Ik zei ook never dat ik nooit 'lol' trap, en dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef Bellatrix het volgende:
En de mensen die begonnen zijn met het zeuren, mogen zoals Grey zei ook een keer naar zichzelf kijken.
Niet alleen jij, ook c_a die toen perse op 1 wilde staan in de dagcijferlijst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zei ook never dat ik nooit 'lol' trap, en dat weet jij ook wel.
Volgens mij noemde ik zelfs mezelf nog in een opsomming van mensen die soms de boel aan het verbaggeren waren![]()
Maar goed, we hebben nu duidelijk een reactie
Echt!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
I
[..]
Niet alleen jij, ook c_a die toen perse op 1 wilde staan in de dagcijferlijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is 1 keer geweestquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
I
[..]
Niet alleen jij, ook c_a die toen perse op 1 wilde staan in de dagcijferlijst.
Ja? DeLuna en de meeste anderen hebben het ook maar een keer gedaan. En die posten ook door heel het forum toen/quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is 1 keer geweest
En ik heb toen over het gehele forum gepost en niet alleen in TAL
Maar goed maak niet uitfok is nou eenmaal een baggerforum, zeker in de schoolvakanties. Dus dat zullen we moeten accepteren
En ik ben ook niet altijd serieus en altijd in voor een geintje, grapje, seksposts of wat dan ook.
Maar soms vind ik het gebagger teveel
Daar zeg ik toch niks over?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja? DeLuna en de meeste anderen hebben het ook maar een keer gedaan. En die posten ook door heel het forum toen/
En dat is dus niet zo, dat het gebagger maar gewoon geaccepteerd moet worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar zeg ik toch niks over?
Het gaat mij er om dat dezelfde personen constant aan het baggeren zijnmaar goed, ik zei toch al, dat is fok de laatst tijd nou eenmaal
en dat moet ik accepteren
En vroeger.... Ja vroegerwas alles anders op fok
vind ik dan
Maar ik ga niet verder in discussie. Ik heb gezegd dat ik het bagger maar moet accepterenen over sommige dingen lees ik gewoon heen.
Mag ik het ook in jouw boezemquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat is dus niet zo, dat het gebagger maar gewoon geaccepteerd moet worden.
Alleen aan de wijzende vingers hier hebben we niet zo heel veel als de wijzende vingers zich er zelf ook wel eens schuldig aan maken
Dus nogmaals, steek allemaal de hand in eigen boezem () en beperk allemaal het gebagger in een SC een beetje.
Oké klaar we praten er niet meer over.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mag ik het ook in jouw boezem, gewoon omdat het kan?
quote:
Ik de jouwequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb Greys d'r tiet aangeraakt![]()
tot zover mijn nuttige bijdrage![]()
Precies.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben de afgelopen tijd weinig aanwezig geweest, gewoon ff te druk.
Ik zal er weer vaker zijn, en ingrijpen waar nodig.
Maar in een SC zou dat niet nodig moeten zijn.
Het is de bedoeling dat de SC gezellig blijft en dat de postopkrikkers die krikken om het krikken hun heil niet in de SC zoeken daarvoor.
Erikquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja hoi. Lief doen en wat greys zegt.
Thanks voor het invallen.
Oh, tof.quote:
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Subfora: check.
Heb alle topics die in de actieve topiclijst stonden ingedeeld, de rest doe ik welke er nog omhoog komen of geopend worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |