Inderdaad, net als dat we niet weten wat Domenech zegt tegen Parreira. Maar toch komt het niet erg correct over allemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Sloggi het volgende:
Je weet natuurlijk niet wat die Parreira tijdens de wedstrijd heeft gedaan of gezegd. Hebben we een liplezer in de zaal?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Flammie het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=110089
hier is er al wat meer over te lezen
quote:Wie is Parreira?
Ja man, die jongen is gekomen om te matten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:04 schreef marcodej het volgende:
Staat die fitnesstrainer er ook weer bij?
En een hele slechte verliezerquote:
Precies. Achterlijk figuur dat het is.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef Morendo het volgende:
Er stond waarschijnlijk in z'n horoscoop om deze maand geen Brazilanen aan te raken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef maxson het volgende:
Napoleon zou zich schamen om dit k*t elftal....lol
en daar had hij volkomen gelijk in.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
![]()
Schijnt te zijn omdat ie had gezegd dat die Fransozen niet eens op het WK hoorden te zijn.
Wat een onzin reactie, iedereen doet alsof de fransen zouden zijn uitgeschakeld als de handsbal was afgefloten, maar dan zou het nog steeds gelijk staan(en dus penalties als niemand meer scoort).quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daar had hij volkomen gelijk in.
Sneue actie en zeer onsportief om zo te reageren.
Als ik Blanc was zou ik het selectiebeleid toch een beetje veranderen en notoire onruststokers als Anelka thuislaten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef Omega het volgende:
[..]
Wat een onzin reactie, iedereen doet alsof de fransen zouden zijn uitgeschakeld als de handsbal was afgefloten, maar dan zou het nog steeds gelijk staan(en dus penalties als niemand meer scoort).
Verder bleken die ieren (ook) door een arbitrale blunder in de play offs gekomen, daar hoor je bijna niemand over.
On topic, de fransen hadden al eerder afscheid moeten nemen van deze coach. Hopelijk krijgt Blanc dit team wel aan de praat, want talent hebben ze zeker.
En geen hand geven omdat iemand zei dat je daar niet hoorde, dat is wel triest.
Inderdaad lastig, want Arnesen vertelde gisteren dat hij nog nooit problemen heeft gehad (of gehoord over problemen) met Anelka bij Chelsea. Maar nu lijkt hij inderdaad één van de amok makers. En ik vond zijn vervanger (nog) niet echt geweldig spelen. Maar ja er waren wel heel weinig fransen die nog een beetje niveau haalde (Diaby vond ik wel redelijk goed).quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als ik Blanc was zou ik het selectiebeleid toch een beetje veranderen en notoire onruststokers als Anelka thuislaten.
Dit vind ik gewoon nog triester dan het hele franse gebeuren op dit WKquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Haantjedevoorste het volgende:![]()
![]()
![]()
! Voor het eerst in mijn leven schaam ik me voor mijn Franse nationaliteit.
Waarom moeten jullie Fransen toch altijd alles zo groot maken, de boel opblazen en hebben jullie altijd grote woorden nodig? Ik moest gisteren haast overgeven door die slijmerige toespraak van die girl die het ministerie (en wellicht een belhuis op de Kruiskade) van sport runt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Haantjedevoorste het volgende:![]()
![]()
![]()
Wat zet je jezelf toch voor schut op die manier! Bah! Voor het eerst in mijn leven schaam ik me voor mijn Franse nationaliteit. Die hele kermis van het Franse 'team', wat een afgang, wat een kleuters! En dan dit nog, bah!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |