Inderdaad, dit is echtquote:
Kwartje moet hier nog vallen, maar verwacht niet dat 'ie bij de Vengaboys zal vallenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Cee het volgende:
Ik dacht toen ik het voor de eerste keer hoorde "What the fuck is dit?"
Ik vind 'm best leuk nu.
quote:
Greatest Hits deze week uitgekomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben even niet aan het luisteren, maar is er verteld waarom het in de MT5 staat?
GOEDEMIDDAG!!!quote:
Ik vond hem vorige week toen ik hem voor het eerst hoorde leuk, maar ben hem nu al beu vrees ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:24 schreef -Hans- het volgende:
De nummer 1 is een springplaat !
Ik gok op:We No Speak Americano
here we go !
Meen je niet? Oeh, dan wens ik je sterkte want deze ga je nog vaak horenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond hem vorige week toen ik hem voor het eerst hoorde leuk, maar ben hem nu al beu vrees ik.
Ik heb hem nooit leuk gevondenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond hem vorige week toen ik hem voor het eerst hoorde leuk, maar ben hem nu al beu vrees ik.
Wacht even tot de MH is geweest adviseer ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:31 schreef gerbenp het volgende:
Zal ik het dan toch nog maar proberen naar een paar dagen 3FM rust?
Spotify staat al openquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht even tot de MH is geweest adviseer ik.
Jij wilt gewoon een lijstje van mij zien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Pino112 het volgende:
Wat zijn jullie Spotify usernames?
Ben wel benieuwd naar jullie lijstjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |