Whahahahaaquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:04 schreef Stiemie het volgende:
Linde: "mama gelukkig ben ik geen krokodil!"
Ik: "nee gelukkig niet zeg!"
Linde: "Nee want ik ben Pipi Langkous!"![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:04 schreef Stiemie het volgende:
Linde: "mama gelukkig ben ik geen krokodil!"
Ik: "nee gelukkig niet zeg!"
Linde: "Nee want ik ben Pipi Langkous!"![]()
Isa ook, die had laatst een eendje gepoept.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef trui het volgende:![]()
![]()
hier komen ook regelmatig van dat soort 'verrassingen' te berde. 'mama, kom es kijken, ik heb de letter J gepoept!' (of een zeilbootje, of een 7, etc. etc.)
Goed zeg! Leuk als ze beginnen te lezen (zelfs al is het vroeg)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:28 schreef p_iglet het volgende:
Pepijn is enorm bezig met letterherkenning en probeert af en toe te lezen.
Gisteren bij de kapstok van het kdv.
M Ah Rr Ie J Nn,
helemaal glunderend
mama daar staat Marian, net als oma.
Vervolgens toch maar even uitgelegd dat een I en J samen een ij is net als in zijn eigen naam.
Waarop Pepijn zijn conclusie was, dan rijmt Marijn op Pepijn.
Hier vraagt B elke dag of ie alsjeblieeeeeft met water mag 'klooien'. Heb ooit 1x gezegd dat ik dat eeuwige geklooi met water wel zat wasquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef Stiemie het volgende:
Linde vanmorgen: "oh nou laat ik mijn peer flikkeren"
Een veelbetekenende blik naar mijn vriend was voldoende want 3x raden wie dit woord vaak gebruikt![]()
Hahahahahahahahahaahaquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef Memmel het volgende:
Anna vrijdag in Delft, op de parkeerplaats: " KUT! Geen plekkie...ff verder zoeken..."
Memmel van wie zou ze dat nou hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:18 schreef Memmel het volgende:
Anna vrijdag in Delft, op de parkeerplaats: " KUT! Geen plekkie...ff verder zoeken..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |