Lees de OP eens goed.quote:
Dan nog is het een veredeld shaggiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lees de OP eens goed.
Hij gaat sigaretten rollen met zo'n apparaatje, daarvoor heeft hij goedkope shag/tabak nodig.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lees de OP eens goed.
Hij gaat sigaretten rollen met zo'n apparaatje, daarvoor heeft hij goedkope shag/tabak nodig.
Een veredeld shaggie is geen shaggie.quote:
Heb tijden geleefd op sigaretten, het gaat niet om de prijs. Het gaat erom dat ik groots in wil slaan en trouwens is shag gewoon veel lekkerder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Shag
Door zwervers bij elkaar geraapte oude sigarettenresten die aan havenarbeiders, dokwerkers, circusartiesten en paupers die niet eens gerolde sigaretten kunnen betalen worden verkocht.
Rij naar een kustplaats als Oostende, sla hele pakken shag in voor weinig geldquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef Albufeir het volgende:
[..]
Heb tijden geleefd op sigaretten, het gaat niet om de prijs. Het gaat erom dat ik groots in wil slaan en trouwens is shag gewoon veel lekkerder.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Shag
Door zwervers bij elkaar geraapte oude sigarettenresten die aan havenarbeiders, dokwerkers, circusartiesten en paupers die niet eens gerolde sigaretten kunnen betalen worden verkocht.
Die viel mij erg tegen, zitten veel takken in en de shag is heel los.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef boyslut het volgende:
Evergreen zwaar rook ik wel eens die kost ¤4,30 en die is kwalitatief goed te roken en bijna overal verkrijgbaar.
Serieus, voor een pakje van ± 45 gram?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef KarinJ. het volgende:
Wouw, maar 4,25 euro....waar wij wonen kost een pakje shag 173 kroner, omgerekend......22,50 euro....kijk, dat zijn pas prijzen
Shag is de meest pure vorm van gedroogd tabak.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:30 schreef Sigmund666 het volgende:
Shag
Dat laatste klopt dusquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:15 schreef SolidArt het volgende:
[..]
Shag is de meest pure vorm van gedroogd tabak.
Sigaretten worden gemaakt van overig restafval van dit tabak.
Shag moet je overigens in België kopen, daar zit nog 50g in een buil, en geen 42.5g, wat dus 15% meer shag inhoud is, en de prijs is ook 1.10 euro goedkoper.
Dus betaal je per buil 30% minder in België dan in Nederland.
Ik rook altijd Zilver is prima te doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Het goedkoopst is L&M shag, dat is 3 euro per pakje, zit alleen maar 30 gram. En anders moet je Zilver roken, goedkoop en nog lekker ook. Het best is natuurlijk een Zware Van Nelle uiteraard.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:08 schreef KarinJ. het volgende:
Wouw, maar 4,25 euro....waar wij wonen kost een pakje shag 173 kroner, omgerekend......22,50 euro....kijk, dat zijn pas prijzen
quote:
Doe is normaal joh, Zilver is me dan toch ook vies.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:40 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:
Het goedkoopst is L&M shag, dat is 3 euro per pakje, zit alleen maar 30 gram. En anders moet je Zilver roken, goedkoop en nog lekker ook. Het best is natuurlijk een Zware Van Nelle uiteraard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |