abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83169512
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
Bagger Fransoos. Smerige chauvinist
Precies. Achterlijk figuur dat het is.

Domenech.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_83170746
Napoleon zou zich schamen om dit k*t elftal....lol
  dinsdag 22 juni 2010 @ 23:10:28 #28
154880 Bolter
Awesomeness
pi_83170975
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef Morendo het volgende:
Er stond waarschijnlijk in z'n horoscoop om deze maand geen Brazilanen aan te raken

Schijnt te zijn omdat ie had gezegd dat die Fransozen niet eens op het WK hoorden te zijn.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_83171309
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef maxson het volgende:
Napoleon zou zich schamen om dit k*t elftal....lol

iksdeej
pi_83179135
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:10 schreef Bolter het volgende:

[..]

Schijnt te zijn omdat ie had gezegd dat die Fransozen niet eens op het WK hoorden te zijn.
en daar had hij volkomen gelijk in.
Sneue actie en zeer onsportief om zo te reageren.
Juin uit Eigen Tuin!
pi_83184676
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 08:04 schreef Symphonic het volgende:

[..]

en daar had hij volkomen gelijk in.
Sneue actie en zeer onsportief om zo te reageren.
Wat een onzin reactie, iedereen doet alsof de fransen zouden zijn uitgeschakeld als de handsbal was afgefloten, maar dan zou het nog steeds gelijk staan(en dus penalties als niemand meer scoort).
Verder bleken die ieren (ook) door een arbitrale blunder in de play offs gekomen, daar hoor je bijna niemand over.

On topic, de fransen hadden al eerder afscheid moeten nemen van deze coach. Hopelijk krijgt Blanc dit team wel aan de praat, want talent hebben ze zeker.
En geen hand geven omdat iemand zei dat je daar niet hoorde, dat is wel triest.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:12:16 #32
198365 Morendo
The Real Deal
pi_83184809
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:09 schreef Omega het volgende:

[..]

Wat een onzin reactie, iedereen doet alsof de fransen zouden zijn uitgeschakeld als de handsbal was afgefloten, maar dan zou het nog steeds gelijk staan(en dus penalties als niemand meer scoort).
Verder bleken die ieren (ook) door een arbitrale blunder in de play offs gekomen, daar hoor je bijna niemand over.

On topic, de fransen hadden al eerder afscheid moeten nemen van deze coach. Hopelijk krijgt Blanc dit team wel aan de praat, want talent hebben ze zeker.
En geen hand geven omdat iemand zei dat je daar niet hoorde, dat is wel triest.
Als ik Blanc was zou ik het selectiebeleid toch een beetje veranderen en notoire onruststokers als Anelka thuislaten.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_83185064
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:12 schreef Morendo het volgende:

[..]

Als ik Blanc was zou ik het selectiebeleid toch een beetje veranderen en notoire onruststokers als Anelka thuislaten.
Inderdaad lastig, want Arnesen vertelde gisteren dat hij nog nooit problemen heeft gehad (of gehoord over problemen) met Anelka bij Chelsea. Maar nu lijkt hij inderdaad één van de amok makers. En ik vond zijn vervanger (nog) niet echt geweldig spelen. Maar ja er waren wel heel weinig fransen die nog een beetje niveau haalde (Diaby vond ik wel redelijk goed).
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_83186841
Dit werd door van Gelder uitgelegd in sportzomer gisteravond als volgt:

Parreira heeft naar aanleiding van de handsbal van Henry gezegd dat Frankrijk niet tuis hoort op het WK.
pi_83187325

Wat zet je jezelf toch voor schut op die manier! Bah! Voor het eerst in mijn leven schaam ik me voor mijn Franse nationaliteit. Die hele kermis van het Franse 'team', wat een afgang, wat een kleuters! En dan dit nog, bah!

Ik begrijp echt niet waarom ze dinsdagochtend niet met z'n allen in het vliegtuig naar Frankrijk zijn gestapt. Na alles wat er is gebeurd en gezegd hadden ze daar niks meer te zoeken. Ik had het de Zuid Afrikanen zo gegund!
  woensdag 23 juni 2010 @ 18:40:09 #36
89808 Boomstam
Bart de Tiggelen
pi_83204051
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Haantjedevoorste het volgende:

! Voor het eerst in mijn leven schaam ik me voor mijn Franse nationaliteit.

Dit vind ik gewoon nog triester dan het hele franse gebeuren op dit WK
  donderdag 24 juni 2010 @ 00:16:26 #37
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83225555
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Haantjedevoorste het volgende:

Wat zet je jezelf toch voor schut op die manier! Bah! Voor het eerst in mijn leven schaam ik me voor mijn Franse nationaliteit. Die hele kermis van het Franse 'team', wat een afgang, wat een kleuters! En dan dit nog, bah!
Waarom moeten jullie Fransen toch altijd alles zo groot maken, de boel opblazen en hebben jullie altijd grote woorden nodig? Ik moest gisteren haast overgeven door die slijmerige toespraak van die girl die het ministerie (en wellicht een belhuis op de Kruiskade) van sport runt.

Lay-out zin.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')