waarom moet tegenwoordig overal een i voorquote:
Als de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef wise het volgende:
gvd, wanneer komt het salaris op den rekening
hier vrijdag pasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef wise het volgende:
Ik heb het al binnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef wise het volgende:
had ik ook vorige maand. Maar vorige maand en die maand daarvoor had ik het al de 21ste. En nu ik het nodig heb staat het er nog niet opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hier vrijdag pasmaar vorige maand belasting over 2009 + vakantiegeld terug gehad
Waarom vind je deze overdone?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vind schoenen die overdone zijn altijd wel leuk, hetzelfde bij deze,
ik krijg het altijd op de 25equote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef wise het volgende:
[..]
had ik ook vorige maand. Maar vorige maand en die maand daarvoor had ik het al de 21ste. En nu ik het nodig heb staat het er nog niet op
Nouja, niet echt overdone, maar de kleurtjes zijn wel vrolijk. En je ziet bijna niemand met dat soort schoenen lopen.quote:
Nee, die eerste wel met een andere kleur, maar niet geel met zilver.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef Mozy het volgende:
http://www.adidas.com/ORIGINALS/nl/#/product/G13297
http://www.adidas.com/ORIGINALS/nl/#/product/G16254
Deze 2 zijn ook wel strak.
Jij hebt helemaal geen vrienden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom heb ik vrienden zonder credit card?
Het is net als ebay, de verkopen heeft een rating en als je kijkt bij het product wat je wilt kopen, staat er vaak ook een review over.quote:
Mijn uitkering ook ja.quote:
Ik heb ook alleen een bankpasje hoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
quote:
Het ging meer om t model enzo. De kleuren vind ik ook niet zo mooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, die eerste wel met een andere kleur, maar niet geel met zilver.
Oh ik zie teveel, mijn geld, wat doe je.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is net als ebay, de verkopen heeft een rating en als je kijkt bij het product wat je wilt kopen, staat er vaak ook een review over.
Had je maar minderjarige vriendinnen zonder creditcard.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:44 schreef Broekpaling het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |