quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef missinspecteur het volgende:
[..]
maar zij had dus zijn bloes aan
nee op die foto heeft zij zijn bloes aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef MargrietV het volgende:
Zij had zijn blouse niet aan. Joran heeft die blouse gebruikt om hem in haar te smoren.
Zij kwam binnen in alleen een t-shirtje en ze ligt daar op de grond met een overhemd aan over haar shirt heen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef MargrietV het volgende:
Zij had zijn blouse niet aan. Joran heeft die blouse gebruikt om hem in haar te smoren.
Volgens mij heeft zij een andere maat dat Joranquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef missinspecteur het volgende:
[..]
maar zij had dus zijn bloes aan
misschien heeft hij na de moord haar zijn bloes aan gedaan dat was toch ook zo met de broek en schoenenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef Felixa het volgende:
[..]
Zij kwam binnen in alleen een t-shirtje en ze ligt daar op de grond met een overhemd aan over haar shirt heen.
Hij had haar toch half uitgekleed? Ik snap hier niks meer van. Het sterft van de leugens en de verdraaide feiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef Felixa het volgende:
Hij heeft om een of andere onverklaarbare reden dat overhemd bij haar aangetrokken nadat ze dood was, waarschijnlijk.
Ja, zo ziet het er inderdaad uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef Felixa het volgende:
Hij heeft om een of andere onverklaarbare reden dat overhemd bij haar aangetrokken nadat ze dood was, waarschijnlijk.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef Felixa het volgende:
Hadden we deze foto's al? Ze zijn van slechte kwaliteit (waarschijnlijk kopieën van kopieën of zo) maar toch...
Er zitten ook foto's bij van Stephany's voeten en handen:
http://www.cbsnews.com/2300-504083_162-10003848.html?tag=page
En deze zet ik maar even tussen spoilertags.
Nu weten we ook meteen waar dat overhemd was; dat had ze aan toen ze werd gevonden.![]()
En volgens mij zie ik ook het oog dat er half uitgeplopt is.
Dus wat die vader van dat meisje heeft verteld dat al haar sieraden weg waren is gelul,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik ze weg moet halen, dan hoor ik het wel.![]()
want ik zie toch duidelijk een horloge en een ring op de foto's die had ze dus nog toen
ze dood gevonden werd.
"Van der Sloot is emotioneel onvolwassen en voelt zich superieur tegenover vrouwen"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef Hobby het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)enover-vrouwen.dhtml
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op.Heeft zij dat shirt aan of ligt het over haar heen, want haar armen ziten niet in de mouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* beequeen is confused.
Hij heeft haar vermoord/verstikt met zijn shirt, maar zij draagt dat shirt toen ze haar vonden?
Hahahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
"Van der Sloot is emotioneel onvolwassen en voelt zich superieur tegenover vrouwen"
Net als het merendeel van de mannelijke Fokkers
Dat heeft hij volgens mij niet verteld maar de media.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef FANN het volgende:
Dus wat die vader van dat meisje heeft verteld dat al haar sieraden weg waren is gelul,
want ik zie toch duidelijk een horloge en een ring op de foto's die had ze dus nog toen
ze dood gevonden werd.
Moeilijk te zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef ValseNoot het volgende:
Heeft zij dat shirt aan of ligt het over haar heen, want haar armen ziten niet in de mouwen.
Nee er was ergens een toepje met een interview en daar vertelde die vader dat al haar sieradenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft hij volgens mij niet verteld maar de media.
Gezegd werd dat ze altijd veel sieraden droeg (ik zie een horloge, oorbellen en een ring) Al snel werd duidelijk dat het niet om de sieraden ging maar om haar bankpas.
Op de eerste foto zie je haar linkerhand, op de tweede haar rechter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
De overhemd lijkt op de eerste foto heel anders te zitten dan op de 2e foto. Op de bovesnte foto zie je een stuk arm en op de 2e foto niet en daar lijkt de hoek van haar hoofd ook wat anders dan de eerste. Wat raar.
Misschien hebben ze tijdens het foto's maken steeds wat kleding of haar arm(en) verschoven om andere verwondingen te fotograferen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:28 schreef liesje1979 het volgende:
De overhemd lijkt op de eerste foto heel anders te zitten dan op de 2e foto. Op de bovesnte foto zie je een stuk arm en op de 2e foto niet en daar lijkt de hoek van haar hoofd ook wat anders dan de eerste. Wat raar.
Volgens mij zie ik op beide foto´s geen hand. Ik bedoel de foto´s van Felixa onder de spoiler, jij ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de eerste foto zie je haar linkerhand, op de tweede haar rechter.
Succes, ik ben er even weg van.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:29 schreef FANN het volgende:
maar dan moet ik gaan zoeken naar dat toepje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |