omg ik wil ;t zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Thijs kan boos, huilen, blij en lachen op commando![]()
Huilen is gewoon boos met 'buuh' als geluidje erbij
Is het eindelijk zo ver?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik mag wel in KPD
vrijdag ben ik vrij, dan maak ik wel een filmpje als het luktquote:
Sinds netquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Sinds wanneer kan jij in KPD, taartjelief?
Oja, daar even over, ik ben echt veel dikker dan haar hoor, schatquote:
Weet ik veel?quote:
ik lees nooit terugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga maar niet teruglezen, is niks gebeurd de laatste tijd daar
Waarom? Je wou er toch niet in kunnen?quote:
Iets met nieuwsgierig. En te.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom? Je wou er toch niet in kunnen?
* Ezechielk weet wat hij even op zijn telefoon gaat zetten.quote:
Niet zo bijzonder he?quote:
PICSSSSSSS!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen in een rokje naar mijn werk![]()
![]()
Geen idee. Nu ik er in kan, hoef ik niet per se te kijken merk ikquote:
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Jij in een rokje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Het wordt zaterdag heul heet, dus met een beetje geluk heb ik er dan ook eentje aanquote:
Die heb ik vandaag ook al de hele dag aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Gewoon voor de heb.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee. Nu ik er in kan, hoef ik niet per se te kijken merk ik
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het wordt zaterdag heul heet, dus met een beetje geluk heb ik er dan ook eentje aan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij in een rokje?![]()
Ik heb vandaag pumps gekocht, zodat ik tenminste niet mijn veel te hoge naaldhakken of fallstars aanhoef onder een rokje.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook al de hele dag aan![]()
OE OE OE
Bij de winkel stond groepje breezersletjes en 1 riep naar mij dat ik een slechte boobjob had gehad
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen ook maar een rokje aandoen maar wel met legging eronder
Mij het hele weekend nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg worden
Je doet nu net alsof je een crimineel bent met huisarrest of zo ietsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ze, echt heus waar
![]()
ik denk dat ik gewoon mijn laarzen aan doe, dan valt mijn enkelband wat minder op
Nou, mij wel, want ik smelt boven de 25 graden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg worden
wat dan, wat dan, wat dan? DW in een rokje? Of in..niets?quote:
Haha, nee, maar omdat mijn enkel nog steeds zeer doet heb ik zo'n lelijk ding voor er omheen..dat staat niet zo heeeeeel mooi met open schoentjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je een crimineel bent met huisarrest of zo iets
Je weet wel dat je het tegen mij hebt, iemand die 's winters met een t-shirt rond loopt, van mij hoeft het ook niet warmer dan 25 hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mij wel, want ik smelt boven de 25 graden.
Nee, echt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zondagmiddag lekker zwemmen, ook geen slecht idee, maar hoezo niet?
Graspopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan, wat dan, wat dan? DW in een rokje? Of in..niets?
Lekker hoor, samen smeltenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het tegen mij hebt, iemand die 's winters met een t-shirt rond loopt, van mij hoeft het ook niet warmer dan 25 hoor
Oh zo, kusje op je enkel tegen de pijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, nee, maar omdat mijn enkel nog steeds zeer doet heb ik zo'n lelijk ding voor er omheen..dat staat niet zo heeeeeel mooi met open schoentjes
Geef je Sjoegerd een kusje van me?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Graspop
3 dagen kamperen, en bandjes kijken
Dat heb ik al sinds januari, gekkiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, kusje op je enkel tegen de pijn
Uiteraard!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef je Sjoegerd een kusje van me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |