Mijn harde paal tegen die van hem. Zijn handen kneedde mijn billen en een rilling trok door m'n lijf. Terwijl zijn tong nog rondging in mijn mond begon hij mijn shirt uit te trekken. Hij moest me even loslaten en voor ik het wist stond ik naakt voor hem. Hij trok zijn eigen kleren uit en nam me mee op de bank. Hij ging zitten en ik stond voor hem. Mijn lul stond stijver als nooit tevoren. Hij nam hem in zijn hand en trok me stevig af. Zijn hand klemde vast om mijn lul. Hij ontbloote mijn eikel en nam hem ineens vol in zijn mond. Ik wist niet wat me overkwam, en genoot met volle teugen. Hij nam mijn lul helemaal in zijn mond en speelde met zijn vingers tussen mijn bilnaad. Ik hield het niet meer en voor hij het wist schoot ik mijn zaad in zijn mond. Alsof hij nooit anders had gedaan slikte hij alles door, en zoog net zo lang tot ik helemaal leeg was. Hij stond op en kuste me weer. Ik proefde mijn eigen zaad. Hij draaide me om, en kwam achter me staan. Ik voelde zijn harde paal tegen m'n billen. Zijn handen gleden over mijn lichaam. Ik kreeg kippevel, maar kon alleen maar genieten. Hij maakte zachte bewegingen met zijn heupen en voor ik het wist stond zijn paal tussen mijn billen. Ik drukte iets achteruit en drukte mijn billen tegen zijn buik. Langzaam gleed zijn lul tussen mijn billen heen en weer. Ik vond het geweldig geil en moest zacht kreunen. Ineens liet hij me los, liep naar een kast en haalde er een tube uit. Hij smeerde wat tussen mijn billen en nu gleed zijn lul heerlijk soepel tussen mijn billen heen en weer. Mijn lul begon spontaat te groeien. Mijn handen gingen naar achter en gleden over zijn buik. Hij pakte me bij m'n heupen en druke zijn harde paal steviger tussen mijn billen. Hij begon wat sneller te stoten, kreunde harder en voor ik het wist schoot zijn warme zaad over mijn rug. Hij was klaargekomen.... Hij pakte zijn lul en met zijn eikel ging hij door m'n bilnaad. Ik trok mijn billen voor hem uit elkaar, al was het ook eigenbelang want in vond het een heerlijk geil gevoel, zijn eikel tussen mijn billen. Hij merkte dat ik het fijn vond, drukte speels zijn eikel tegen mijn maagdelijke gaatje en maakte zachte stotende bewegingen. Ik trok mijn billen zover mogelijk uit elkaar en boog wat voorover. Ineens was zijn eikel verdwenen en gleed hij met zijn vingers tussen mijn billen. Ik hing nu half over de bank, mijn bilen in de lucht. Hij drukte met een vinger tegen mijn gaatje en ik drukte tegen. Langzaam gleed zijn vinger bij me naar binnen. Hij vingerde me me zacht, trok zijn vinger even terug en kwam voorzichtig met 2 vingers terug in mij. Ik voelde geen pijn, het voelde juist heel fijn !!! Zacht gingen zijn vingers heen en weer, en draaide hij ze rond in mij. Mijn kontje ging nu ook heen en weer, voor hem een teken dat ik flink genoot. Steeds soepeler neukte hij me zo, zijn vingers schoten af en toe uit mijn gaatje, maar gleden net zo makkelijk weer naar binnen. Hij ging nog even verder, en probeerde voorzichtig een derde vinger erbij naar binnen te drukken. Dat lukte niet helemaal, maar ik werd steeds verder opgerekt. Mijn lul stond inmiddels al weer volledig stijf en ik trok mezelf af terwijl hij me heerlijk vingerde. Hij haalde zijn vingers uit me, en ik voelde zijn eikel weer tussen mijn vochtige billen. Ik liet mijn paal los, en hield mijn billen weer zo ver mogelijk uit elkaar. Ik wist wat er ging komen. Hij zette zijn eikel tegen mijn opgerekte gaatje, en schoof hem langzaam naar binnen.