Zilver is best te roken hoor.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:37 schreef Luckystrikeroker het volgende:
[..]
Doe is normaal joh, Zilver is me dan toch ook vies.
Idd Zware vanelle of Luckystrike, Luckystrike 5 euro voor 42,5 gram.
Haha, iedereen zijn eigen smaakquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:12 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
[..]
Zilver is best te roken hoor.
l;opt daar zijn ze al langer mee bzig, en toch blijf ik trouw aan mijn merkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:48 schreef LarryBird het volgende:
5,80 voor 42,5 gram zware van nelle... ipv de prijs te verhogen maken ze de inhoud van de pakjes kleiner
kloptquote:
Plus extra kanker!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:56 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Of het goedkoopst : gewoon half opgerookte sjekkies van de grond af schrapen en daarvan een nieuw sjekkie rollen. Als je geluk hebt heb je Van Nelle !:)
Dit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:38 schreef lezzer het volgende:
Voor zulke sigarettenhulzen heb je toch speciale tabak nodig? Die wat losser is? Anders wordt dat volgens mij helemaal niks.
Anyhow, Tobacco Farm van de Aldi, is dat niet het goedkoopste zo'n beetje?
* lezzer rookt al jaren niet meer, maar zou nou wel een sigaretje lusten
ik heb geen kat, en nu?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom op man![]()
Maakt het de kat wijst dat shag lekkerder is dan marlboro, ook nog es die goedkope troep..
waarom geen oranje pistool?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:01 schreef Drinky het volgende:
Mensen die roken
Sinds kort loop ik met een aansteker op zak, om zo mensen te helpen met het verkorten van hun leven. Wel in het oranje natuurlijk want dat zijn onze nationale kleuren.
Stel je voor, je wordt 83 in plaats van 84, oh noesssquote:Op zaterdag 26 juni 2010 02:01 schreef Drinky het volgende:
Mensen die roken
Sinds kort loop ik met een aansteker op zak, om zo mensen te helpen met het verkorten van hun leven. Wel in het oranje natuurlijk want dat zijn onze nationale kleuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |