Heb de hele middag in de file gezeten dus in de carkit heeft die genoeg gezeten met restart e.d.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Misschien heel domme suggestie, maar al geprobeerd om het weer terug te stoppen in de carkit, iPhone uit doen en eruit halen?
Verder ik zou gewoon weer proberen met DFU, als het echt niet lukt moeten we even verder zoeken..
Je weet dat degene die het topic sluit een nieuwe opent?quote:
Nee wist ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je weet dat degene die het topic sluit een nieuwe opent?
Ik had het op m'n 3G geprobeerd, dat ding werd retetraag.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Waarom raad jij me af om die nieuwe redsn0w jailbreak te gebruiken?
Geen probleem mee!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:53 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik had het op m'n 3G geprobeerd, dat ding werd retetraag.
Geen last van gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:55 schreef timbob het volgende:
Hij is m'n iPhone nu aan het restoren na de update... maar ALLEJEZUS wat is iTunes irritant zeg!
Om de 30 seconde popt ie weer on-top... terwijl er niets nieuws aan de hand is! het enige wat je krijgt is dat je steeds perongeluk op stop druk tijdens het typen..
wat een lompe programmering dat zeg, het lijkt wel een verwende AHDH kleuter.
hey! ik ben aan het updaten!!!!
jaja, ga maar door..
HEY! updaten!!!!
jaja, ga maar door..
HEY! ik date uuuhuuuup!!!
ja, is goed.
HEY! ik doe een update!!!
*zucht...
OEEHOEEEE! Updaaate!!!
*grmmbllrmmbmrl...
die programmeur mogen ze van mij afschieten...
en ik hoopte dat dit met een nieuwe versie van itunes wel verholpen zou zijn... maar nee.
Maar vodafone duurt nog tot de herfst. Toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef Stoomhamer het volgende:
Vodaphone en KPN hebben veruit de beste netten, T-Mobile heeft net 5 miljoen euro boete aan z'n broek gehad voor het zich niet houden aan de eisen t.a.v. hun netwerk, dan is de keus snel gemaakt.
hmm, misschien daarom.quote:
Misschien eerst je muziek erafhalen, zodat het minder ruimte inneemt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:05 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, want wil iOS 4 er niet op zetten zonder backup
En als je even je iPod aansluit, rechtermuisknop 'reservekopie maken' doet? En als dat klaar is gewoon gaat updaten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:05 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, want wil iOS 4 er niet op zetten zonder backup
wat had je nog meer willen hebben/mis je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:25 schreef Fukjoeman het volgende:
Wat vinden jullie nou van die iPhone4?
Ik zie in principe alleen die 720p videocamera als grote verbetering. Voor de rest:
- Beter scherm, zal ik met eigen ogen moeten zien en beoordelen
- Iets betere batterij en processor
- Facetime ga ik sowieso niet gebruiken denk ik
Bedoel dit is toch best tegenvallend? Tov de 3GS heb je dan een marginaal betere batterij, een camera met een wat hogere resolutie en een extra camera aan de 'binnen'-kant die 90% van de gebruikers toch niet gebruikt. Mij niet gezien vrees ik.
Ja bedoelde ik. Maar de andere werd ook al geopend, dus gewoon een algemene afspraak... vreselijk irritant als er twee door elkaar lopenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
De LAPO heeft toch een volgend topic geopend?
Net ff met t-mobile gebeld... Muts aan de lijn wist nog geen enkele details. Enkel dat de iPhone 4 komt... Ja, dat wist ik ook alquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik ga morgen even naar een T-Mobile shop en vragen of ik op een "reservering"- ljist kan komen ofzo.
Ik kijk ook opeens heel gek aan tegen de 'stop' knop als je aan het bellen bent. Is dat wel juist uitgelijnd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:52 schreef timbob het volgende:
Noem me een ouwe zeikerd, maar ik van dat "3D plankje" aan de onderkant van je menuscherm niet echt mooier...
vond die gril beter, eigenlijk.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Schijnt zo te zijn voor Gejailbreakte telefoons ja..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Schijnt zo te zijn voor Gejailbreakte telefoons ja..
Geen nieuwe apps downloaden. De oude maken er toch geen gebruik van.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zet je multitasking nou uit?
mijn iphone is ook ziekquote:
Google is er 1.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie er maar één hoor, of is Jezus ook een ziekte?
In ieder geval een veel betere batterij, eventueel betere ontvangst al zal dit ook aan Tmobile liggen. Verder geen idee eigenlijk, dus misschien is mijn punt ook wat zwakquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat had je nog meer willen hebben/mis je?
Ik denk dat de iPhone ook een deel meedoet aan het slechte bereik. Ik heb nu een half jaar KPN er in zitten en ook hier valt geregeld het netwerk weg. Het lijkt er dan op dat hij van netwerk switcht. Binnen 5 seconden heeft die ook weer vol ontvangst dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
In ieder geval een veel betere batterij, eventueel betere ontvangst al zal dit ook aan Tmobile liggen. Verder geen idee eigenlijk, dus misschien is mijn punt ook wat zwak. Maar het echt nieuwe, innovatieve mis ik een beetje.
Sms niet, agenda wel. Check settings in itunes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Stofje het volgende:
Vraagje tussendoor. Ik heb zojuist m'n iPhone geüpdate naar 4.0. Alle regeltjes gevolgd. Nu is ie klaar, maar... al m'n sms'jes weg en heel m'n agenda leeg? Is dat niet te synchroniseren, wel toch?
Sms ben ik dan kwijt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sms niet, agenda wel. Check settings in itunes.
ik heb Apple hier ook al een mailtje over gestuurdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:23 schreef Agiath het volgende:
Het helpt ook niet als itunes elke 30 seconden weer bovenaan schiet als de restore tijd weer een minuutje dichterbij komt, godverdomme zeg
Android heeft de werkwijze dat ze prima gewoon kunnen blijven draaien. Goede processor en zo. Geen idee of dat de appleway is?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik vind dat multitasken nou niet echt handig, eerder irritant. Nou moet je telkens je apps zeg maar 2x afsluiten anders blijven ze actief. Of doe ik iets verkeerd?
Nou, alleen de apps die ook daadwerkelijk kunnen multitasken blijven volgens mij actief, de rest start gewoon weer opnieuw op als ik ze via die bar aanzet....quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik vind dat multitasken nou niet echt handig, eerder irritant. Nou moet je telkens je apps zeg maar 2x afsluiten anders blijven ze actief. Of doe ik iets verkeerd?
Dat is geen probleem alleen zie ik er nu het nut niet zo van. Ik open een app, sluit hem af door op de home knop te drukken maar daarna blijft de app wel actief in de multitask bar. Ik weet niet of het effect heeft op mijn batterij maar echt nuttig is het niet volgens mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Android heeft de werkwijze dat ze prima gewoon kunnen blijven draaien. Goede processor en zo. Geen idee of dat de appleway is?
Of een taskkiller zoeken?
Ja dat is waar maar ik vind het gewoon irritant dat het dan in die bar komt te staanquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:57 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nou, alleen de apps die ook daadwerkelijk kunnen multitasken blijven volgens mij actief, de rest start gewoon weer opnieuw op als ik ze via die bar aanzet....
Ik ook hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:00 schreef N-E-R-D het volgende:
[..]
Ja dat is waar maar ik vind het gewoon irritant dat het dan in die bar komt te staan
Kan ook aan mij liggen
Daar lijkt het wel op, ik verwachte eigenlijk dat je dat per app kan instellen, zoals je ook per app in kan stellen of die mag pushen ed...quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:15 schreef TC03 het volgende:
Ik heb een 2G, dus geen ervaring met multi-tasken. Maar is het nou zo dat apps die kunnen multi-tasken dit ook altijd doen? Dat is wel irritant...Dan krijg je na verloop van tijd 1000 apps in je bar.
Kijk ook vooral het filmpje onderaan, opgenomen met de 4 (download de volledige versie). Zeer indrukkwekkend.quote:We're not going to beat around the bush -- in our approximation, the iPhone 4 is the best smartphone on the market right now.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:57 schreef ruffian het volgende:
Na een update blijft ik de WSOD houden. Bij het sleep en home knop indrukken gaat die wel uit maar ik krijg niet het Apple logo.
Na enkele minuten springt het wit scherm weer op. Zal het scherm dan defect zijn?
Thanksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens EA heeft een hele bak games in de aanbieding nu voor ¤0,79
Fifa 2010, Need for Speed Shift, Red Alert, NBA Live, Madden NFL, Dragon's Lair, Cluedo, Sim City, etc
Ik heb 4 beta's gehad op mijn 3GS en de GM versie, welke gelijk is aan de release van dinsdag en bij alle 5 heb ik geen enkel probleem gehad!quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:27 schreef JDude het volgende:
Zijn er - naast ondergetekende - ook nog anderen bij wie de update wél helemaal succesvol is verlopen?
Waarom bewaren mensen liefdesbrievenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom hechten zoveel mensen hier zo'n waarde aan smsjes?
* Herr_Uberfrutzel meldt zichquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:27 schreef JDude het volgende:
Zijn er - naast ondergetekende - ook nog anderen bij wie de update wél helemaal succesvol is verlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |