omg ik wil ;t zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Thijs kan boos, huilen, blij en lachen op commando![]()
Huilen is gewoon boos met 'buuh' als geluidje erbij
Is het eindelijk zo ver?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik mag wel in KPD
vrijdag ben ik vrij, dan maak ik wel een filmpje als het luktquote:
Sinds netquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Sinds wanneer kan jij in KPD, taartjelief?
Oja, daar even over, ik ben echt veel dikker dan haar hoor, schatquote:
Weet ik veel?quote:
ik lees nooit terugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga maar niet teruglezen, is niks gebeurd de laatste tijd daar
Waarom? Je wou er toch niet in kunnen?quote:
Iets met nieuwsgierig. En te.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom? Je wou er toch niet in kunnen?
* Ezechielk weet wat hij even op zijn telefoon gaat zetten.quote:
Niet zo bijzonder he?quote:
PICSSSSSSS!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen in een rokje naar mijn werk![]()
![]()
Geen idee. Nu ik er in kan, hoef ik niet per se te kijken merk ikquote:
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Jij in een rokje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Het wordt zaterdag heul heet, dus met een beetje geluk heb ik er dan ook eentje aanquote:
Die heb ik vandaag ook al de hele dag aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Gewoon voor de heb.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee. Nu ik er in kan, hoef ik niet per se te kijken merk ik
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het wordt zaterdag heul heet, dus met een beetje geluk heb ik er dan ook eentje aan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij in een rokje?![]()
Ik heb vandaag pumps gekocht, zodat ik tenminste niet mijn veel te hoge naaldhakken of fallstars aanhoef onder een rokje.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook al de hele dag aan![]()
OE OE OE
Bij de winkel stond groepje breezersletjes en 1 riep naar mij dat ik een slechte boobjob had gehad
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen ook maar een rokje aandoen maar wel met legging eronder
Mij het hele weekend nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg worden
Je doet nu net alsof je een crimineel bent met huisarrest of zo ietsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ze, echt heus waar
![]()
ik denk dat ik gewoon mijn laarzen aan doe, dan valt mijn enkelband wat minder op
Nou, mij wel, want ik smelt boven de 25 graden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg worden
wat dan, wat dan, wat dan? DW in een rokje? Of in..niets?quote:
Haha, nee, maar omdat mijn enkel nog steeds zeer doet heb ik zo'n lelijk ding voor er omheen..dat staat niet zo heeeeeel mooi met open schoentjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je een crimineel bent met huisarrest of zo iets
Je weet wel dat je het tegen mij hebt, iemand die 's winters met een t-shirt rond loopt, van mij hoeft het ook niet warmer dan 25 hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mij wel, want ik smelt boven de 25 graden.
Nee, echt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zondagmiddag lekker zwemmen, ook geen slecht idee, maar hoezo niet?
Graspopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan, wat dan, wat dan? DW in een rokje? Of in..niets?
Lekker hoor, samen smeltenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het tegen mij hebt, iemand die 's winters met een t-shirt rond loopt, van mij hoeft het ook niet warmer dan 25 hoor
Oh zo, kusje op je enkel tegen de pijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, nee, maar omdat mijn enkel nog steeds zeer doet heb ik zo'n lelijk ding voor er omheen..dat staat niet zo heeeeeel mooi met open schoentjes
Geef je Sjoegerd een kusje van me?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Graspop
3 dagen kamperen, en bandjes kijken
Dat heb ik al sinds januari, gekkiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, kusje op je enkel tegen de pijn
Uiteraard!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef je Sjoegerd een kusje van me?
Ik loop al een paar dagen de hele tijd in rokjes rondquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook al de hele dag aan![]()
OE OE OE
Bij de winkel stond groepje breezersletjes en 1 riep naar mij dat ik een slechte boobjob had gehad
Dan als nog, kan je er niet genoeg geven want jij bentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds januari, gekkie
Uit PUB.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij de logeer kamer, ik ga dan wel in de kamer liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
Ik bedenk me net dat ik op zolder slaap zaterdag![]()
*smelt*
Dan moet ik mijn voeten wel eerst even wassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
Dan als nog, kan je er niet genoeg geven want jij bent
Alsof hij mij wil zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan, wat dan, wat dan? DW in een rokje? Of in..niets?
Logeerkamer is net zo heet..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij de logeer kamer, ik ga dan wel in de kamer liggen
Oja. Ik wel hoor. In nietsquote:
Een beetje van mijn zalf lenenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn voeten wel eerst even wassen![]()
Nee van mij ook niet. Al zeggen ze dat de 30 dit weekend wel gehaald wordtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het tegen mij hebt, iemand die 's winters met een t-shirt rond loopt, van mij hoeft het ook niet warmer dan 25 hoor
Nee, wassen helpt best, maar ik loop de hele tijd met blote voeten in schoenen en dan..tsja.quote:
Je kan nu in KPD.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uit PUB.
Als hij naar mij toekomt. Herkennen zal ik hem niet, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ja, dat dus...luchtbed maar vullen met koud water dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee van mij ook niet. Al zeggen ze dat de 30 dit weekend wel gehaald wordt
Van wat ik gezien heb is het al weer naar beneden bij gesteld, gisteren stond er 25/26 vandaag 23/22 op voor het weekendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee van mij ook niet. Al zeggen ze dat de 30 dit weekend wel gehaald wordt
Slimquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij deze gewoon mij luchtbed en een dunne laken mee neem voor het slapen
Doe even je best dan manquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als hij naar mij toekomt. Herkennen zal ik hem niet, denk ik.
Pics/linkje?quote:
Hmm. We'll seequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
Kom ook lekker beneden liggen(vroeg er uit moeten we kennelijk toch)
Waterbedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dus...luchtbed maar vullen met koud water dus
BBQ?quote:
Ah, ok. Als ik hem herken.quote:
Nee...dan doe ik wel een rokje/ jurkje aan, goed?quote:
Ook niet met z;n 2tjes?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...dan doe ik wel een rokje/ jurkje aan, goed?
die van vandaag staatje iig erg goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik loop al een paar dagen de hele tijd in rokjes rond
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uit PUB.
hij isook uit PTA nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen echt bier voor je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
BIER!!!
Bart ga dat eens pakken voor mij
Raad eens welke ik aandoe met de BBQ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van vandaag staatje iig erg goed.
Alsof hij bierslaaf speelt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
BIER!!!
Bart ga dat eens pakken voor mij
Werp jij, of wordt je geworpen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Olle. het volgende:
avond!
trev heb een actie foto geplaatst hoor
Een beetje verslaaft?quote:
Ik ga meteen kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Olle. het volgende:
avond!
Hij doet ;t niet bij mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Olle. het volgende:
avond!
het word een orgie meet, dus de rozequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Raad eens welke ik aandoe met de BBQ?
zeg dat nou niet, mijn vriend heeft al nachtmerriesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word een orgie meet, dus de roze
Het roze jurkje? Nee man. Alleen op speciale gelegenheden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word een orgie meet, dus de roze
quote:
Ah lekker een grolschjequote:
Kan het altijd proberen tochquote:
Hmmm. Hij lijkt op de andere foto's blond te zijn, en de werpende partij lijkt donker haar te hebbenquote:
zoals een lefstedentochtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het roze jurkje? Nee man. Alleen op speciale gelegenheden.
Alle FOK! meets worden toch orgiemeets?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg dat nou niet, mijn vriend heeft al nachtmerries
Ik zei bier. Geen slootwater.quote:
Elfstedenseks?quote:
Welk roze jurkje?quote:
ik wist het ook alleen omdat ik kon zien dat het tijdens zijn examen wasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmmm. Hij lijkt op de andere foto's blond te zijn, en de werpende partij lijkt donker haar te hebben
Die ooit van jou was.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle FOK! meets worden toch orgiemeets?
Ik miste al publiekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik wist het ook alleen omdat ik kon zien dat het tijdens zijn examen was
Hm. niet in huisquote:
Leuk jurkjequote:
Ja moet ;m alleen nog even maken..quote:
Say whut?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Aan Ez; fobo te zien ben ik weer vrijgezel dus ik ga in bed liggen janken.
Tot wederziens.
Sterktequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Aan Ez; fobo te zien ben ik weer vrijgezel dus ik ga in bed liggen janken.
Tot wederziens.
Marijkequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Say whut?Via z'n fobo?! Is dit niet gewoon een misverstand?
nee, die van PTA niet,maar daar komen alleen mannen en ijsmeis.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle FOK! meets worden toch orgiemeets?
Weet ik veel, vraag hem maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Say whut?Via z'n fobo?! Is dit niet gewoon een misverstand?
Maar dan wel pics?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moet zo douchen, benen scheren enzo, want anders heul geen rokje morgen
Haha. Komt vast goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar hopen op zaterdag mooi weer
Zaterdag heeft Yordi een optreden. Bij een of ander wijkfeest aan de andere kant van Emmenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maar hopen op zaterdag mooi weer
ben het tedege wel hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmmm. Hij lijkt op de andere foto's blond te zijn, en de werpende partij lijkt donker haar te hebben
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:00 schreef justmattie het volgende:
Van harte Ilse met je 18e verjaardag!![]()
wat ben jij vroeg wakkerquote:
dat is vroeg waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 06:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Kwart over 5 ging de wekker.. ga zo weg.
Werk hequote:
aah okee hoelaat moet je beginnen?quote:
latersquote:
Oh jeej. Wat is er met je auto? Heeft jouw auto ook een naamquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat.. en auto kapot, dus nog niet op het werk
George ziet Niva wel zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, ze heet Niva. En de motor valt uit met koude motor en lage toeren.
nee geen idee, grage is om 8 u open, dan die kant op... en kloptquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George ziet Niva wel zitten![]()
Oh jeej enig idee wat het probleem zou kunnen zijn? Ik niet namelijk.
En dat is mooi kut zeker omdat je eindelijk weer moest werken toch?
Sleep je Niva erheen? Succes ermeequote:Op woensdag 23 juni 2010 07:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee geen idee, grage is om 8 u open, dan die kant op... en klopt
Balen, maar ze liep maandag ook al zo onregelmatig... Misschien toch de koelvloeistof, of misschien nog steeds te weinig olie oid? Nou ja, gewoon lekker de garage er naar laten kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat.. en auto kapot, dus nog niet op het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:34 schreef c0nd0r het volgende:
Mijn stalen ros heeft me weer naar mijn werk gebracht!You lucky bastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nu wil ik naar een luauquote:
En terecht. Ik wil ook!quote:
Samen luau geven?quote:
Kunnen we die BBQ niet omtoveren tot een luauquote:
Limbodansen kan sowieso wel toch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Kunnen we die BBQ niet omtoveren tot een luau![]()
Ik wil limbodansen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Limbodansen kan sowieso wel toch.
Jij wil alle vrouwen gewoon in grasrokje en kokosnootbh zien
Weet je hoe klein een kokosnootbh is? Dat gaat niet passen hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet?
Doe ik m'n bloemetjesblouse aan
Alleen maar beterquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je hoe klein een kokosnootbh is? Dat gaat niet passen hoor![]()
Wat is je browsercache? En wat gebeurd er als je dat leegmaakt?
In FF kan je er voor kiezen om die te behouden. CTRL+SHIFT+DEL.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zie mn verzonden pm's dus niet meer. Zie alleen een mooie witte pagina. Zei iemand van haal je browsercache eens leeg. Geen idee hoe, maar voel er ook weinig voor om al mn ww's opnieuw op te vragen, de helft weet ik namelijk niet eens meer
Had het al gevonden, althans dat dacht ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
In FF kan je er voor kiezen om die te behouden. CTR:+SHIFT+DEL.
Trouwens, je browsercache leeg je door simpel je browser geheel te sluiten en weer te openen. Cookies en tijdelijke internetbestanden doe je met bovenstaande toetsen
Hoezo dat dan? Kan ik er wat aan doen dat FF dan vastloopt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:11 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ben je ook een heerlijk blondje hè.
Nee, alles verwijderen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Kan ik er wat aan doen dat FF dan vastloopt.
Heb ik niet gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik heb er alweer een dag opzittenHet zit je niet mee he wijffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nah nie echt, maar das vaak zo, alle ellende komt altijd tegelijk, of vlak na elkaar...quote:
Murphy's lawquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah nie echt, maar das vaak zo, alle ellende komt altijd tegelijk, of vlak na elkaar...
Ben jij de nieuwe eigenaresse van de Hemaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Psies, komt wel weer goed....
Maar ik heb wel nieuwe shoes gekocht en en en en Hema
Want?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe eigenaresse van de Hema
Je hebt nieuwe shoes gekocht en en en hemaquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt nieuwe shoes gekocht en en en een worst van de hema
oh jeetje ik heb echt net mijn eerste bakkie opquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt nieuwe shoes gekocht en en en hema
worst van de hemaquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef eNGine10 het volgende:
Wel eigenaresse van een worst van de Hema dus
Niks mis meequote:
Bockworstquote:
zegt de aanvoerderquote:
Ik had het over de Hema en huup huup jij gaat meteen over worst.quote:
Ik had het over eten en jij suggereerde dat ik schaarsgeklede dames wou zien. En dat kon ik natuurlijk niet ontkennen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het over de Hema en huup huup jij gaat meteen over worst.
k zeg wil een luau en jij wil meteen schaarsgeklede dames zien
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind mezelf opeens heel normaal
Omdat je nog steeds geen digitale kibbeling kunt etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom heeft iedereen opeens een leven?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
VERDOMME!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds geen digitale kibbeling kunt eten
Zelfs mn zoon heeft opeens een leven.quote:
Jullie zijn aan het bijkomen van een orgie. Logisch dat je dan geen leven hebtquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Annnet het volgende:
Ik heb geen leven. En iedereen in dit huis momenteel ook niet.
Ja we hebben serieus met 4 mensen in een 1 persoonsbed geslapen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie zijn aan het bijkomen van een orgie. Logisch dat je dan geen leven hebt
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja we hebben serieus met 4 mensen in een 1 persoonsbed geslapen.
Omdat pauze in de zon.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Het lag best goed. Lekkere sandwich.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik vond 3 in een 2 persoonsbed al te druk
Nu te laatquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
VERDOMME!!![]()
En dan nodig je mij niet eens uit als je dat gaat eten?
geilquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:07 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja we hebben serieus met 4 mensen in een 1 persoonsbed geslapen.
ligt eraan..quote:
Ik ga zo wat dood van de hittequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Moet je niet hele tijd in mijn FoBo lurkenquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:03 schreef c0nd0r het volgende:
Moet je niet hele tijd in mijn FoBo lurkenSinds wanneer ben jij een kloon van Eze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een kloon van Eze?Con en ik zijn gekloond bij geboorte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ah, er wordt ineens een hoop duidelijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Con en ik zijn gekloond bij geboorte.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah, er wordt ineens een hoop duidelijk
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ah, er wordt ineens een hoop duidelijk
ik kan reanimatiequote:
Kun je het ook?quote:
ik heb het gelukkig nog nooit in het echt hoeven toepassenquote:
Tis te warm!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het gelukkig nog nooit in het echt hoeven toepassen
wat is het hier schandalig rustig trouwens
Ik gelukkig ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het gelukkig nog nooit in het echt hoeven toepassen
wat is het hier schandalig rustig trouwens
Ik zit ook buiten, en denk dat ik liever binnen zitquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik gelukkig ook niet.
Hier is het te schandalig heet binnen. En mijn laptop is in bruikleen, dus ik kan ook niet buiten gaan zitten..!
Ik zit binnen, en wil in het water liggenquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit ook buiten, en denk dat ik liever binnen zit
Die ben ik ook eeuwig dankbaar. Maar dan hoeft hij niet zo te overdrijven als ik te warm aangekleed benquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:53 schreef Olle. het volgende:
niet zo aanstellen mensen!
gewoon blij zijn met de zon die ons elke dag daglicht geeft!
Ik ga straks maar het zwembad op zetten ofzo ;')quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zit binnen, en wil in het water liggen
[..]
Die ben ik ook eeuwig dankbaar. Maar dan hoeft hij niet zo te overdrijven als ik te warm aangekleed ben
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:17 schreef eNGine10 het volgende:
Ik kon het in groep 8 ook. Plastic pop gered enzo
Ik kan wel helicopteren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Ezechielk het volgende:
Heeft er iemand een kleine ventilator voor mij?
Valt wel mee, zij is nog lief voor een cat-o-ninequote:
Doe mij zo'n schoonmoeder.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik had ooit een schoonmoeder die zulke dingen maakte.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel eens geholpen en een corset oid gemaakt
Ik motorboten. Zijn wij nu een soort van amfibievoertuig?quote:
leuk speeltjequote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik motorboten. Zijn wij nu een soort van amfibievoertuig?
Maar, maar ik liet je in de kou staanquote:
Nah, ze is vrij zacht, vooral voor een cat-o-nine. Maar waarschijnlijk voel ik haar een dezer dagen wel goed.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maar, maar ik liet je in de kou staanAls jij zwepen maakt, zijn al je zonden je vergeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
als je maar hard genoeg op dezelfde plek door mept voel je et vanzelf welquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, ze is vrij zacht, vooral voor een cat-o-nine. Maar waarschijnlijk voel ik haar een dezer dagen wel goed.
Het is suede hequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je maar hard genoeg op dezelfde plek door mept voel je et vanzelf wel
Gaat Ez zich flink uitleven?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah, ze is vrij zacht, vooral voor een cat-o-nine. Maar waarschijnlijk voel ik haar een dezer dagen wel goed.
Ez gaat dit weekend lelijke dikke belgische metalchicks neuken om te vieren dat hij me gedumpt heeft.quote:
Oh sorry, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez gaat dit weekend lelijke dikke belgische metalchicks neuken om te vieren dat hij me gedumpt heeft.
wie mag hem op je uit testen danquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is suede heDus zacht materiaal. En ik weet het niet, ik zal er morgen achterkomen..
Misschien doet ze het zelf welquote:
Alexxxxx. Hij was gisteren ook mee, sexshophoppen. Zonder hem was ik niet eens die sexshop in gegaan.quote:
maakt niet uit.quote:
hoezo niet durf je dan nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alexxxxx. Hij was gisteren ook mee, sexshophoppen. Zonder hem was ik niet eens die sexshop in gegaan.
[..]
maakt niet uit.
Was je al vaker in zo'n shop geweest?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alexxxxx. Hij was gisteren ook mee, sexshophoppen. Zonder hem was ik niet eens die sexshop in gegaan.
[..]
maakt niet uit.
Gisteren al, even checken hoe hard ;ie slaat. Moet je altijd doen met zwepen.quote:
DWquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez gaat dit weekend lelijke dikke belgische metalchicks neuken om te vieren dat hij me gedumpt heeft.
Neuh, ik kwam met ;t idee om naar de christine te gaan. Daar tegenover zit nog een seksshop, ook binnen geweest. En vroegah reed hij wel eens langs een sexshop die 'elfstedenseks' heette, maar die heet tegenwoordig Delta. Was alweer vergeten dat er nog 1 zat.quote:
Kom er regelmatig. Koop ook weleens wat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was je al vaker in zo'n shop geweest?
Ik ben een keer in Antwerpen in zo'n winkel geweest. Best gelachen met m'n vriendin maar niks gekocht.
mja waarom niet ze hebben er best leuke dingenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, ik kwam met ;t idee om naar de christine te gaan. Daar tegenover zit nog een seksshop, ook binnen geweest. En vroegah reed hij wel eens langs een sexshop die 'elfstedenseks' heette, maar die heet tegenwoordig Delta. Was alweer vergeten dat er nog 1 zat.
En ik kom vrij regelmatig in een sexshop hoor.
Je hebt sms. Snap je nu m;n post in 058?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
DW
Uit, waarom ??mag straks ook wel via msn of sms
Delta is wel tof trouwens, ze hebben er meer BDSM spul dan de christine en ero samenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja waarom niet ze hebben er best leuke dingen
met mijn ex kwam ik er regelmatig voor lingerie enzo
vette shizzlequote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Delta is wel tof trouwens, ze hebben er meer BDSM spul dan de christine en ero samenZe hebben zelfs een roskam voor ponyplay
En een legeroperatietafel.
ge-wel-digquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Delta is wel tof trouwens, ze hebben er meer BDSM spul dan de christine en ero samenZe hebben zelfs een roskam voor ponyplay
En een legeroperatietafel.
Je betaalt er wel 1200 voor maar dan heb je ook watquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ge-wel-digWil je nu weten wat ponyplay is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
whehehe dat zal best toch om weer es chirurgje te spelen lijkt me wel watquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je betaalt er wel 1200 voor maar dan heb je ook wat
Uhm nee dankjequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wil je nu weten wat ponyplay is?
Mja opzich wel grappig maar alsnog smerig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe dat zal best toch om weer es chirurgje te spelen lijkt me wel wat
is ook wel een droom van me in zon foute horror film een geflipte chirurg te spelen
beetje gore hou ik wel vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja opzich wel grappig maar alsnog smerig.
ben je bruin?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb lekker de hele middag op het strand gelegen
Grapjasquote:
oftewel jij verbrand snelquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grapjas![]()
Als ik bruin word is de apocalyps
Ook nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
oftewel jij verbrand snel
heb ik ook ik kan niet lang in de zon zitten dan ben ik echt de sjaak
woow okeequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Kan wel een rode gloed krijgen na een dagje zon maar dat is een dag later weer prachtig wit weggetrokken
Dat blijkt.quote:
Dat is as dinsdag lieverdquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
woow okee
maar goed je was dus lekker op het strand
hoe was mark knopfler of moet dat nog plaats vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |