omg ik wil ;t zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja dat dus!
Thijs kan boos, huilen, blij en lachen op commando![]()
Huilen is gewoon boos met 'buuh' als geluidje erbij
Is het eindelijk zo ver?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik mag wel in KPD
vrijdag ben ik vrij, dan maak ik wel een filmpje als het luktquote:
Sinds netquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Sinds wanneer kan jij in KPD, taartjelief?
Oja, daar even over, ik ben echt veel dikker dan haar hoor, schatquote:
Weet ik veel?quote:
ik lees nooit terugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga maar niet teruglezen, is niks gebeurd de laatste tijd daar
Waarom? Je wou er toch niet in kunnen?quote:
Iets met nieuwsgierig. En te.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom? Je wou er toch niet in kunnen?
* Ezechielk weet wat hij even op zijn telefoon gaat zetten.quote:
Niet zo bijzonder he?quote:
PICSSSSSSS!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen in een rokje naar mijn werk![]()
![]()
Geen idee. Nu ik er in kan, hoef ik niet per se te kijken merk ikquote:
Dat wil ik zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Jij in een rokje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Het wordt zaterdag heul heet, dus met een beetje geluk heb ik er dan ook eentje aanquote:
Die heb ik vandaag ook al de hele dag aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Gewoon voor de heb.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee. Nu ik er in kan, hoef ik niet per se te kijken merk ik
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het wordt zaterdag heul heet, dus met een beetje geluk heb ik er dan ook eentje aan
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Jij in een rokje?![]()
Ik heb vandaag pumps gekocht, zodat ik tenminste niet mijn veel te hoge naaldhakken of fallstars aanhoef onder een rokje.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook al de hele dag aan![]()
OE OE OE
Bij de winkel stond groepje breezersletjes en 1 riep naar mij dat ik een slechte boobjob had gehad
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen ook maar een rokje aandoen maar wel met legging eronder
Mij het hele weekend nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg worden
Je doet nu net alsof je een crimineel bent met huisarrest of zo ietsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ze, echt heus waar
![]()
ik denk dat ik gewoon mijn laarzen aan doe, dan valt mijn enkelband wat minder op
Nou, mij wel, want ik smelt boven de 25 graden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij zaterdag nu niet warm genoeg worden
wat dan, wat dan, wat dan? DW in een rokje? Of in..niets?quote:
Haha, nee, maar omdat mijn enkel nog steeds zeer doet heb ik zo'n lelijk ding voor er omheen..dat staat niet zo heeeeeel mooi met open schoentjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je een crimineel bent met huisarrest of zo iets
Je weet wel dat je het tegen mij hebt, iemand die 's winters met een t-shirt rond loopt, van mij hoeft het ook niet warmer dan 25 hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, mij wel, want ik smelt boven de 25 graden.
Nee, echt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zondagmiddag lekker zwemmen, ook geen slecht idee, maar hoezo niet?
Graspopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan, wat dan, wat dan? DW in een rokje? Of in..niets?
Lekker hoor, samen smeltenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het tegen mij hebt, iemand die 's winters met een t-shirt rond loopt, van mij hoeft het ook niet warmer dan 25 hoor
Oh zo, kusje op je enkel tegen de pijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, nee, maar omdat mijn enkel nog steeds zeer doet heb ik zo'n lelijk ding voor er omheen..dat staat niet zo heeeeeel mooi met open schoentjes
Geef je Sjoegerd een kusje van me?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Graspop
3 dagen kamperen, en bandjes kijken
Dat heb ik al sinds januari, gekkiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, kusje op je enkel tegen de pijn
Uiteraard!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geef je Sjoegerd een kusje van me?
Ik loop al een paar dagen de hele tijd in rokjes rondquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag ook al de hele dag aan![]()
OE OE OE
Bij de winkel stond groepje breezersletjes en 1 riep naar mij dat ik een slechte boobjob had gehad
Dan als nog, kan je er niet genoeg geven want jij bentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik al sinds januari, gekkie
Uit PUB.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Jij de logeer kamer, ik ga dan wel in de kamer liggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh.
Ik bedenk me net dat ik op zolder slaap zaterdag![]()
*smelt*
Dan moet ik mijn voeten wel eerst even wassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Trevland het volgende:
Dan als nog, kan je er niet genoeg geven want jij bent
Alsof hij mij wil zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat dan, wat dan, wat dan? DW in een rokje? Of in..niets?
Logeerkamer is net zo heet..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij de logeer kamer, ik ga dan wel in de kamer liggen
Oja. Ik wel hoor. In nietsquote:
Een beetje van mijn zalf lenenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn voeten wel eerst even wassen![]()
Nee van mij ook niet. Al zeggen ze dat de 30 dit weekend wel gehaald wordtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je weet wel dat je het tegen mij hebt, iemand die 's winters met een t-shirt rond loopt, van mij hoeft het ook niet warmer dan 25 hoor
Nee, wassen helpt best, maar ik loop de hele tijd met blote voeten in schoenen en dan..tsja.quote:
Je kan nu in KPD.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uit PUB.
Als hij naar mij toekomt. Herkennen zal ik hem niet, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ja, dat dus...luchtbed maar vullen met koud water dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee van mij ook niet. Al zeggen ze dat de 30 dit weekend wel gehaald wordt
Van wat ik gezien heb is het al weer naar beneden bij gesteld, gisteren stond er 25/26 vandaag 23/22 op voor het weekendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee van mij ook niet. Al zeggen ze dat de 30 dit weekend wel gehaald wordt
Slimquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij deze gewoon mij luchtbed en een dunne laken mee neem voor het slapen
Doe even je best dan manquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als hij naar mij toekomt. Herkennen zal ik hem niet, denk ik.
Pics/linkje?quote:
Hmm. We'll seequote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
Kom ook lekker beneden liggen(vroeg er uit moeten we kennelijk toch)
Waterbedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat dus...luchtbed maar vullen met koud water dus
BBQ?quote:
Ah, ok. Als ik hem herken.quote:
Nee...dan doe ik wel een rokje/ jurkje aan, goed?quote:
Ook niet met z;n 2tjes?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...dan doe ik wel een rokje/ jurkje aan, goed?
die van vandaag staatje iig erg goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik loop al een paar dagen de hele tijd in rokjes rond
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uit PUB.
hij isook uit PTA nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen echt bier voor je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
BIER!!!
Bart ga dat eens pakken voor mij
Raad eens welke ik aandoe met de BBQ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die van vandaag staatje iig erg goed.
Alsof hij bierslaaf speelt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
BIER!!!
Bart ga dat eens pakken voor mij
Werp jij, of wordt je geworpen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Olle. het volgende:
avond!
trev heb een actie foto geplaatst hoor
Een beetje verslaaft?quote:
Ik ga meteen kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Olle. het volgende:
avond!
Hij doet ;t niet bij mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Olle. het volgende:
avond!
het word een orgie meet, dus de rozequote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Raad eens welke ik aandoe met de BBQ?
zeg dat nou niet, mijn vriend heeft al nachtmerriesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het word een orgie meet, dus de roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |