quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef Jovatov het volgende:
Naar een vijf,
Het is niet zo dat je eerst de .49 afrond naar .5 en vervolgens de 5.5 naar zes afrond, je kijkt naar het eerste cijfer achter de komma, in dit geval een 4, dus afronden naar een 5.
Dan succes met je nieuwe klasgenootjes die allemaal een jaar jonger dan jij zijn volgend jaar.quote:
wrijf het er lekker niquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:09 schreef timmmmm het volgende:
Als je afrondt, kijk je naar het eerste getal waarna je wil afronden. bij 5.49 wil je het op hele cijfers afronden, dus kijk je naar de 4. Dat is onder de 5, dus rond je het naar beneden af.
5 dus.
dats prive!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef Stephan1237 het volgende:
5,49 naar een 5
En waarvoor ben je gezakt?
Je geeft me hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef ColaKoning het volgende:
Desalniettemin is het wel heel naar van de betreffende docent(?) om je op een honderdste te laten zakken
Je bent al 2x blijven zitten ?quote:
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef John-Locke het volgende:
6, ja.
Eerst ronden ze 't af naar 5,5, dan naar een 6. Heb dat al vaker zien gebeuren op de middelbare school.
een 4,6 5,3 en 5,4quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:21 schreef ColaKoning het volgende:
Om van de 4e naar de 5e te gaan en je dat beletten op op 0.01 lijkt me erg sterk, gaat het dan om 3 onvoldoendes ofzo? 4.6 4.6 en en 5.49?
zelfs dan zou het naaierij zijn
Misschien rond ik ook verkeerd achter de kassa af?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Als je achter de kassa werkt weet je toch wel hoe afronden werkt
Die kassamiepjes van tegenwoordig kunnen niet meer rekenen, alleen maar oplezen wat er op hun schermpje staat. Zelfs wisselgeld terugtellen is al te veel werk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Als je achter de kassa werkt weet je toch wel hoe afronden werkt
Iets voor volgend schooljaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahaha
weet je wat het is
ik ben al een keer blijven zitten
Ik zit in de vierde en ben al een jaar blijven zitten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Metalfrost het volgende:
Overleggen met de decaan dat je toch kan overgaan naar het tweede jaar, en in het tweede jaar bijles krijgen voor het vak waar je mee gezakt bent?
Is dat geen optie?
Waarom denk je dat dat gaat lukken als het je vorig jaar en dit jaar al niet gelukt is?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dit topic klopt al niet meer. Ben al chaotisch van m'n zelf en nu door de spanning nog meer. We hebben een herkansing volgende week en voor die herkansing moet ik een 5,4 halen en ben dan over.
Ik ben in de derde blijven zitten omdat ik vaker weg dan aanwezig was en volgens mij maar 1 week lang iedere dag een boek heb aangeraakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:38 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Waarom denk je dat dat gaat lukken als het je vorig jaar en dit jaar al niet gelukt is?
Chroestjov ligt eraan of je op 2 getallen moet afrekenen of nietquote:
Zou kunnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Chroestjov ligt eraan of je op 2 getallen moet afrekenen of niet
als de examinatoren 5,4 voorgeschoteld krijgen ronden ze naar beneden af.
voor hun is 5,49 ook een 5.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Maar TS weet dat het een 5,49 is, dus dan neem ik aan dat er ook wordt gekeken naar meerdere getallen achter de komma.
Daarnaast zou ik het vreemd vinden als dit niet wordt gedaan op een middelbare school, ik haal zelf regelmatig tussen de 5,45 en 5,5 waarbij 5,45 dus zelfs nog naar een voldoende wordt afgerond. (UvA)
Ik ben het er mee eens dat wanneer er alleen wordt gekeken naar het eerste getal achter de komma wat in dit geval een 4 is het idd afgerond een 5 wordt. Maar zover ik mij kan herinneren werd er bij mij op de middelbare school ook gekeken naar 2 getallen achter de komma en niet 1.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar heb je een voldoende bij een 5.5. Daar wordt op tienden afgerond. Daar kijk je dus wel naar het tweede cijfer achter de komma. Als je het op hele getallen afrondt, kijk je naar het eerste cijfer achter de komma.
En dan nou nog fokken inplaats van leren?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hahaha
weet je wat het is
ik ben al een keer blijven zitten
Dat slaat mijns inziens helemaal nergens op. Waarom dan niet, zoals eerder genoemd, een 5.25, immers: 5.25 -> 5.3, 5.3 -> 5.5 en 5.5 -> 6quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef LennyCole het volgende:
Bij ons is een 5,45 het minimaal haalbare om afgerond een 6 te halen. 5,45 -> 5,5 -> 6
Mensen zoals jij zijn echt kanker debielen. Wat heeft het niets doen te maken met m'n schoolniveau?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:14 schreef Problemz het volgende:
[..]
En dan nou nog fokken inplaats van leren?![]()
Wtf doe je? Kader? Basis?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef trainfreak het volgende:
Hangt van je leerkracht af...
Bij ons was er iemand die een 5.9 zelfs nog naar een 5 (of 5.5) zou afronden.
Hij vergeleek het altijd met springen.
Ook al zit je 1 mm onder de limiet, je haalt hem niet...
Ja, anders vraag ik er toch niet raar? Reageer in het vervolg gewoon niet okquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |