Prijsschieten voor SP en PVV. Gaat erg lijken op het vorige kabinet en ik ben daar niet bepaald gecharmeerd van. Ik hoop dat Cohen dit blokkeert.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Wombcat het volgende:
Ik mag hopen van niet. Dit wordt weer echt zo'n non-kabinet
Dat kan dus gewoon niet, als je de verkiezingsprogramma's naast elkaar legt. De PVV wijkt op een aantal essentiële standpunten zo ver af van de PVDA dat daar niets van te brouwen is zonder dat tenminste één van die partijen zijn geloofwaardigheid volledig verliest.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:13 schreef B3nn0 het volgende:
Shit he.. ga nou maar gewoon PVV VVD PVDA doen
Dit dus. Met deze coalitie kabbelen we rustig op dezelfde manier verder. Liever niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Prijsschieten voor SP en PVV. Gaat erg lijken op het vorige kabinet en ik ben daar niet bepaald gecharmeerd van. Ik hoop dat Cohen dit blokkeert.
Dus iedereen verliest, en iedereen wint?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:25 schreef MrBadGuy het volgende:
'Links' kan hiermee blij zijn dat de PVV niet in het kabinet komt, terwijl 'rechts' blij mag zijn dat paars+ is voorkomen.
Iedereen krijgt een lekker 'mwah' gevoelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Dus iedereen verliest, en iedereen wint?
Bah.
De PvdA zou gek zijn idd. Nee, ik denk dat PVV/VVD/CDA maar fijn een kabinet moeten vormen, al of niet een minderheidskabinet waarin 1 van de partijen de ander gedoogsteun verleent.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Wombcat het volgende:
Ik mag hopen van niet. Dit wordt weer echt zo'n non-kabinet
Als de pvdA al te ver van de VVD afstaat is er geen mogelijkheid dat de PVV wel te doen is. Het programma van de PVV is op economisch vlak meer verwant met de SP. Tenzij Wilders natuurlijk heeft aangegeven niks op financieel gebied te eisen, zolang er maar aan moslimpje pesten wordt gedaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:13 schreef B3nn0 het volgende:
Shit he.. ga nou maar gewoon PVV VVD PVDA doen
Even een zijlijntje: Vind jij het goed te praten dat Cohen heeft gezegd dat Moslim mannen best hun vrouw mogen discrimineren?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef Righteous het volgende:
Opflikkeren met die racistische PVV , goedzo
En wie moet er dan blij zijn met opnieuw die PvdA/CDA-combo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:25 schreef MrBadGuy het volgende:
'Links' kan hiermee blij zijn dat de PVV niet in het kabinet komt, terwijl 'rechts' blij mag zijn dat paars+ is voorkomen.
Niemandquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
En wie moet er dan blij zijn met opnieuw die PvdA/CDA-combo?
En wie zegt dat die vrouwen dat niet gewoon zelf ook zo willen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:52 schreef Holograph het volgende:
[..]
Even een zijlijntje: Vind jij het goed te praten dat Cohen heeft gezegd dat Moslim mannen best hun vrouw mogen discrimineren?
Weg met die discriminerende PvdA
Daardoor kunnen veel buitenlanders niet integreren waardoor er een aversie ontstaat tussen de Nederlanders en buitenlanders. Dat werkt polariserend. PvdA: polariseertquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:38 schreef Righteous het volgende:
[..]
En wie zegt dat die vrouwen dat niet gewoon zelf ook zo willen ?
Er wordt in Nederland zo gedaan alsof deze vrouwen slachtoffer zijn, vele vinden het best zo![]()
Ze hoeven ook niet te werken niks .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |