Aaaah, je hebt gelijk, dat racisme is een beetje een onvast begrip geworden, heeft niet sec alleen iets met huidskleur te maken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Nu begin je gewoon weer opnieuw! Racisme gaat niet alleen maar over een ras, maar ook over etniciteit, geslacht et cetera. Racisme komt meer dan genoeg voor in het PVV programma! Dus ik zeg Groenlinks of D66!
Maargoed, ik wacht af wat de rechter hier over te zeggen heeft. Persoonlijk hoop ik op vrijspraak, maar wel met de explicite vermelding dat Wilders een racist is.
Nee? Wat dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de nieuwe draai van het CDA
ja, racisme gaat over geslachtquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Nu begin je gewoon weer opnieuw! Racisme gaat niet alleen maar over een ras, maar ook over etniciteit, geslacht et cetera. Racisme komt meer dan genoeg voor in het PVV programma! Dus ik zeg Groenlinks of D66!
Maargoed, ik wacht af wat de rechter hier over te zeggen heeft. Persoonlijk hoop ik op vrijspraak, maar wel met de explicite vermelding dat Wilders een racist is.
Goh, hoe verrassendquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)eringsdeelname.dhtml
Dat klopt inderdaad niet, sorry man. Ik heb de officiële definitie echter al gegeven, dus dit mag geen punt zijn.quote:
Draai? Vertel es?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent op de hoogte van de nieuwe draai van het CDA
Dit verwachtte ik eerlijk gezegd al. Ik ben benieuwd welke coalitie het CDA prefereert: rechts of VVD-PvdA-CDA...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/25(...)eringsdeelname.dhtml
In linkse kringen welquote:
Dat laatste is dus wel een probleem, ook wanneer je geen cultuurrelativist bent. Ga je uit van de gelijkwaardigheid van mensen of niet? Ik kan best stellen dat de Islamitische cultuur voor dikke vette paupers is, dit betekent nog niet dat deze moet worden bestreden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In linkse kringen wel.
Maar goed, het lijkt me verstandig niet die onzinnige discussie opnieuw te voeren. Waar het vooral om gaat: maak je (ongeoorloofd) onderscheid obv aangeboren kenmerken, of obv zaken die wat minder in de genen verankerd zitten? Dat laatste lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n probleem, of je moet een grenzeloos cultuurrelativisme aanhangen. Een mooie paradox levert dat overigens op.
Hij en de band Bloef hebben een rijke schare aan fans hoor, waar hij genoemd wordt an sich. Het wel of niet genoemd worden is geen problemo voor hem.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, wordt hij toch nog beroemd, op Fok dan
Niemand hangt grenzeloos cultuurrelativisme aan natuurlijk, noch relativisme.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:39 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
In linkse kringen wel.
Maar goed, het lijkt me verstandig niet die onzinnige discussie opnieuw te voeren. Waar het vooral om gaat: maak je (ongeoorloofd) onderscheid obv aangeboren kenmerken, of obv zaken die wat minder in de genen verankerd zitten? Dat laatste lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n probleem, of je moet een grenzeloos cultuurrelativisme aanhangen. Een mooie paradox levert dat overigens op.
Dus hij denkt dat de fans in geweeklaag uitbarsten, als hij gaat emigreren? Of wat? Wat is de zin van de emigratie van een tamelijk onbekend lid van een tamelijk bekende pop-kuch-groep in Nederland als er een partij in de regering komt die hij niet digt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij en de band Bloef hebben een rijke schare aan fans hoor, waar hij genoemd wordt an sich. Het wel of niet genoemd worden is geen problemo voor hem.
Is zes miljoen joden vergassen goed of slecht?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:42 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Dat laatste is dus wel een probleem, ook wanneer je geen cultuurrelativist bent. Ga je uit van de gelijkwaardigheid van mensen of niet? Ik kan best stellen dat de Islamitische cultuur voor dikke vette paupers is, dit betekent nog niet dat deze moet worden bestreden.
De zin is dat hij een talking head is in de media. Hij geeft een signaal af. Misschien dat andere talking heads dat ook gaan doen. Misschien dat dat tot een bepaalde gewaarwording van urgentie leidt zodoende. Wat weer bewustzijn triggert mbt de vraag waar we momenteel mee bezig zijn?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus hij denkt dat de fans in geweeklaag uitbarsten, als hij gaat emigreren? Of wat? Wat is de zin van de emigratie van een tamelijk onbekend lid van een tamelijk bekende pop-kuch-groep in Nederland als er een partij in de regering komt die hij niet digt?
Goed tegenargumentquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is zes miljoen joden vergassen goed of slecht?
Een beetje rechtsje gaat dat cijfer van 6 miljoen nu in twijfel trekken hè. Of er althans een moeilijke discussie over beginnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:51 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Is zes miljoen joden vergassen goed of slecht?
Komen we vanzelf bij: waartoe zijn wij op aarde .quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De zin is dat hij een talking head is in de media. Hij geeft een signaal af. Misschien dat andere talking heads dat ook gaan doen. Misschien dat dat tot een bepaalde gewaarwording van urgentie leidt zodoende. Wat weer bewustzijn triggert mbt de vraag waar we momenteel mee bezig zijn?
Ja, ik wil nu niet even op de nihilistische toer gaan hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen we vanzelf bij: waartoe zijn wij op aarde .
Okee, ander keertje danquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik wil nu niet even op de nihilistische toer gaan hoor.
Het is de belangrijkste vraag in dit soort discussies.quote:
Ga nou maar gewoon op de inhoud in, en ontwijk niet steeds (net als phpjeweettochz) het gegeven dat de PVV een fascistische en racistische partij is. Neemt niet weg dat je er op mag stemmer hoor! Maar dan wel toegeven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het is de belangrijkste vraag in dit soort discussies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |