en dan kreeg j er een pasje met van die inhammen erbij waarmee je dat ding kon openmaakte maar dat werkte echt brakquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:57 schreef Odin. het volgende:
[..]
Haha, die heb ik ook nog gehad. Deed je zo centjes erin en ging hij vanzelf in het goede vakje. Het ging echter mis bij de vele hondertjes die ik in dat kleine zijvakje moest proppen.
Goh, net alsof iemand bij mannenvoetbal geen penis heeft. Sommigen misschien een kleinere, maar ze hebben er allemaal eentje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:57 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie een bobbel in zn broek. Hij heeft wel degelijk een pik.
Haha je zei inhammen terwijl we het over Zotheid hebben. Dolletjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan kreeg j er een pasje met van die inhammen erbij waarmee je dat ding kon openmaakte maar dat werkte echt brak
Met een creditcard betaal je achteraf een bankpasje meteen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef Potloodvis het volgende:
Wat is het verschil tussen een bankpasje en creditcard?
Helemaal niet. Ik ben al met allerlei plebs gelinkt. Komaan zeg.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een creditcard betaal je achteraf een bankpasje meteen.
hahaha, die potloodvis toch altijd haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goh, net alsof iemand bij mannenvoetbal geen penis heeft. Sommigen misschien een kleinere, maar ze hebben er allemaal eentje.
Dan moet je zelf bevestigen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een creditcard betaal je achteraf een bankpasje meteen.
Het zou me anders niets verbazen als je echt zh was.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef Odin. het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik ben al met allerlei plebs gelinkt. Komaan zeg.
Hij is het nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou me anders niets verbazen als je echt zh was.
nee word gewoon afgeschreven. je creditcard is bij de nederlandse banken gewoon aan je betaalrekening gekoppeld. overigens zijn ze wel heel coulant als er fraude met je card word gepleegd. ze willen die negatieve publiciteit niet. en je aankopen zijn standaard verzekerd wanneer je met creditcard betaald.quote:
Wie bedoel je met plebs?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef Odin. het volgende:
[..]
En creditcard moet je achteraf ook nog shti betalen ofzoiets toch?quote:
Like, oh em gee! Hoezo dit opeens?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou me anders niets verbazen als je echt zh was.
quote:
Ik weet. Ik zou m toch niet wegtrappen als ie op mn bed zat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goh, net alsof iemand bij mannenvoetbal geen penis heeft. Sommigen misschien een kleinere, maar ze hebben er allemaal eentje.
LINK!quote:
Ligt aan de maatschappij waar je bij zit. In mijn geval kun je het zelf overmaken of automatisch af laten scrhijven. Maar soms kan je ook in termijnen terugbetalen.quote:
Geen idee, daarom vraag ik het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En creditcard moet je achteraf ook nog shti betalen ofzoiets toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:00 schreef Odin. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |