Ik krijg de melding dat je Spotify Social niet ingeschakeld hebt...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een lijstje van mij zien?
Zoals deze: http://open.spotify.com/u(...)7Lki39owSwySKV7imd53 ?
Cee77 maar ik moet nog steeds wat lijstjes maken, heb er nog maar 1 volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Wat zijn jullie Spotify usernames?
Ben wel benieuwd naar jullie lijstjes
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik krijg de melding dat je Spotify Social niet ingeschakeld hebt...
quote:
Laatst heb ik er een aan m'n neef gegeven, heb nu nog één ongebruikte liggen. En volgens Maricha zijn die nieuwe iets anders, dus daar heb ik altijd plek voor!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Weer een sleutelhanger. Haha heb je daar nog ruimte voor???
Zeer goede request! Holiday - Vampire Weekend. TOP!
Recurring dream? Da's een heule beste!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh jammer toch niet. Maar deze is ook leuk. Sersjee, als je dit leest: u zult blij zijn te horen dat ik zojuist een fonkelnieuwe oude greatest hits cd van Crowded House heb besteld via internet.
Zal wel komen doordat er kort daarvoor een korte jingle is gedraaid. Dat vereist wat ombouwen, ga ik binnenkort eens naar kijken denk ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Stormae - Alors on Danse staat 2x in recent gedraaid..
Voor als je hem zat bent:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef gerbenp het volgende:
Sirolf > Stormae - Alors on Danse staat 2x in recent gedraaid..
Gewoon roeljewelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Wat zijn jullie Spotify usernames?
Ben wel benieuwd naar jullie lijstjes
Oh leuk, nog meer troep om overheen te kotsen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor als je hem zat bent:
Nieuwe plaat![]()
Die ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Recurring dream? Da's een heule beste!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Laatst heb ik er een aan m'n neef gegeven, heb nu nog één ongebruikte liggen. En volgens Maricha zijn die nieuwe iets anders, dus daar heb ik altijd plek voor!
Zo, en nu duik ik weer m'n balkon op, even voorkomen dat m'n prosecco warm wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou kunnen proberen om aan een Spotify Free-invite te komen (Premium-members krijgen die af en toe). Dan krijg je hetzelfde als wat je nu hebt (Spotify Open, 20 uur per maand), maar dan zonder die limiet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:42 schreef CindieY het volgende:
Bulletproof![]()
Overigens, ik zie dat er veel aan Spotify zijn hierzo. Zijn er andere manieren dan geld dokken om van die schamele 20 uur per maand af te komen? Want dat is bij mij ook wel binnen 2 dagen op
Hoe vet is dat zeg. Damn!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:13 schreef CindieY het volgende:
Jaahaaa, De Staat!
Hmm, over die invites heb ik wel eens wat gelezen in die topics hier op FOK!, maar die schijnen nogal zeldzaam te zijn. Ik vind het een té relaxt programma eigenlijk, maar weet nog niet of ik er 5 eurie per maand voor over heb, vind het namelijk vooral ideaal om albumpjes te luisteren en dan te beslissen of ik em wel of niet wil.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om aan een Spotify Free-invite te komen (Premium-members krijgen die af en toe). Dan krijg je hetzelfde als wat je nu hebt (Spotify Open, 20 uur per maand), maar dan zonder die limiet.
20 uur per maand, maar zonder de limiet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen om aan een Spotify Free-invite te komen (Premium-members krijgen die af en toe). Dan krijg je hetzelfde als wat je nu hebt (Spotify Open, 20 uur per maand), maar dan zonder die limiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |