Beter dat dan een credit card zonder vrienden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom heb ik vrienden zonder credit card?
Ja ik ook. Mijn ouders hebben wel een CC maar weigeren dat ding te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen een bankpasje hoor.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh ik zie teveel, mijn geld, wat doe je.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het ging meer om t model enzo. De kleuren vind ik ook niet zo mooi.
Iedereen binnen mijn vriendenkring is meerderjarig inmiddelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Had je maar minderjarige vriendinnen zonder creditcard.
Ik weet niet eens het verschil met een pinpasje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja ik ook. Mijn ouders hebben wel een CC maar weigeren dat ding te gebruiken.
Mijn ouders vertrouwen mij welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja? Ik volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Salatrel het volgende:
iedereen kan toch tegenwoordig een creditcard krijgen?
omgquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef wise het volgende:
Het gevreesde 'post hier lekkere voetballers'-topic #2
Hoezo weigeren ze hem te gebruiken? Kun je hem net zo goed opzeggen want je betaald er wel jaarlijks voor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat jij 'm nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn ouders vertrouwen mij wel![]()
zodra je bij je bank in aanmerking komt voor een studentenrekening kun je een creditcard krijgenquote:
Ze willen dat ding voor noodgevallen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef Odin. het volgende:
[..]
Hoezo weigeren ze hem te gebruiken? Kun je hem net zo goed opzeggen want je betaald er wel jaarlijks voor.
Ik zou niet meer zonder credit card kunnen trouwens. Ideaal.
Ik geloof niet onder de 18. Maar verder is het volgens mij geen probleem.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:46 schreef Salatrel het volgende:
iedereen kan toch tegenwoordig een creditcard krijgen?
Jawohl, maar dat is slechts 1 of 2 keer per jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat jij 'm nooit gebruikt. [ afbeelding ]
Oh dat kom ik niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zodra je bij je bank in aanmerking komt voor een studentenrekening kun je een creditcard krijgen
"Oh een noodgeval. Zeg Jaap, wat was de pincode?"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze willen dat ding voor noodgevallen.
Ben ik even blij dat mijn pa geen Jaap heet!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef Odin. het volgende:
[..]
"Oh een noodgeval. Zeg Jaap, wat was de pincode?"
Henk dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat mijn pa geen Jaap heet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |