Sowieso al met dit weerquote:Op maandag 28 juni 2010 19:01 schreef Ambrosius het volgende:
De Roddicks zijn flink aan het zweten denk ik.
Ook de Soderlings zijn nog niet thuis.
Inmiddels 1-1 in de vijfde. De switchertjes beginnen te zwetenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:51 schreef danusz1986 het volgende:
Baggy verliest de 1e set van Clement. Schandalig!
Juich maar niet te vroeg voor zequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef luckass het volgende:
Baggy een break voor nu, ze lijken er goed mee weg te komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:57 schreef luckass het volgende:
[..]De baggertjes kunnen naar huisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
toch gewonnenquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:18 schreef FedExpress het volgende:
Nou, F Lopez gaat ook lekker zeg: 6-4 6-7 5-7 3-3
Hele dag al regen, alleen op hoofdbaan wordt gespeeld. Berdych en Ferrer hebben daarop gewonnen.quote:
en klaar, donkey outquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:05 schreef franklop het volgende:
davydenko tiebreak set 2 3-0 achter, eerste set al verloren
vector heeft Tsonga, dus maakt weinig uitquote:
Ik zou voor Nadal gekozen hebben als ik er nog in zatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
vector heeft Tsonga, dus maakt weinig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |