Flikker op. Ik ben ZH niet.quote:
Ja het was gewoon eigenlijk een vraag voor anderen, maar omdat jij ook iets vroeg deed ik mijn vraag daar gewoon bij zeg maar..quote:
Oh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet. Ik zou m toch niet wegtrappen als ie op mn bed zat.Dan maakt mij die size niet uit.
Sowieso het gaat om hoe je hem gebruiktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
Ik weet. Ik zou m toch niet wegtrappen als ie op mn bed zat.Dan maakt mij die size niet uit.
[..]
LINK!
Oké.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja het was gewoon eigenlijk een vraag voor anderen, maar omdat jij ook iets vroeg deed ik mijn vraag daar gewoon bij zeg maar...
DIE HAD IK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso het gaat om hoe je hem gebruikt.
een creditcard heeft standaard de mogelijkheid tot gespreid betalen daar betaal je dan wat rente over geloof ik. ik heb dat er vanaf laten halen waardoor het volledige saldo in 1 keer van me girorekening afgeschreven wordquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En creditcard moet je achteraf ook nog shti betalen ofzoiets toch?
De kenner zegt het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sowieso het gaat om hoe je hem gebruikt.
Heb je geduld?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, ik spreek je nog wel als je ontmaagd bent.
Ja. Ik zit bij ICS. Dan kun je dat zelf bepalen. Als het dan even niet uitkomt of zo, kun je gewoon gespreid betalen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een creditcard heeft standaard de mogelijkheid tot gespreid betalen daar betaal je dan wat rente over geloof ik. ik heb dat er vanaf laten halen waardoor het volledige saldo in 1 keer van me girorekening afgeschreven word
Die had ik ookquote:
Fuck, ik kreeg gewoon een blij gevoel toen ik dat stomme ding net weer zagquote:
quote:Het lichaam van de man werd in de vroege ochtend van 17 september door gewaarschuwde agenten aangetroffen in de woonkamer van de woning in Dordrecht. Zijn scrotum bleek te zijn gescheurd. Ze had 'met een scherp voorwerp herhaaldelijk heftig geweld uitgeoefend op de balzak'. Ook werden bloeduitstortingen in de halsspieren en rond het strottenhoofd aangetroffen en bleek zijn tongbeen te zijn gebroken.
Pest hem eens niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ok, ik spreek je nog wel als je ontmaagd bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |