En een roze hartjequote:
Awww wat lievquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:26 schreef Leintjeuh het volgende:
En een roze hartjeOmdat ze me lief vindt
En omdat ze hier zaterdag samen met haar kleine zusje anderhalf uur lang vreselijk gek gedaan heeft
Pic orquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, kereltje is weer thuis. Gelukkig hebben ze hem wel gewoon kunnen knippen en zo, hij hoeft vrijdag alleen nog gewassen, gedroogd en dan de pieken bijwerken die nog tevoorschijn komen. Valt weer mee dus! Ik zei nog dat ik dat anders best zelf wilde doen, maar ze wilde hem niet zo mee geven..
Haha Chili met mozzarellaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:29 schreef Isabeau het volgende:
Wij eten chili con carne, omdat Ross dat zo lekker zomers vindt(ik niet, maar vooruit dan maar) En met mozarella, want dat leek hem lekker. Hij verandert in mij qua idiote keukenexperimenten
Van huis uit werd nooit de term 'borrelen' gebruikt en ik krijg dan ook spontaan visioenen van het per se moeten drinken van een Jenever oid. Het betekent toch gewoon dat jullie op visite gaan en koffie + daarna evt wijn, bier, sterke drank nuttigen? Visite klinkt ook wel wat volksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef Bluezz het volgende:
En hier schaft de pot gewoon tartaartjes en een lekkere salade. Vanavond even borrelen bij vrienden en hen kennende is het een aangeklede borrel
Ik wilde dat dus niet, maar hij zei dat hij in bed had bedacht (na gisteren een warm kaiserbroodje met mozarella, tomaat en verse basilicum te hebben gehad) dat chili met mozarella lekker leek en ik mocht zijn droom niet kapot makenquote:
Weet je ook waarom ze er weg willen? (gebouwd op gifberg? oude begraafplaats?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:32 schreef Anthraxx het volgende:
Ongelovelijk hoeveel je terug kan vinden. Door de concept Koop Akte kan ik nu helemaal terug halen hoe het huis is opgebouwd, wanneer en hoe lang ze er in gewoond hebben voordat ze het te koop zette (na pakweg 3/4 jaar al te koop gezet).
Google heerst.
Ze konden niet settelen en wilde terug naar Spakenburg (5 km verderopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je ook waarom ze er weg willen? (gebouwd op gifberg? oude begraafplaats?)
Kijkt nog een beetje zielig op foto 1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, hier onze Kale Koos![]()
poseren is moeilijk als je zo druk bent zoals Sam na een trimbeurt..
[ afbeelding ]
Maar je krijgt er wel een lekker koekje voor die je dan rustig op kan eten op het kussen..
[ afbeelding ]
Dat zijn de beterequote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze konden niet settelen en wilde terug naar Spakenburg (5 km verderop).
Bijzonderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:39 schreef Anthraxx het volgende:
Ze konden niet settelen en wilde terug naar Spakenburg (5 km verderop).
Ja, ja en ja.. ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Sam wel lelijker geworden zoDie hele mooie rood-bruine kleur is bijna weg
Maar dit is vast lekkerder in de hitte en het fijne van haar is dat het groeit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Litphoquote:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, hier onze Kale Koos![]()
poseren is moeilijk als je zo druk bent zoals Sam na een trimbeurt..
[ afbeelding ]
Maar je krijgt er wel een lekker koekje voor die je dan rustig op kan eten op het kussen..
[ afbeelding ]
Borrelen is bij mij aankomen rond 5u en direct aan het bier of wijn met hapjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van huis uit werd nooit de term 'borrelen' gebruikt en ik krijg dan ook spontaan visioenen van het per se moeten drinken van een Jenever oid. Het betekent toch gewoon dat jullie op visite gaan en koffie + daarna evt wijn, bier, sterke drank nuttigen? Visite klinkt ook wel wat volks
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:06 schreef Bluezz het volgende:
Hij is grijs gewordenIk wil de oude Sammie terug
![]()
Tezzie
@ Isa, het is een bakkie kof en daarna wijnen met iets lekkers en vooral lekker bijkleppen. Hopelijk eindelijk eens op hun nieuwe aangebouwde terrasZou je niet eens naar een dokter gaan dan? OF jezelf morgen inplannen voor een x-collum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Borrelen is bij mij aankomen rond 5u (of 18 of 20 of 21 uur) en direct aan het bier of wijn met hapjes
Oh?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:35 schreef cybermans het volgende:
hmmmz typo in TT (en deze keer niet eens door mij gemaakt)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef MissHobje het volgende:
Avond allemaal
En wat lees ik nu.. nieuwe crib voor Anthraxx?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef DarkElf het volgende:
net eens een lijstje gemaakt met wat ik mee wil nemen (kleding enzo ) op vakantie...Tis maar goed dat we een grote auto hebben
Waar ga je heen, Tezz?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef Tezz het volgende:
En ik moet nog vijf weken wachten....... pff........ ik wil NU al gaan!
nee joh zo snel is dat niet nagekeken en een goed cijfer voor dat tentamen heb ik sowieso nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:48 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik zie daar een duim... is dat een goed cijfer?
Nee manquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Zou je niet eens naar een dokter gaan dan? OF jezelf morgen inplannen voor een x-collum?
Ja, daar moet ik ook steeds maar aan denken, hij is volgens mij net zo oud als mijn oudstequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef DarkElf het volgende:
vanavond bij rtl4 een interview met de moeder van Joran...
t zal je kind zijn
mijn laatste tentamen (danwel voor mijn P) kreeg ik al na 2 uur terugquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee joh zo snel is dat niet nagekeken en een goed cijfer voor dat tentamen heb ik sowieso niet
Bij ons op het werk is het ook een vast onderwerp. Hoewel we blijven hangen bij: 'Het zal je kind maar wezen' en 'Als hij schuldig is, laat hem dan maar wegrotten in Peru!'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja, daar moet ik ook steeds maar aan denken, hij is volgens mij net zo oud als mijn oudste
Jóngste zelfs lees ik op wikiBijna 23 dus.
nou een goed cijfer kjan ik wel uitsluiten dus hopend op genoeg voor herkansingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
mijn laatste tentamen (danwel voor mijn P) kreeg ik al na 2 uur terug
positief blijven!
Mooi zo. Gun ik haar wel. Ze doet het goed als voorzitter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef borisz het volgende:
Verbeet wint de strijd om het kamervoorzitterschap met 94-54
Ik vond dat bericht op de fp ook wel interessant, dat degene die hem heeft uitgenodigd voor het pokertoernooi en die het hotelpersoneel naar zijn kamer heeft gestuurd dus werkt voor de CIA. Geen idee wat daar nu weer van klopt, maar toch wel....apart.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Bij ons op het werk is het ook een vast onderwerp. Hoewel we blijven hangen bij: 'Het zal je kind maar wezen' en 'Als hij schuldig is, laat hem dan maar wegrotten in Peru!'.
Zuipen is studentikoosquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef golfer het volgende:
Mooi zo. Gun ik haar wel. Ze doet het goed als voorzitter.![]()
En nu gaan we naar onze vrienden om te zuipen ( of whatever, want borrelen mag blijkbaar niet meer)..
ik ga ook op vakantie... helemaal naar Utrecht... 1 nacht kamperen in mijn nieuwe huisje ofzo (totdat bed in elkaar staatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef MissHobje het volgende:
Wat heerlijk jullie vakantie plannen allemaal![]()
Zou ook wel willen, ben er enorm aan toe maargoed dat gaat nu eenmaal ff niet, sterker nog met verbouwen en alles zal ik gewoon veel moeten werken.. wellicht een aantal dagjes vrij maar dat is onzeker ivm dat collega;s al vakantie plannen hebben en ik pas vrij laat met het huis kwam, wat niet anders kon grr
Maar hey! we hebben wel het huis en het komt wel goehoed
volgens mij heb jij gewoon een studenten 10quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou een goed cijfer kjan ik wel uitsluiten dus hopend op genoeg voor herkansing
Wij gaan weer braaf en burgerlijk naar de camping in Zeeland.quote:
Moeder Van der Sloot zegt ook nog steeds dat ze niet gelooft dat hij iets met de moord op Nathalie te maken heeft. Ja doei.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef borisz het volgende:
Moeder vd Sloot vertrouw ik niet echt. Zij weet volgens mij meer dan ze wil vertellen. Al was mijn wantrouwen in pa groter.
geloof me: neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:16 schreef cybermans het volgende:
[..]
volgens mij heb jij gewoon een studenten 10
Ja zeker! Dat brengt geluk hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:00 schreef DarkElf het volgende:
net een groot glas van tafel laten stuiteren... handig
gisteravond had de mr ook al een glas laten vallen..
handig zijn wij he?
best leuke deal!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
zijn er mensen met een beetje verstand van telefoons?
zou dit wat zij:
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)_id=AH24B2,MOBD997D8
en nee ik wil geen iPhone
die vind ik niet zo mooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef cybermans het volgende:
[..]
best leuke deal!
ander leuke toestel
iphone 4
HTC desire of legend
mjah ik kijk niet zo veel naar me telefoon... alhoewel als ik aan het gamen ben welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die vind ik niet zo mooideze wel
Deze heb ik ook (maar dan in het zwart). Bevalt me meer dan prima, gebruiksvriendelijk toestel en hij kan zo ongeveer alles.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
zijn er mensen met een beetje verstand van telefoons?
zou dit wat zij:
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)_id=AH24B2,MOBD997D8
en nee ik wil geen iPhone
ik wil natuurlijk wél de witte hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze heb ik ook (maar dan in het zwart). Bevalt me meer dan prima, gebruiksvriendelijk toestel en hij kan zo ongeveer alles.
is er wel een marlies dekkers hoesje voor?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil natuurlijk wél de witte heik ben vrouw
Snap ik, hij is ook wel cool in het wit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil natuurlijk wél de witte heik ben vrouw
beter dat zij tegen je praten dan marsijsjes of B&J' squote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef Tezz het volgende:
Ik hoor telkens een klein stemmetje uit mijn diepvries komen: 'Eet me! ,Eet me! Eet me!". Blijken toch die verdomde perenijsjes te zijn........
Ah joh, die dingen zijn echt niet zo evil, daar kun je er best meer dan eentje van etenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef Tezz het volgende:
Ik hoor telkens een klein stemmetje uit mijn diepvries komen: 'Eet me! ,Eet me! Eet me!". Blijken toch die verdomde perenijsjes te zijn........
werk jij bij nokia ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Snap ik, hij is ook wel cool in het wit.
Maar goed, ik kan hem wel aanbevelen, internetten gaat super (kan ook via LAN netwerk), je kunt veel apps en games downloaden als je dat zou willen, geluidkwaliteit is prima, mailen gaat uitstekend, batterij gaat lang genoeg mee en het typen via querty toetsenbord gaat na enige gewenning ook prima. Oh ja, geluid van de mp3 speler over de koptelefoon is echt super, de bijgeleverde earplugs zijn echt een stuk beter dan die ipod dingen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
werk jij bij nokia ofzo?maar denk wel dat dit m wordt
alleen nog ff wachten tot juli dan mag ik eindelijk verlengen enzo
Ja eens. De touchscreen doet soms nog wel eens vervelend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, ook een minpunt: touchscreen bediening is een stuk minder dan bij een iphone, maar aangezien ik veel (mn het priegelwerk) via toetsenbord doe heb ik er weinig last van.
of die nog fijn kan zitten nadat hij bij bubba is langs geweest weet ik nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:11 schreef Laydina het volgende:
Komt er een beetje op neer (wat ik heb meegekregen) dat ze haar zoon nooit gaat opzoeken in de gevangenis.
zolang het natuurlijk echt bewezen is enzo
Ze lijkt wel rechtvaardig. Maar ze geeft ook aan dat ze zich niet kan voorstellen dat haar zoon dergelijke dingen gedaan heeft. Zoals zij hem kent.
daarbij zegt ze wel dat hij heel dom is geweest door allerlei leugens te hebben verteld en als hij het echt heeft gedaan hij gewoon netjes z'n straf uit moet zitten.
Dat is natuurlijk een tweede, maar dat is niet de zorg meer van mams.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
of die nog fijn kan zitten nadat hij bij bubba is langs geweest weet ik niet
Ha! I beat the perenijsjes! Ik ben er mooi van af gebleven en heb een kom aardbeienyoghurt genomen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah joh, die dingen zijn echt niet zo evil, daar kun je er best meer dan eentje van eten
Gaan jullie met de caravan naar Zeeland? Ik snap wel wat je bedoelt hoor, met de rust... Dat mist bij ons altijd een beetje op vakantieWij moeten altijd dingen zien en doen en rondreizen en wandelen en avonturen beleven... Maar ik kom meestal moeier terug van vakantie dan dat ik ging
Met maar 25 vakantiedagen per jaar vind ik het een beetje 'zonde' om te gaan zitten ontspannen op de camping, maar het lijkt me wel erg heerlijk
bij deze stand welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga zo lezen maar wordt ZK 2e? Ik hoop t zo! Borisz, help me out!
Ha, ik vind mezelf nog een klein beetje te jong voor een caravan, hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Tezz het volgende:
Oh ja, en wij gaan inderdaad sinds vorig jaar met de caravan. Kamperen met een tent hebben we jaren gedaan. Best prima, maar omdat het nederlandse weer toch echt wel wat meer luxe voorschrijft zijn we uiteindelijk toch geswitched naar een caravan.
De beste beslissing ooit, bleek vorig jaar. Ik heb een eigen badkamertje met wastafel en wc en ook nog eens een bed van 2x2 mtr!
Oh, en mijn man heeft een vaste aansluiting op de waterleiding gemaakt op 'onze' camping voor de caravan, dus dat is helemaal top...
aah met aansluitend een geheel verplichte werkvakantie van 30jaar?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ha, ik vind mezelf nog een klein beetje te jong voor een caravan, hoorMaar we hebben wel een fijne ruime tent, en met klapstoeltjes en een enigszins OK kooktoestelletje vind ik dat echt heerlijk. Lekker met een boek in de zon en een beetje aanklooien met eten
Wij laadden ook wel altijd de hele auto vol met kamperen, want als je dan toch met de auto gaat, kun je net zo goed een dik luchtbed meenemen in plaats van een matje, nietwaar
Afijn, iets heel anders dit jaar; ik ben offertes aan het aanvragen voor een korte rondreis in Noord-KoreaWat vinden jullie, ethisch verantwoord of niet? Want dat geld gaat natuurlijk direct naar de schatkist van Kim Jong-Il.
Dat proberen we te voorkomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
aah met aansluitend een geheel verplichte werkvakantie van 30jaar?
er zijn wel meer landen waar je moet uitkijken wat je zegt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat proberen we te voorkomenMaar je moet daar wel mee uitkijken, schijnt! Geen onaardige dingen zeggen over De Grote Leider enzo.
Ik geloof dat je in Jordanie ook geen onaardige dingen over de koning mag zeggen. Maar je wordt niet gestraft ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:43 schreef z80 het volgende:
[..]
er zijn wel meer landen waar je moet uitkijken wat je zegt.
als je in Thailand de koning beledigd krijg je ook een extra gratis verblijf in Bangkok Hilton.
zolang het niet pittig vlot en kort isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Laydina het volgende:
Mensen nog ideeen voor een kapsel?
voor mij dan
kan soms haske leuk zijn hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zolang het niet pittig vlot en kort is
denk in dit geval niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kan soms haske leuk zijn hoorgezeik altijd
Ik laat het juist lang(er) groeienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zolang het niet pittig vlot en kort is
Uruguay kan alvast inpakkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:22 schreef borisz het volgende:
Afgefloten
Zuid-Korea - Uruguay en Mexico - Argentinie staan genoteerd als de eerste 1/8ste finales.
wat heb je nu? boogje geknipt (onder, niet recht dus), laagjes, pony, geverfd?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik laat het juist lang(er) groeien
Maar wil wel iets van ander modelletje ofzo
Ik heb nu nog laagjes, geen ponyh, wel beetje geverfd, maar uitgroeiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je nu? boogje geknipt (onder, niet recht dus), laagjes, pony, geverfd?
Geheel correct. weg blijven volgen, kom je vanzelf bij de boulevard van Kijkduin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb lekker gedanst, net terug btwmorgen repetitie bij iemand in Kijkduin... owee als ik weer door de stad ga! ik ga bij wateringen/naaldwijk eraf en dan kom ik hopelijk rechtdoor uit bij Kijkduin..?
toppie! thanks DH! Slaap lekker en werkse morgen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geheel correct. weg blijven volgen, kom je vanzelf bij de boulevard van Kijkduin.
Slapen![]()
Kort echt nooit meer!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
hmmmm juist![]()
heb je die laagjes allang? zou ik eerst laten bijgroeien dus alleen je langste plukken knippen. als dat wat gegroeid is kun je beter een nieuw kapsel nemen. anders moet je nu gaan voor kort en pittig
Dat scheelt wel weer. Maarja het is natuurlijk allemaal lekker prijzig weerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik krijg al die ritjes naar wateringen (waar de trainingen/repetities zijn) niet vergoed. alleen reiskosten naar optredens, dus nijmegen krijg ik vergoed gelukkig
dat gaat hardquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:09 schreef FutureFairytale het volgende:
een volle tank is ¤ 55 - ¤ 60,- en heb er zeker 2 per week
ja komt door al die ritjes naar den haag en omgeving, en optredens erbijquote:
indien vrijdag alleen in de auto, kun je er ook voor kiezen even bij mij langs te komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:03 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb lekker gedanst, net terug btwmorgen repetitie bij iemand in Kijkduin... owee als ik weer door de stad ga! ik ga bij wateringen/naaldwijk eraf en dan kom ik hopelijk rechtdoor uit bij Kijkduin..? zal wel weer feest worden. mn benzine gaat flink hard zo
vrijdag naar nijmegen (1,5 uur) heen en terug, zaterdag weer kijkduin.. zondag terug naar huis na parkpop. doei salaris
maar zonder laagjes is het zo slap/stijl/doods.. dus het moet wel met lagajes, want ik heb haast geen slag van mezelfquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
laat het gewoon bijgroeien Layheb ik ook gedaan na een aantal jaar laagjes. ook alle verf is eruitgegroeid dus heb mn eigen haar weer 'in originele staat'
![]()
lang, geen laagjes, beetje golvend met hier en daar een krul (vooral bij mn pony). als ik mn haar kort zou knippen zou ik naast een jongetje te zijn, een kop met krullen hebben
Wantquote:
quote:
Het is zeker een schatje, maar om dat nou tegen elke vrouw te gaan roepenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
Fout!!
Komt wel goed .. schatje
dat is het
Veel plezierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga nog even gezellig bankhangen met mijn vriendjes denk ikBeetje Rick Steins French Odyssee kijken
Waarop-ie heel cool met een boot door Frankrijk vaart
En olijfjes eten
Niet zo druk maken .. tis maar een forumquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is zeker een schatje, maar om dat nou tegen elke vrouw te gaan roepenMisschien vat ze dat wel verkeerd op
Kan zo maar he, tijdens een klotebui
Geloof me ...... ik maak me daar echt niet druk omquote:
Virtueel niet nee, maar we gaan volgende maand fotoshooten....dan welquote:
Sta jij ook altijd zo raar op foto's als je weet dat er een foto wordt gemaakt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Laydina het volgende:
Dat zou denk ik niks voor mij zijn.. een fotoshoot
Tis voor mij allebei niks. spontane fotos'zijn zelfs nog ergerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sta jij ook altijd zo raar op foto's als je weet dat er een foto wordt gemaakt?
Spontane foto's: prima. Maar als ik het weet: he-le-maal niks.
ik vind het ook niks maar P wilde de uutdaging aan gaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sta jij ook altijd zo raar op foto's als je weet dat er een foto wordt gemaakt?
Spontane foto's: prima. Maar als ik het weet: he-le-maal niks.
Wel lef vna jequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vind het ook niks maar P wilde de uutdaging aan gaan
Zitten straks vast allemaal mooie foto's tussenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind het ook niks maar P wilde de uutdaging aan gaan
desondanks denk ik voor alsnog niet dat ik de foto's leuk genoeg ga vinden om ze in het openbaa te vertonenquote:
Dan hou je ze toch voor jezelf. Hoop in iedre geval dat er minimaal 1tje tussenzit waarvan ook jij zal zeggen.. Misschien niet direct, maar na een tijdje als jehem een paar keer gezien hebt "ja , deze kan er best goed mee door"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
desondanks denk ik voor alsnog niet dat ik de foto's leuk genoeg ga vinden om ze in het openbaa te vertonen
ik ben wel erg benieuwd hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
desondanks denk ik voor alsnog niet dat ik de foto's leuk genoeg ga vinden om ze in het openbaa te vertonen
sterkte niet nodig hoor, heb t goed weten op te lossen eigenlijk als ik zo terugkijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:50 schreef Laydina het volgende:
Sterkte dan SoL
ik ga zo maar eens slapen
lekkere hapjes erbij ook nog? * SeaOfLove gaat vanaf morgen weer gezond etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:15 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was gezellig bij onze vrienden. Lekker wijntje ook.![]()
Nu nog even afzakkertje whisky thuis.
ik zou niet weten wat texelse kaasjes naar moeten smaken maar lijkt me wel lekker want kaasquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ze hadden veul Texelse kaasjes ingeslagen (komen daar een paar keer per jaar) dus lekker proeverijtje op een bord en heerlijk bijgekletst en gelachen.
Als je er af en toe een vit.pilletje bij gooit niks mis mee tochquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:31 schreef SeaOfLove het volgende:
ik leef sinds maandagochtend al op pizza, chocolade, marshmellows en vlees
ik ga liever weer normaal etenquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je er af en toe een vit.pilletje bij gooit niks mis mee toch
mezelf blijven is best moeilijk, jullie weten verdere details niet ook. De dame is inmiddels alweer 18. Denk wel dat als we allebei ons best doen het echtwel goed gaat komen. We hebben één ding gemeen waar we af en toe moeite mee hebben en reageren daar vrijwel hetzelfde op: haar vaderquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Jezelf blijven SOL, mss dat zij dat ook steeds meer doet. Hoe oud is ze?
gister waren ook een heleboel site's niet te bereiken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:24 schreef TAV74 het volgende:
Ons internet lag er af gisteravond![]()
Ik heb nog in paniek 112 gebeld, maar die mevrouw die opnam reageerde alleen maar bozig, wat heb ik daar nu aan
luie donderquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ja een 2e wekkertje![]()
toen hij nog werkte was dat routine eigenlijk. ik om 7.30u de wekker, mn vader poetste zn tanden voor ie naar zn werk ging en riep om 7.40u dat ik eruitmoest![]()
deed mijn moeder vroeger ook. Al ging zij zelfs wel eens speciaal uit bed ervoor om ons te wekken en brood te smerenquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ja een 2e wekkertje![]()
toen hij nog werkte was dat routine eigenlijk. ik om 7.30u de wekker, mn vader poetste zn tanden voor ie naar zn werk ging en riep om 7.40u dat ik eruitmoest![]()
luie donderquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ja een 2e wekkertje![]()
nou... Dat doet de mijne nog steeds.. Ze werkt eerder dan ik maar pakt alvast brood voor mij in en een plak snijkoek. Hoeft echt niet van mij maar tis zo gewoon.. En zit er bij haar gewoon ingeprent. Ze heeft ook tot mn vaders vut zijn broodtrommel incl. appel iedere dag gevuld, en pakt nu ook nog brood en drinken voor mn zusje. Ik kan echt niet op mezelf wonen straks hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:32 schreef Laydina het volgende:
[..]
deed mijn moeder vroeger ook. Al ging zij zelfs wel eens speciaal uit bed ervoor om ons te wekken en brood te smeren
Heb haar ook altijd voor gek verklaard.
het was zelfs nog ergerquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
luie donder
na 10 minuten radio ga ik er wel uit
Joh, we gaan gewoon een hoop lol hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wow dat doe je goed! En snel!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh alllemaalSinds 2 juni ben ik 6.4 kg kwijtgeraakt
Vanmorgen stond de weegschaal op het laagste punt sinds een half jaar gok ik
(als het al niet langer was
)
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow dat doe je goed! En snel!
Jaquote:
vooral Chinees zet aanquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaOndanks de whisky-avond, de roti, de chinees en nog wat van dat soort foute uitjes
overigens zie je dat wel direct terug in de resultaten hoor
![]()
Whehehehe...vergis je niet hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:04 schreef TAV74 het volgende:
die Whisky valt wel mee hoor, daar krijg je in absolute hoeveelheden zo weinig van binnen. Bierproeven zet veel meer aan![]()
wat ben jij gemeen voor je vaderquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het was zelfs nog ergersoms was ik al wakker en bleef expres liggen want wist toch dat mn vader kwam. Eerst klopt hij op de deur en roept 'werkse'. Als ik niet reageer doet hij de deur open, komt bij me staan en dan zegt ie 'wakker worden'. Als ik nog niet reageer geeft ie me een duwtje ook al was ik allang wakker. Haha, erg van eigenlijk
Dat laatste was meer het probleem inderdaadquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whehehehe...vergis je niet hoorEn daarnaast: al die lekkere hapjes die Sunny had geregeld.....
ja ja, we lezen toch iets andersquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nie waar, ik ben lief voor paps
Kan nietquote:
Heb je Steer niet gezien op die foto in zijn witte pak?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan nietChinese dames zijn vaak hartstikke tenger
die eten echt Chinees, geen foo yong hai met loads of sausquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan nietChinese dames zijn vaak hartstikke tenger
sinds wanneer is Steer een dame?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je Steer niet gezien op die foto in zijn witte pak?
en die rennen vast de hele dag achter de sambalbij aanquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die eten echt Chinees, geen foo yong hai met loads of saus
Is Steer een dame danquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb je Steer niet gezien op die foto in zijn witte pak?
flauw hahaquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:39 schreef cybermans het volgende:
[..]
en die rennen vast de hele dag achter de sambalbij aan
huh.. hoe zit dat...quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge. Laatste rijles gehadnu nog 'even' de theorie halen en ik kan mijn tijdelijk rijbewijs gaan ophalen
en die proeftijd mag je gewoon rijden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:57 schreef ColdFeet het volgende:
Examen pas na een 'proeftijd' van minimaal 3 maanden, cyber
Volgens mij komt dat vooral doordat veel mensen niet lessen bij een rijschool, maar bij hun ouders. Ik heb in ieder geval wel netjes leren rijden, niet rechts inhalen enzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Den_Haag het volgende:
Daarom is het verkeer in Belgie ook zo gevaarlijk.
Vanavond gezellig kijken!
[ afbeelding ]
wat een gelulquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:04 schreef Den_Haag het volgende:
Daarom is het verkeer in Belgie ook zo gevaarlijk.
Vanavond gezellig kijken!
[ afbeelding ]
Hiquote:
Coolquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]hai hai
Net mijn assessment redelijk goed gedaan
Was het gezellig met al die vreemdenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo vandaag weer eens uitgebreid onder de douche gestaan met de halve lushwinkel
dat je daar tegen kan! Ik krijg al jeuk en niesaanvallen als ik lnags zo een winkel loopquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Lekker!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wat een gelul
in engeland en andere landen waar mensen zo rijden is allang bewezen dat vooral jonge mensen minder ongelukken maken op deze manier ...
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik enkel met head & shoulders....quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ja die winkels zijn een beetje too much qua geurquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat je daar tegen kan! Ik krijg al jeuk en niesaanvallen als ik lnags zo een winkel loop
Ja joh...weer discussies met projectleiders en zo hierquote:
gewoon nee zeggen, vinden ze vast heel tofquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...weer discussies met projectleiders en zo hier
Woeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh alllemaalSinds 2 juni ben ik 6.4 kg kwijtgeraakt
Vanmorgen stond de weegschaal op het laagste punt sinds een half jaar gok ik
(als het al niet langer was
)
had ik al gelezen, maar het bederft mn eetlust niet hoorquote:
Ja ik las het net al toen ik een stuk onrijpe avocado met droge kalkoenfilet omwikkeld in mijn mond hadquote:
Ik ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
dat je daar tegen kan! Ik krijg al jeuk en niesaanvallen als ik lnags zo een winkel loop
Ja dat is nog het grootste raadselquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik las het net al toen ik een stuk onrijpe avocado met droge kalkoenfilet omwikkeld in mijn mond had![]()
![]()
Hoe kan het dat die zussen en broers die in hetzelfde huis woonden niks hebben geroken en nooit meer in die kamer zijn geweest
Het is steeds meer humor hier qua ontwerp. Niemand weer eigenlijk hoe het gaat werken en of het werkt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja joh...weer discussies met projectleiders en zo hier
ze weten het echt wel. als ik zeg: "laat me met rust" en ik ga naar mn kamer, blijven ze bij mij ook geen 4 jaar wegquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja ik las het net al toen ik een stuk onrijpe avocado met droge kalkoenfilet omwikkeld in mijn mond had![]()
![]()
Hoe kan het dat die zussen en broers die in hetzelfde huis woonden niks hebben geroken en nooit meer in die kamer zijn geweest
We hebben het wel over Friezen natuurlijk, die zijn eigenwijs. Als je dan zo nodig met rust gelaten wilt worden zoek je het ook maar lekker zelf uitquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ze weten het echt wel. als ik zeg: "laat me met rust" en ik ga naar mn kamer, blijven ze bij mij ook geen 4 jaar weg
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben het wel over Friezen natuurlijk, die zijn eigenwijs. Als je dan zo nodig met rust gelaten wilt worden zoek je het ook maar lekker zelf uit
Met Rotterdam en omgeving bemoei ik me nietquote:
Ah, daar is er een, ik zat me net af te vragen wie hier allemaal door geraakt zou kunnen wordenquote:
getver die ketchupquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
met ketchup en dan als tosti. Tosti's
nee dank je.. gesmolten kaasquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
met ketchup en dan als tosti. Tosti's
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had gister een broodje van de subway
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mmmm, lekker!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had gister een broodje van de subway
ik ben pas op de helft van 1 kaart.. maar heb 2 kaarten nodig. Haal altijd een grotequote:
ga ik ook maar eens proberen (als ik het kan onthouden)quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik neme bij de subway al-tijd hetzelfde
Broodje parmezaan-oregano, chicken teryjaki, sla+komkommer+paprika+pepertjes+olijfjes & Chipotle southwest saus
Vandaag is toch een verloren dag. In de biergarten duitse elftal kijken. Gok niet dat het water en sla wordtquote:
Ik ook?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah joh die neuk je er toch zo weer af
Dan had je juist nu gezond moeten doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vandaag is toch een verloren dag. In de biergarten duitse elftal kijken. Gok niet dat het water en sla wordt
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
WoeiWat snel en wat veel
Lekker gevoel he?
Neuken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ah joh die neuk je er toch zo weer af
ik wist dat deze ging komenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
staat er op de doos: er zitten teveel calorieën in
voetbal tijd he... kop ze graag binnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:21 schreef Laydina het volgende:
[..]
ik wist dat deze ging komen
-1 voor originaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |