quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Like, oh em gee! Hoezo dit opeens?
Ik was serieusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe zou ik dat subtiel kunnen brengen dan?
Ik wil jou wel ontmaagden!quote:
ik moest het eraf laten halen toen ik mijn hypotheekaanvraag had lopen. dat ik het zodra de hypotheek goedgekeurd was het er weer op kon laten zetten maakte niet zoveel uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:06 schreef Odin. het volgende:
[..]
Ja. Ik zit bij ICS. Dan kun je dat zelf bepalen. Als het dan even niet uitkomt of zo, kun je gewoon gespreid betalen.
Ja man, ze zijn tweeling.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Potloodvis het volgende:
Zien BP en Mozy er hetzelfde uit? Want ze hebben dezelfde paint in hun fobo.
Als je bij de colleges was, vast wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:08 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net een klein uurtje geleerd voor het tentamen morgen. Als dat maar goed gaat.
Die paint in mijn fobo is hoe Chai denkt dat ik er uit zie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Potloodvis het volgende:
Nobody knows but me.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:09 schreef Potloodvis het volgende:
Hetzelfde als Mozy dus?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die paint in mijn fobo is hoe Chai denkt dat ik er uit zie.
Ik heb net 3 van de stuk of 50 oefenopgaven gemaakt, in 1 uur tijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:08 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb net een klein uurtje geleerd voor het tentamen morgen. Als dat maar goed gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |