abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83697310
Is ook niet noodzakelijk.
Ik ga een studie doen omdat ik meer wil.
Maar menig ander is tevreden met mijn plek.
Is wel te zien aan de leeftijden
pi_83698317
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
Is ook niet noodzakelijk.
Ik ga een studie doen omdat ik meer wil.
Maar menig ander is tevreden met mijn plek.
Is wel te zien aan de leeftijden
Ik vind dat jij een superprestatie levert Cassandra.

Jammer dat het topic een beetje overleden is....
pi_83698845
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:22 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik vind dat jij een superprestatie levert Cassandra.

Jammer dat het topic een beetje overleden is....
Valt wel mee.
We doen het gewoon rustig aan hoe was de meet eigenlijk?
Ik zal er de volgende meet ook bij zijn denk ik, als het niet al te snel er aan zit te komen
  maandag 5 juli 2010 @ 21:58:33 #204
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83700245
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Valt wel mee.
We doen het gewoon rustig aan hoe was de meet eigenlijk?
Ik zal er de volgende meet ook bij zijn denk ik, als het niet al te snel er aan zit te komen
Die meet in Blijdorp? Die was gezellig. Met z'n drieën door Blijdrop gelopen diertjes gekeken en veel gekletst en gelachen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Opzich lijkt mij dat best gezellig nog een meet. Kom maar met een voorstel.

Ontopic:
Ik heb vandaag met mijn zusje gepraat en vorige week ook over hoe ik en zij met ons verleden omgaan en wij samen onze ouders daar mee willen confronteren om op zijn mints wat begrip te krijgen hoe wij ons voelen. Mijn zusje gaat komende week met onze ouders praten. Afhankelijk van de uitkomst ga ik wel of niet het gesprek met hun aan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_83702658
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 16:44 schreef Ferrobarr het volgende:
Wow; wat heftig! Wat is de aanleiding dat hij zich laat testen? En heb jij het wel eens met je ouders over je vermeende autisme? Ik begreep dat je niet heel erg goed contact met je ouders hebt.
Daar heb ik het idd met ze over gehad, en dat is de aanleiding. En sindsdien is er ook meer begrip voor mijn gedrag (van vroeger) en hebben we minder ruzie. Dus het scheelt wel. Maar goed, hij is er dus flink over van slag.
quote:
Roken
Jammer dat je bent gaan roken.
Zo dacht ik er vroeger ook over haha. Ironie.
Maar ik zie mezelf niet als roker. Ik rook af en toe. Soms een of twee, dan twee dagen niet. Alleen als ik er zin in heb, zoals ik drink. Nou ja, ik drink veel meer dan ik rook. Als ik zoveel zou roken als ik dronk, dan was het minder goed met me gesteld

Ik zou bijna zeggen steek er eens een op, het valt echt reuze mee. Gek genoeg kan ik nog steeds niet tegen rook als een ander het uitblaast, maar als ik er zelf een opsteek heb ik er nauwelijks last van. Raar he?
quote:
Oplossing 1: solo-sex. Oplossing 2: regel een one night stand, fuck buddy o.i.d.; iemand(en) om je seksuele lusten op bot te vieren.
Allebei niet ideaal. Ik hoef niet per se sex met liefde, maar er moet wel een flinke klik zijn.
quote:
Hmm. Jammer dat hij je kennelijk niet op een normale manier af kon wijzen. Doet hij sindsdien nog wel normaal tegen je? Ik vind het echt heel jammer voor je.
Mjah, hij doet normaal ja. Ik heb nog steeds het gevoel dat hij naar me toe trekt, dus ik snap het echt niet. Waarom kom je bij een gelegenheid naast iemand zitten als je diegene net hebt afgewezen? Waarom kijk je die persoon steeds aan als je een algemene mededeling doet? Ik voel me er zo ongemakkelijk bij als hij met me komt praten, ik ga van binnen dood op die momenten. Aan de ene kant maakt het me ontzettend blij, die aandacht; aan de andere kant is het de ultieme kwelling.
quote:
Is er een specifieke aanleiding / trigger geweest waarom je nu je puberteit over wil doen? Meer tijd en geld aan jezelf besteden lijkt me goed voor een zichzelf wegcijferend persoon. En dat geldt ook voor plezier maken.
Ik zit beter in m'n vel door een aantal dingen, maar het kwartje is ook gewoon gevallen voor wat betreft werk zoeken. Ik kan geen werk vinden om meerdere redenen, maar een daarvan is dat ik niet weet wat ik wil. waarom niet? Omdat ik nooit de kans heb gehad daar over na te denken. Omdat ik nooit de kans heb gehad te ontdekken wie ik ben en wat ik leuk vind om te doen. Dus. Vandaar.

En ook doordat ik met andere mensen omga en vaker uit ga, uit eten, naar cafe, etc. En dat bevalt eigenlijk wel. Vroeger deed ik dat nooit. Vroeger was ik altijd Verantwoordelijk. Echt met een hoofdletter. Verantwoordelijk. Plichtsgetrouw. Gehoorzaam. En nu denk ik, als ik verdomme om twee uur 's nachts naar huis wil fietsen doe ik het gewoon. Als ik zin heb om aangeschoten met iemand vals te zingen op een terras, why the hell not? Als ik op mijn fiets met mijn iPod mee wil bleren, dan heeft degene die achter me fietst nu gewoon pech.

Ik heb vroeger alles gedaan om het maar 'goed' te doen. Ik wou niet uitlopen met mijn studie bijvoorbeeld. Maar achteraf had ik beter extra dingen naast mijn studie kunnen doen en wel naar het buitenland kunnen gaan, ook al had ik gegarandeerd vertraging opgelopen. Achteraf had dat veel nuttiger geweest. En ik wou niet stoppen met mijn studie, uiteindelijk heb ik na mijn BA toch niks meer afgemaakt en alleen maar 2,5 jaar verspild en een hoop geld. (Ok, persoonlijk heb ik een van die jaren wel nuttig gevonden, maar qua werk of diploma's heeft het me allemaal geen steek geholpen). Kortom, soms is doen wat je wilt beter dan doen wat je denkt dat je moet doen.

En ja, ik cijfer mezelf altijd weg. Dat doe ik nog steeds. Ik vind mezelf uiteindelijk gewoon niet belangrijk. En ik vind het moeilijk dat te veranderen, want ik vind ook niet dat ik dat zou moeten willen veranderen, omdat ik niet belangrijk ben en ik dus mezelf niet moet wijsmaken dat ik dat wel ben, snap je de logica nog?

Uiteindelijk offer ik mezelf altijd op: dat doe ik voor een partner, dat doe ik voor vrienden, dat doe ik voor mijn politieke partij. Alles gaat boven mijn eigen belangen als het erop aankomt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Satsuma op 05-07-2010 22:52:54 ]
pi_83716920
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Valt wel mee.
We doen het gewoon rustig aan
Mag ook
quote:
hoe was de meet eigenlijk?
Ik ben nog nooit bij een meet geweest

@ Ferrobar : die Kef's 104/2 zijn ongelofelijk duur.
pi_83738726
Voetbal
(sorry, kon het niet laten )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_83739244
Love it or hate it. Maakt niet uit joh
Voetbal is al 6 jaar mijn passie (waarvan ik 4 jaar niets kon doen wegens jaloezie van mn ex ) dus dit is puur genieten voor mij
  dinsdag 6 juli 2010 @ 21:26:34 #210
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83739512
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Love it or hate it. Maakt niet uit joh
Voetbal is al 6 jaar mijn passie (waarvan ik 4 jaar niets kon doen wegens jaloezie van mn ex ) dus dit is puur genieten voor mij
Je ex hield net van voetbal?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_83739799
mehh, ik scoutte op de toekomst, dan liep ik tussen allemaal jongens van mijn leeftijd.
En hij vond mij oppervlakkig omdat ik zoveel met voetbal bezig was destijds
oooh ja en ik ging met zijn broer naar wedstrijden Jaloezie alom
  dinsdag 6 juli 2010 @ 21:39:03 #212
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83740070
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef Cassandra87 het volgende:
mehh, ik scoutte op de toekomst, dan liep ik tussen allemaal jongens van mijn leeftijd.
En hij vond mij oppervlakkig omdat ik zoveel met voetbal bezig was destijds
oooh ja en ik ging met zijn broer naar wedstrijden Jaloezie alom
14 SHADES OF GREY
pi_83752150
@Satsuma: m.b.t. dat gelegenheidsroken: spiegel je je wellicht aan de leider van de organisatie waar je je zo voor inzet?

@EchtGaaf: Goede spullen zijn duur, helaas. En er zijn ook andere goede luidsprekers die je kunt overwegen. Iets anders als je tijd hebt: zijn zelfbouwluidsprekers niet iets voor jou?

Ik hoop later deze week uitgebreider te reageren.
twijfelgeval?
pi_83760081
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:53 schreef Ferrobarr het volgende:
@EchtGaaf: Goede spullen zijn duur, helaas. En er zijn ook andere goede luidsprekers die je kunt overwegen. Iets anders als je tijd hebt: zijn zelfbouwluidsprekers niet iets voor jou?
Zelfs op de 104AB wordt idioot op geboden. Ik heb goede speakers, maar het is voor de verzameling

Ik zou alleen aan zelfbouw doen, als ik een revolutionair principe zou kunnen uitwerken.
pi_83775506
he fb
Je reageert nochtans uitgebreid genoeg over t algemeen

Zo wat ben ik gaar.. slecht geslapen. Hard gewerkt.
Boze klant aan de balie die al *&^$%#%%^*& vloekend naar me toe kwam omdat hij geen geld had ontvangen. Heb t over een andere boeg gegooid:
Meneer ^%^%$^&*&^%%$
Ik: Ok. Wat is uw geboortedatum?
Meneer: &^%^$%&**((*^&% dd/mm/yy*Y&^&%$#$&
Ik: Ok. En uw achternaam?
t hielp wel.

Verder zit ik de azen op een canon 40D en hopelijk kan ik er deze week een op de kop tikken. Dan ben ik happy
pi_83784135
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:46 schreef Satsuma het volgende:

[..]
[..]

Ik zit beter in m'n vel door een aantal dingen, maar het kwartje is ook gewoon gevallen voor wat betreft werk zoeken. Ik kan geen werk vinden om meerdere redenen, maar een daarvan is dat ik niet weet wat ik wil. waarom niet? Omdat ik nooit de kans heb gehad daar over na te denken. Omdat ik nooit de kans heb gehad te ontdekken wie ik ben en wat ik leuk vind om te doen. Dus. Vandaar.

En ook doordat ik met andere mensen omga en vaker uit ga, uit eten, naar cafe, etc. En dat bevalt eigenlijk wel. Vroeger deed ik dat nooit. Vroeger was ik altijd Verantwoordelijk. Echt met een hoofdletter. Verantwoordelijk. Plichtsgetrouw. Gehoorzaam. En nu denk ik, als ik verdomme om twee uur 's nachts naar huis wil fietsen doe ik het gewoon. Als ik zin heb om aangeschoten met iemand vals te zingen op een terras, why the hell not? Als ik op mijn fiets met mijn iPod mee wil bleren, dan heeft degene die achter me fietst nu gewoon pech.

Ik heb vroeger alles gedaan om het maar 'goed' te doen. Ik wou niet uitlopen met mijn studie bijvoorbeeld. Maar achteraf had ik beter extra dingen naast mijn studie kunnen doen en wel naar het buitenland kunnen gaan, ook al had ik gegarandeerd vertraging opgelopen. Achteraf had dat veel nuttiger geweest. En ik wou niet stoppen met mijn studie, uiteindelijk heb ik na mijn BA toch niks meer afgemaakt en alleen maar 2,5 jaar verspild en een hoop geld. (Ok, persoonlijk heb ik een van die jaren wel nuttig gevonden, maar qua werk of diploma's heeft het me allemaal geen steek geholpen). Kortom, soms is doen wat je wilt beter dan doen wat je denkt dat je moet doen.

En ja, ik cijfer mezelf altijd weg. Dat doe ik nog steeds. Ik vind mezelf uiteindelijk gewoon niet belangrijk. En ik vind het moeilijk dat te veranderen, want ik vind ook niet dat ik dat zou moeten willen veranderen, omdat ik niet belangrijk ben en ik dus mezelf niet moet wijsmaken dat ik dat wel ben, snap je de logica nog?

Uiteindelijk offer ik mezelf altijd op: dat doe ik voor een partner, dat doe ik voor vrienden, dat doe ik voor mijn politieke partij. Alles gaat boven mijn eigen belangen als het erop aankomt.
Ik moet zeggen dat het net is alsof ik mezelf in dat laatste stuk lees. <Alleen is het uitgaan enzo veel minder omdat alleen uitgaan gewoon te saai is.
Maar verder is het zo heel erg herkenbaar.

Maar goied...ik ga nu, zit in ee cybercafe, en het is hier echt een gegil en geschreeuw door de wedstrijd
En ik heb zin om in het appartement in de airco te gaan zitten..het is echt te warm
  woensdag 7 juli 2010 @ 22:28:14 #217
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83784275
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef francis998 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat het net is alsof ik mezelf in dat laatste stuk lees. <Alleen is het uitgaan enzo veel minder omdat alleen uitgaan gewoon te saai is.
Maar verder is het zo heel erg herkenbaar.

Maar goied...ik ga nu, zit in ee cybercafe, en het is hier echt een gegil en geschreeuw door de wedstrijd
En ik heb zin om in het appartement in de airco te gaan zitten..het is echt te warm
Spanje in de finale
Leuke vakantie?
14 SHADES OF GREY
pi_83832849
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 07:53 schreef Ferrobarr het volgende:
@Satsuma: m.b.t. dat gelegenheidsroken: spiegel je je wellicht aan de leider van de organisatie waar je je zo voor inzet?
Die geeft een eigen invulling aan gelegenheidsroken: die rookt zeg maar altijd als er de gelegenheid is.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 18:18:11 #219
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83858862
quote:
Op vrijdag 9 juli 2010 00:57 schreef Satsuma het volgende:

[..]

Die geeft een eigen invulling aan gelegenheidsroken: die rookt zeg maar altijd als er de gelegenheid is.
LOL
14 SHADES OF GREY
pi_83961348
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Autidude het volgende:

[..]

Dat heeft hij dus niet..
WANT
[..]

Antwoord op die vraag staat slechts enkele posts onder de post die je gequote hebt
[..]
Sorry hoor, maar ik heb echt geen tijd om uit te zoeken welke post je hier nu bedoeld.
quote:
Met toestemming.
Geen idee van wie of wat je toestemming denkt te moeten hebben, maar daar gaat het niet om.
Het gaat erom dat je aan de ene kant:
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:59 schreef Autidude het volgende:
[..]
En tuurlijk wil ik mijn schulden zo snel mogelijk afbetalen.
[..]
beweert, maar aan de andere kant wel 199 euro weggooit aan een waardeloze mountainbike, 500 euro uitgeeft aan een auto (plus 30 euro/maand, plus benzine), een Fok Full abonnement afsluit, racebanden onder je auto zet in plaats van ze op marktplaats te verkopen etc., etc.

Je werkelijke gedrag komt niet overeen met het beeld dat je van je gedrag hebt. Als je werkelijk je schulden zo snel mogelijk wilt afbetalen, zoals je beweert, deed je bovenstaande dingen niet.
quote:
VOLLEDIG uit de duim gezogen... Je kent de feiten? Cijfers, namen, afspraken?
Je weet wat ik allemaal doe en betaal..?? je weet ook welke bedrijven er dwars liggen etc?
Nee, maar dat is ook niet relevant voor het punt dat ik probeer duidelijk te maken.
quote:
[..]

Ik houd mijzelf absoluut niet voor de gek, in tegenstelling tot mensen die denken verstand van zaken te hebben met uiterst minimale kennis van feiten.
[..]
Zie hierboven.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 18:30 schreef Autidude het volgende:
Maar ik hoef dus niet ALLES in te leveren, sterker nog.. ik mag een eigen bezit hebben tot 5000 euro.
Mag dat ook van jou?
[..]
Jahoor, prima. Alleen beweer dan niet dat je je schulden zo snel mogelijk wilt afbetalen, want dat is dus gewoon niet zo.
quote:
[..]

Spreek je jezelf nu niet vreselijk tegen? En een behoorlijk stap terug moeten doen? NOG MEER?? hoe moet ik dat zien dan? Geen pindakaas meer op brood? Een matras verkopen omdat 1 matras op de grond goed genoeg is en 2 opelkaar een overbodige luxe?
Dat heb ik nooit gesuggereerd. De door mij genoemde punten zijn dingen die eenvoudig geld besparen zonder dat ze je leven ondragelijk maken.
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 18:14 schreef Autidude het volgende:
Ferrobar laatste bezoek: 16 dagen, 7 uur geleden.

geen woorden maar daden.. driemaal dubbelvoudig er keihard uitgeluld.
Ik wil niet hard zijn maar wel mijn gram halen.. oog om oog, tand om tand.. Dat doe ik IRL en ook online.
Fucking mafkees... vet grote bek, geen daden. En dan vluchten..
Tjonge, jonge: wat maak jij het jezelf moeilijk in het leven… Mijn doel hier is het (proberen te) helpen van anderen en zelf meer inzicht te krijgen in mijn (vermeende) autisme. Als bovenstaande je doel is: wat denk je daar nou mee te bereiken? Overigens, zoals correct door Satsuma opgemerkt: ik was inderdaad op vakantie.
twijfelgeval?
pi_83962682
Ach ferrobar, laat maar zitten.
Verspil je energie er niet aan. Op mijn ingeslikte opmerking toch nog op te merken,
laat je niet dwars zitten door een labiele borderliner die om de haverklap weer op zijn mening terug komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83964264
Tsja, dat is mijn afwijking: op alle relevante posts hier willen reageren, ookal ben je zo'n drie weken op vakantie geweest.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de andere posts/zaken kom ik z.s.m. terug.
twijfelgeval?
pi_83966659

Maar dat was ook mijn handicap, buiten dat had ik t gevoel mijzelf te moeten verdedigen. Net zo absurd.

Ik ben morgen lekker vrij
Omdat t in Amsterdam te druk wordt om er lekker uit of in te komen ivm de huldiging
pi_83967754
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:

Maar dat was ook mijn handicap, buiten dat had ik t gevoel mijzelf te moeten verdedigen. Net zo absurd.
Dus als we zeggen dat je er naakt niet zo lekker uitziet...ach laat ook maar

flauw flauw.
  maandag 12 juli 2010 @ 18:40:47 #225
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_83967831
quote:
Op maandag 12 juli 2010 18:01 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik ben morgen lekker vrij
Omdat t in Amsterdam te druk wordt om er lekker uit of in te komen ivm de huldiging
Ga jij ook kijken?
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')