichzelf blijft zingen. Derksen zegt weleens: je moet ook je eigen beperkingen kennen. He is right.
Die karaoke moet je liggen, maar de rest van de radioshow is wel goed.
pi_83189925
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Krambo het volgende:

[..]

Doe je een Fok! shirtje aan?
whehe....nee, een "schade Deutschland, alles ist vorbei " shirtje......om Johan te zieken, die kan daar niet tegen, primitief gedrag he
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:16:00 #221
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_83189996
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

Juist niet, Van Basten is denk ik één van de domste bondscoaches die we ooit gehad hebben.
Van Basten heeft toch een degelijke basis, waar het gros voetballers niet voorbij een wettelijk verplichte mavo gekomen is. Dat zegt iets over zijn rauwe capaciteit. Dat deze niet geheel ontwikkeld is naar bondscoach-gerelateerde inzichten is een tweede.

Het gaat mij er vooral om dat Derksen zgn. gelijk heeft als iemand niet de kans heeft of het vermogen heeft om weerwoord te geven. Dat geldt voor een hoop mensen die onder zijn lijst vallen van mensen waar hij een persoonlijke aversie tegen heeft. Om. Ruud Gullit en Patrick Kluivert zijn twee van die mensen. Goedkoop scoren over hun rug, en de publieke opinie blijkt ook erg makkelijk beïnvloed in dit opzicht. Hetzelfde geldt voor zijn zgn. bedrijfskundige inzichten en de zijn logica om voor het commerciële te kiezen wat hij generaliseert naar de norm. Denk dan aan onzin als dat Cambuur een slapende grootmacht is, Studio Voetbal alleen maar hoge kijkcijfers heeft omdat ze er een succesvol programma voor hebben zitten, dat zijn keuzes in de VI gelegitimeerd zijn door die zgn. degelijke onderzoeken die hij laat uitvoeren waar hij degelijke conclusies uit meent te kunnen trekken, dat Rekers beleid bij PSV zo volledig te legitimeren valt terwijl PSV financieel helemaal niet succesvoller is, de prestaties minder zijn en het spelersmateriaal ook, Heerenveen zo'n topbeleid voert terwijl ze van alle clubs uit het linker-rijtje de meest lege prijzenkast hebben, het logisch is dat spelers voor geldt kiezen terwijl hij eerder schande sprak van mensen als Bogarde, etc.

Derksen creëert een eigen werkelijkheid waar veel mensen als een stel lemmings in mee gaan. Volgens hem is zijn mening niet alleen een mening, maar de norm. Veel van de zaken waar Derksen regelmatig op terugkomt zijn verdraaid. En dit is puur ingegeven door een persoonlijk grudge die Derksen tegen de betrokken personen heeft. Als Derksen iets meermaals noemt, is het voor mij al reden om te twijfelen over de oprechtheid van hoe hij de zaken schetst.

Ik vind het dan een verademing wanneer iemand gewoon niet met hem meelult, maar een eigen idee geeft op een manier dat hij aangeeft dat hij deze hoger aanslaat dan het idee van Derksen en een heel andere waarheid voorstelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xaobotnik op 23-06-2010 13:27:49 ]
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:33:06 #222
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_83190664
Ik was het gister eens met Vd Gijp. Sommige doen nu net of Kluivert een matige spits was, maar hij had alles. Koppen, techniek, sterk, bal vasthouden. Jammer dat zijn carrière relatief snel voorbij was. Zijn laatste interlandgoal maakte hij toen hij 27 was en hij is nog steeds topscorer allertijden, dat zegt eigenlijk alles.
Bedankt Hans.
pi_83190810
Bah opeens zijn de afleveringen alleen nog maar in NL te zien. (Op vioranje.nl en rtlgemist.nl) Eeuwig zonde, had wel zin in nog een aflevering.
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:57:11 #224
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_83191658
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 01:43 schreef Mistbank het volgende:
En zichzelf tot vervelens toe indekken door te zeggen dat hij geen fuck verstand van voetbal heeft.. Wetende dat hij in een aangeschoten bui waarsch. weer de meest onzinnige teksten gaat uitbraken.
Yakubu had gewoon moeten lachen toen die voor open doel de bal net naast mikte
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_83191870
Volgens mij heeft Aad de Mos geen TV thuis want anders snap ik niet dat hij daar nog gaat zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')