Zijn de introductiedagen eerstejaars voor alle opleidingen verplicht of verschilt dat per opleiding?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Jetfly het volgende:
Wat kost 59 euro? 23/24/25 augustus? Bedoel je UIT o.i.d.? De introductie-dagen 1e jaars (23/24/25 aug.) is verplicht..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:27 schreef latexpiepbeestje het volgende:
En ik ga -na 3 jaar in een heel andere sector te hebben gewerkt- in augustus ook weer naar school! Ik ga CMD studeren. Ik heb er zin in!! Eerlijk gezegd had ik niet verwacht ingeloot te worden, heb daar echt geluk mee gehad!
Wat moesten jullie in de eerste doen bij het introductiekamp? Is het handig hier bij te zijn of heeft het niet veel meerwaarde?
Uum wat we precies gaan doen weet ik niet, maar er staat in dat het een 'gezellige' introweek wordt ergens in het Zuiden van Nederland en dat je je zwemspullen mee moet nemen en een kraslot!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:44 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Bij mij was staat dat het verplicht is die inrodagen en je krijgt er 1 studiepunt voor. Het is de eerste dag een borrel op school, de tweede dag gaan we naar arnhem om te overnachten in een stayokay en savonds is er een partyVolgende dag 10:00 weer huiswaarts
Wat gaan jullie allemaal doen dan en hoelang?
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:04 schreef Noukjee het volgende:
Hallo,
Ik ga in september beginnen met de SPH (in het eerste jaar; social work) op de HU in Amersfoort.
Zijn er mensen die dit jaar ook in Amersfoort met die opleiding gaan beginnen?
Mijn prullenbak heeft het meteen gezien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Jetfly het volgende:
Heb een heel dossier vol zooi ontvangen van de F.U.G./UIT. Damn...
Hoe hoog sta ik je op je spreekwoordelijke foklijstje?quote:Op woensdag 28 juli 2010 20:31 schreef Nick_Taken het volgende:
Kamers vinden kan lastig zijn ja, de wat kleinere websites vind je eerder een kamer.
Verder netwerken of bij een vereniging gaan, heb je meestal binnen een maand een kamer.
Als ik ook weet dat er bij mijn huisbaas een kamer vrij komt of gaat komen probeer ik daar vaak vrienden of hier mensen van fok binnen te loodsen, alleen het gaat zo snel dat ik in de regel er te laat bij ben.
Iig komen binnen nu en een half jaar in dit huis 1 a 2 plekken vrij, wanneer weet ik niet exact.
Een huisgenote hospiteert nog wekelijks voor grotere kamers.
Als je er 150-200 euro voor over hebt kun je het ook via een makelaar spelen, de allersnelste kamers maar in de regel ook wat duurdere. Zitten vaak ook wel de beste kamers tussen weer of je moet heel lucky zijn bij de ssh. Verder het usc/uvsv heeft een aantal zeer nette huizen op erg leuke locaties.
Krap? Wel toch? De rest van dit stukje snap ik trouwens niet, beetje lomp geschrevenquote:Maar zeg, maar dat heb je dus zelf ook al ervaren, niet tegen gelijk het eerste ja want zo krap is de huurmarkt ook weer niet.
Mja iets wat 13 m2 is vind ik dan wel leefbaar, het is niet groot, maar vanaf dat punt is verder kijken handiger ja. Krijg je ook voorrang of niet? Je netwerk is iig groter. En mja, ik reageerde veel in februari en mei, toen lukte het niet en dacht ik mjaaaa. Deze zomer had ik een baantje in Utrecht, en was van plan om daar te blijven en als ik zekerheid dat ik zou blijven, dán pas wilde ik reageren op woningen, gewoon voor het geval dat. Beetje dom dus, maar ja ik doe ook nooit iets ruim van te voren.quote:Kijk rond, en vind je iets wat goed leefbaar is pak dat en kijk verder. Zelf geluk gehad dat ik eind mei/juni al ging zoeken, overal eerste keus had, en hier tegenaan liep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |