en gelijk 2 bp's tegen de rebreak!quote:
ik schijn het te moeten jinxen, dan gaat het goedquote:
Dacht jij wel dan dat Vliegen zou winnen na 2-0 in sets of op die 2 MP's??quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat verwachte gechoke neem je ook mee in je beslissing natuurlijk.
dat zegt hij nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dacht jij wel dan dat Vliegen zou winnen na 2-0 in sets of op die 2 MP's??
Op 40-15 dacht ik: dit is over. Maar voor hij voor de partij begint te serveren had ik het goed mogelijk geacht dat hij nog zou choken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dacht jij wel dan dat Vliegen zou winnen na 2-0 in sets of op die 2 MP's??
Jawel, hij repareert een break in de 2e, krijgt een paar setpoints en staat dus gewoon 46 67quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn pick voor vandaag verliest de 1e set, maar Przysiezny is dan ook een behoorlijke gok
dacht er nog heeeeeel even aan, maar toch nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jammer dat niemand Isner/Mahut heeft
Mooi toch. Met niet teveel spelers in de QF gaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
De Roddicks zijn flink aan het zweten denk ik.
Ook de Soderlings zijn nog niet thuis.
Zeker, op naar tweede GS-titel op rij.quote:Op maandag 28 juni 2010 19:11 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Mooi toch. Met niet teveel spelers in de QF gaan.
Ik voeg me bij het rijtjequote:Op maandag 28 juni 2010 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeker, op naar tweede GS-titel op rij.
Sowieso al met dit weerquote:Op maandag 28 juni 2010 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
De Roddicks zijn flink aan het zweten denk ik.
Ook de Soderlings zijn nog niet thuis.
Inmiddels 1-1 in de vijfde. De switchertjes beginnen te zwetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:51 schreef danusz1986 het volgende:
Baggy verliest de 1e set van Clement. Schandalig!
Juich maar niet te vroeg voor zequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef luckass het volgende:
Baggy een break voor nu, ze lijken er goed mee weg te komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:57 schreef luckass het volgende:
[..]De baggertjes kunnen naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
toch gewonnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef FedExpress het volgende:
Nou, F Lopez gaat ook lekker zeg: 6-4 6-7 5-7 3-3
Hele dag al regen, alleen op hoofdbaan wordt gespeeld. Berdych en Ferrer hebben daarop gewonnen.quote:
en klaar, donkey outquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef franklop het volgende:
davydenko tiebreak set 2 3-0 achter, eerste set al verloren
vector heeft Tsonga, dus maakt weinig uitquote:
Ik zou voor Nadal gekozen hebben als ik er nog in zatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
vector heeft Tsonga, dus maakt weinig uit
Waar Haase een dubbele break heeft *5-2quote:
Kutzooi, 6-4 Troicki. Helaas, m'n pick was de enige mogelijkheid om het toernooi uit te spelen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:42 schreef luckass het volgende:
Godverdomme. Eerste BP Troicki, maakt ie het punt met een mishit.
*5-4.
Opgeruimd staat netjes, bedankt Steps!quote:
ze zijn gewoon doorgegaan 4*-3 Marchenkoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:10 schreef franklop het volgende:
vertrouw er niks van, scorebord bij Marchenko en RamirezHidalgo staat al veels te lang stil bij eenn 0-1 stand...
Even douchen dan maar
Tanksetje dus, 1-6. Nu weer even bij de les jongen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef dekouwe het volgende:
idd zat al te kijken wat is die godsnaam aan het doen hoop dat die hem alleen tankt
Hij is wel erg eendimensionaal. Kan eigenlijk alleen winnen als hij wat tie-breaks pakt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:32 schreef franklop het volgende:
mahut is natuurlijk wel 1 van de grootste vechters (vind ik) van de tour. Zie WBD vorig jaar (en dan niet alleen de partij tegen Isner, ook in de voorronde al)
wint alsnog in 5 setsquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:37 schreef franklop het volgende:
youzhny op weg naar een vijfde set, stond 2-0 in sets voor
wist vanmorgen al dat ie zou verliezen toen ik op de grond lag met mn fiets naast mequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:33 schreef dekouwe het volgende:
0-3 :-/ *zucht*
ik had ook gewoon Melzer moeten nemen *vloekt* zat er nog zo aan te denken
http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.htmlquote:Op maandag 31 januari 2011 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Is er al een streampje opgescharreld. Zo'n handycammetje ergens aan een boom geknupt ofzo.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Kek, ik schuif al het werk aan de kant.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:19 schreef FedExpress het volgende:
http://www.atpworldtour.c(...)-Tastes-Victory.aspx
quote:Cheered on by fellow South Africans, Rik de Voest recorded his first ATP World Tour match win in two years.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef XL het volgende:
Voor Przysiezny was het trouwens ook de eerste ATP zege sinds 2007 (en dat was een fix)
En dat voor een geplaatste spelerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:34 schreef XL het volgende:
Voor Przysiezny was het trouwens ook de eerste ATP zege sinds 2007 (en dat was een fix)
ik ga er 250 halenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Szura het volgende:
Och, in dit schijttoernooi gaan toch niet veel punten verdiend worden
van 5*-2 achter naar 5-5quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
ik ga er 250 halen
moet mn stokbrood wel gewoon winnen en niet de 2e set tanken
ah ok, maar iig door na 2e set ook in een tiebreak gewonnenquote:
schakelde hij 2 jaar terug berdych niet uit, toen goed voor een massaslachting van 28 man?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Bohli piekt altijd richting het ABN toernooi.
liever 2 in 1 set dan 1 in beide setsquote:
En wint de 2e. Dat is ook weinig verrassend?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:54 schreef franklop het volgende:
ow en huta galung staat achter in tiebreak eerste set, maar dat is weinig verrassend
was meer het idee dat een nederlander een tiebreak verliestquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
En wint de 2e. Dat is ook weinig verrassend?
ah ok, kan niet volgen op mobiel helaasquote:
3-3 in de derde set atm.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:03 schreef franklop het volgende:
[..]
ah ok, kan niet volgen op mobiel helaas
Soeda staat nu een break voor in de derde set.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:22 schreef XL het volgende:
Schuettler krijgt het voor elkaar om een set aan Go Soeda te verliezen
niet zo mooi als het athene van Martinquote:
Die stoelen ook op de baan ernaastquote:
VIP seats.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:06 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die stoelen ook op de baan ernaast
Tis geen Kruppstahl nee ...quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zit sleet op die Duitse lichaamsdelen.
ik heb alleen livescores, dus zie weinig... misschien dat vaduzzerd het kan zienquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:41 schreef de_boswachter het volgende:
Damn regen.
Frank heb jij vooruitzicht wanneer ze evt weer kunnen beginnen?
ah resume play dusquote:
Er is daar geen publiek.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:00 schreef luckass het volgende:
[..]
Is al het publiek naar binnen gevlucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |