abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83147960
Ik doe er alles aan om FiPo's te bemachtigen, want dan stijgt mijn exp en evolueer ik misschien wel in charizard. Maarja, een FoK!'er heeft ook wel eens honger, dus ik snel een eitje maken. Lekker op stokbrood met gesmolten kaas en spek. Eitje klaar, stokbroodje klaar. Kopje koffie klaar, dus totally ready weer lekker fok steeds te refreshen op zoek naar plekken voor fipo's. Ga ik in de haast van het naar boven rennen (trap) finaal op mijn bek, broodje met ei door de lucht.

Kan ik eerst gaan poetsen (maar toch stiekem snel topicje maken) en dan pas mijn avontuur voorzetten

verdomme
Fap fapt Fop
pi_83147979
Fipo
pi_83147994
aaaaaaah kut, nu heb jij hem. Snel even poetsen
Fap fapt Fop
pi_83148019
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef FapFap het volgende:
aaaaaaah kut, nu heb jij hem. Snel even poetsen
Faalhaas .
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:14:09 #5
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_83148066
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_83148081
Je faalt.
pi_83148116
TS is een kankermongool.
pi_83148144
o
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:15:56 #9
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83148173
faal,

nu -note- omdat je geef fipo hebt
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_83148188
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:
Je faalt.
pi_83148216
ik ga zelfmoord plegen
Fap fapt Fop
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:16:56 #12
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_83148229
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef FapFap het volgende:
ik ga zelfmoord plegen
Doei.
pi_83148241
maar eerst nog even een stokbroodje maken
Fap fapt Fop
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:17:25 #14
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83148264
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef FapFap het volgende:
ik ga zelfmoord plegen
doodverwensing! ik zeg een Ban?
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_83148268
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Doei.
Je gaat me volgens mij niet missen he?
Fap fapt Fop
pi_83148279
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef Stink-ui het volgende:

[..]

doodverwensing! ik zeg een Ban?
Fap fapt Fop
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:18:47 #17
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_83148334
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef FapFap het volgende:

[..]

Je gaat me volgens mij niet missen he?
Nee.
pi_83148394
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef Flashbag het volgende:

[..]

Nee.
spijtig
Fap fapt Fop
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:20:59 #19
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_83148439
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef FapFap het volgende:

[..]

spijtig
Nee hoor.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:21:25 #20
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_83148473
Je vaalt!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_83148493
Goed Topic lieve TS.
Roken is lekker
pi_83148543
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
Goed Topic lieve TS.
Ik vind jou echt leuk!
Fap fapt Fop
pi_83148573
Mijn harde paal tegen die van hem. Zijn handen kneedde mijn billen en een rilling trok door m'n lijf. Terwijl zijn tong nog rondging in mijn mond begon hij mijn shirt uit te trekken. Hij moest me even loslaten en voor ik het wist stond ik naakt voor hem. Hij trok zijn eigen kleren uit en nam me mee op de bank. Hij ging zitten en ik stond voor hem. Mijn lul stond stijver als nooit tevoren. Hij nam hem in zijn hand en trok me stevig af. Zijn hand klemde vast om mijn lul. Hij ontbloote mijn eikel en nam hem ineens vol in zijn mond. Ik wist niet wat me overkwam, en genoot met volle teugen. Hij nam mijn lul helemaal in zijn mond en speelde met zijn vingers tussen mijn bilnaad. Ik hield het niet meer en voor hij het wist schoot ik mijn zaad in zijn mond. Alsof hij nooit anders had gedaan slikte hij alles door, en zoog net zo lang tot ik helemaal leeg was. Hij stond op en kuste me weer. Ik proefde mijn eigen zaad. Hij draaide me om, en kwam achter me staan. Ik voelde zijn harde paal tegen m'n billen. Zijn handen gleden over mijn lichaam. Ik kreeg kippevel, maar kon alleen maar genieten. Hij maakte zachte bewegingen met zijn heupen en voor ik het wist stond zijn paal tussen mijn billen. Ik drukte iets achteruit en drukte mijn billen tegen zijn buik. Langzaam gleed zijn lul tussen mijn billen heen en weer. Ik vond het geweldig geil en moest zacht kreunen. Ineens liet hij me los, liep naar een kast en haalde er een tube uit. Hij smeerde wat tussen mijn billen en nu gleed zijn lul heerlijk soepel tussen mijn billen heen en weer. Mijn lul begon spontaat te groeien. Mijn handen gingen naar achter en gleden over zijn buik. Hij pakte me bij m'n heupen en druke zijn harde paal steviger tussen mijn billen. Hij begon wat sneller te stoten, kreunde harder en voor ik het wist schoot zijn warme zaad over mijn rug. Hij was klaargekomen.... Hij pakte zijn lul en met zijn eikel ging hij door m'n bilnaad. Ik trok mijn billen voor hem uit elkaar, al was het ook eigenbelang want in vond het een heerlijk geil gevoel, zijn eikel tussen mijn billen. Hij merkte dat ik het fijn vond, drukte speels zijn eikel tegen mijn maagdelijke gaatje en maakte zachte stotende bewegingen. Ik trok mijn billen zover mogelijk uit elkaar en boog wat voorover. Ineens was zijn eikel verdwenen en gleed hij met zijn vingers tussen mijn billen. Ik hing nu half over de bank, mijn bilen in de lucht. Hij drukte met een vinger tegen mijn gaatje en ik drukte tegen. Langzaam gleed zijn vinger bij me naar binnen. Hij vingerde me me zacht, trok zijn vinger even terug en kwam voorzichtig met 2 vingers terug in mij. Ik voelde geen pijn, het voelde juist heel fijn !!! Zacht gingen zijn vingers heen en weer, en draaide hij ze rond in mij. Mijn kontje ging nu ook heen en weer, voor hem een teken dat ik flink genoot. Steeds soepeler neukte hij me zo, zijn vingers schoten af en toe uit mijn gaatje, maar gleden net zo makkelijk weer naar binnen. Hij ging nog even verder, en probeerde voorzichtig een derde vinger erbij naar binnen te drukken. Dat lukte niet helemaal, maar ik werd steeds verder opgerekt. Mijn lul stond inmiddels al weer volledig stijf en ik trok mezelf af terwijl hij me heerlijk vingerde. Hij haalde zijn vingers uit me, en ik voelde zijn eikel weer tussen mijn vochtige billen. Ik liet mijn paal los, en hield mijn billen weer zo ver mogelijk uit elkaar. Ik wist wat er ging komen. Hij zette zijn eikel tegen mijn opgerekte gaatje, en schoof hem langzaam naar binnen.
pi_83148604
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef FapFap het volgende:

[..]

Ik vind jou echt leuk!
Hoor ik wel een vaker.
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:23:21 #25
291740 Flashbag
A.F.C.A. !
pi_83148613
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef Fissen het volgende:
Mijn harde paal tegen die van hem. Zijn handen kneedde mijn billen en een rilling trok door m'n lijf. Terwijl zijn tong nog rondging in mijn mond begon hij mijn shirt uit te trekken. Hij moest me even loslaten en voor ik het wist stond ik naakt voor hem. Hij trok zijn eigen kleren uit en nam me mee op de bank. Hij ging zitten en ik stond voor hem. Mijn lul stond stijver als nooit tevoren. Hij nam hem in zijn hand en trok me stevig af. Zijn hand klemde vast om mijn lul. Hij ontbloote mijn eikel en nam hem ineens vol in zijn mond. Ik wist niet wat me overkwam, en genoot met volle teugen. Hij nam mijn lul helemaal in zijn mond en speelde met zijn vingers tussen mijn bilnaad. Ik hield het niet meer en voor hij het wist schoot ik mijn zaad in zijn mond. Alsof hij nooit anders had gedaan slikte hij alles door, en zoog net zo lang tot ik helemaal leeg was. Hij stond op en kuste me weer. Ik proefde mijn eigen zaad. Hij draaide me om, en kwam achter me staan. Ik voelde zijn harde paal tegen m'n billen. Zijn handen gleden over mijn lichaam. Ik kreeg kippevel, maar kon alleen maar genieten. Hij maakte zachte bewegingen met zijn heupen en voor ik het wist stond zijn paal tussen mijn billen. Ik drukte iets achteruit en drukte mijn billen tegen zijn buik. Langzaam gleed zijn lul tussen mijn billen heen en weer. Ik vond het geweldig geil en moest zacht kreunen. Ineens liet hij me los, liep naar een kast en haalde er een tube uit. Hij smeerde wat tussen mijn billen en nu gleed zijn lul heerlijk soepel tussen mijn billen heen en weer. Mijn lul begon spontaat te groeien. Mijn handen gingen naar achter en gleden over zijn buik. Hij pakte me bij m'n heupen en druke zijn harde paal steviger tussen mijn billen. Hij begon wat sneller te stoten, kreunde harder en voor ik het wist schoot zijn warme zaad over mijn rug. Hij was klaargekomen.... Hij pakte zijn lul en met zijn eikel ging hij door m'n bilnaad. Ik trok mijn billen voor hem uit elkaar, al was het ook eigenbelang want in vond het een heerlijk geil gevoel, zijn eikel tussen mijn billen. Hij merkte dat ik het fijn vond, drukte speels zijn eikel tegen mijn maagdelijke gaatje en maakte zachte stotende bewegingen. Ik trok mijn billen zover mogelijk uit elkaar en boog wat voorover. Ineens was zijn eikel verdwenen en gleed hij met zijn vingers tussen mijn billen. Ik hing nu half over de bank, mijn bilen in de lucht. Hij drukte met een vinger tegen mijn gaatje en ik drukte tegen. Langzaam gleed zijn vinger bij me naar binnen. Hij vingerde me me zacht, trok zijn vinger even terug en kwam voorzichtig met 2 vingers terug in mij. Ik voelde geen pijn, het voelde juist heel fijn !!! Zacht gingen zijn vingers heen en weer, en draaide hij ze rond in mij. Mijn kontje ging nu ook heen en weer, voor hem een teken dat ik flink genoot. Steeds soepeler neukte hij me zo, zijn vingers schoten af en toe uit mijn gaatje, maar gleden net zo makkelijk weer naar binnen. Hij ging nog even verder, en probeerde voorzichtig een derde vinger erbij naar binnen te drukken. Dat lukte niet helemaal, maar ik werd steeds verder opgerekt. Mijn lul stond inmiddels al weer volledig stijf en ik trok mezelf af terwijl hij me heerlijk vingerde. Hij haalde zijn vingers uit me, en ik voelde zijn eikel weer tussen mijn vochtige billen. Ik liet mijn paal los, en hield mijn billen weer zo ver mogelijk uit elkaar. Ik wist wat er ging komen. Hij zette zijn eikel tegen mijn opgerekte gaatje, en schoof hem langzaam naar binnen.
!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:23:58 #26
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_83148643
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:22 schreef Fissen het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_83148725
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Hoor ik wel een vaker.
En ik vind je ook totaal geen rotzak!
Fap fapt Fop
pi_83148773
Fipo mag niet meer
pi_83148808
krijg je dan een ban?
Fap fapt Fop
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:26:43 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_83148818
Toepasselijk, dat verhaal tussen jullie geflirt!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_83148907
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:26 schreef SicSicSics het volgende:
Toepasselijk, dat verhaal tussen jullie geflirt!
Fap fapt Fop
pi_83148947
Ga maar lekker fappen
pi_83149015
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:28 schreef Stephan1237 het volgende:
Ga maar lekker fappen
hihi wat denk je dat ik aan het doen ben? Komop zeg, autisten kunnen ook fappen hoor
Fap fapt Fop
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:54:07 #34
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_83156263
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:21 schreef SicSicSics het volgende:
Je vaalt!
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:02:01 #35
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_83156624
Bagger
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')