Niemand is onoverwinnelijk, maar de kans dat Haase wint is echt heel erg klein. Nadal knokt zich daar echt wel langs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Niet per se denk ik. Hij vind dat type spel volgens mij niet fijn (beetje Berdychachtig).
Tegen Blake deed hij dat goed, wat ik ervan zag. Hij pakte steeds die tweede service aan van Blake volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:02 schreef TheGeneral het volgende:
Hij moet in ieder geval iets meer doen dan Nishikori nu doet.. Ballen die half court vallen, moet je aanpakken. Niet lullig terug slaan.
Wat een falers allemaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:19 schreef FedExpress het volgende:
Murray ook meteen gebroken
Baghdatis verliest eerste set en Benneteau 4-0
Wat overdreven om 'm al zo te noemen, misschien over 2 weken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef danusz1986 het volgende:
God Murray wat ben jij lelijk om naar te kijken. Totaal geen aanvallend spel. Maja what else is new.
Murray heeft een slecht seizoen, dus ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat overdreven om 'm al zo te noemen, misschien over 2 weken.
Het gaat wel hard nu: 7-5 3-0*.
Maria gaat ook hard trouwens, set 1 met 6-1 gewonnen.
tsja Thiemo tegen Rafa ook natuurlijk, maar toen stond Rafa natuurlijk nog niet helemaal #1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:34 schreef Chriz2k het volgende:
Wanneer heeft een Nederlander voor het laatst tegen de #1 van de wereld gespeeld?
Helemaal niet zelfs, vandaar mijn vraag, ik kan het me niet herinnerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
tsja Thiemo tegen Rafa ook natuurlijk, maar toen stond Rafa natuurlijk nog niet helemaal #1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |