Trek hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. lust omdat Afrikaanse negertjes honger hebben
TS denkt aan Afrikaanse negertjes als hij lust heeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef ManianMan het volgende:
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS denkt aan Afrikaanse negertjes als hij lust heeft..
Ik niet nee, ik denk aan Oostduitse betonvlechters. Mucho geiler.quote:
Die moeten niet zo zeiken, hadden ze daar maar niet moeten gaan wonen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef ManianMan het volgende:
[..]
eejz waar wil je chille dangquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik lees nog liever over wat de gemiddelde vieze, dikke FOK!ster allemaal binnenpropt per dag dan jouw gare ICT-topics.
zeme we kunne tog overal jonko klappe wij zijn de baze van de stratequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
hey ey nou weet niet mang als we maar jonkos kunne klappe ;p
Klap ook even voor mij een jonkooo!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef Skonk het volgende:
[..]
zeme we kunne tog overal jonko klappe wij zijn de baze van de strate
haha tzz zemmel kom dat hier zeggen danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:01 schreef Skonk het volgende:
[..]
zeme we kunne tog overal jonko klappe wij zijn de baze van de strate
taz was fa2 tog sahbiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha tzz zemmel kom dat hier zeggen dankk tata
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:41 schreef ManianMan het volgende:
Mijn xbox360 was stuk en toen heb ik maar de pc-versie van GTA4 gekocht. Godverdomme ik ben dat kreng aan t installeren maar wat duurt dat lang zeg
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:42 schreef ManianMan het volgende:
Ik wil nu de wijden wereld al intrekken. Klacht niets te doen
quote:
quote:
quote:
Kankerinteressante en goeien topics, man.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:58 schreef ManianMan het volgende:
ingepland.
Was ik net bezig met de kabels te labelen nemen mijn collega's de vergaderruimte in terwijl ik deze voor 1 uur heb ingepland. Ik moest er nog zijn om de kabels vast te tapen op de tafel.
Klacht: Collega's die zomaar de vergadderruimte in beslag nemen.
Ik kreeg gister mijn tv/monitor terug van mijn broer en omdat hij zijn pc niet meer gebruikt in verband met een nieuwe laptop, kreeg ik ook zijn pc.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Was ik net bezig met de kabels te labelen nemen mijn collega's de vergaderruimte in terwijl ik deze voor 1 uur heb ingepland. Ik moest er nog zijn om de kabels vast te tapen op de tafel.
Ik moest bellen voor een pakket die verzonden moest worden naar HP dus pakte ik de telefoon en ging aan de slag. Ik heb veel last van mijn oren en deze week is de keelpijn er ook bij gekomen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kreeg gister mijn tv/monitor terug van mijn broer en omdat hij zijn pc niet meer gebruikt in verband met een nieuwe laptop, kreeg ik ook zijn pc.
Na een half uur had ik alles aangesloten (kabels weggewerkt etc.), ook had ik mijn samsung tv/monitor aangesloten.
Ongeveer een kwartier later had ik een windows 7 CD gevonden, ik had een legale key. Na een stuk of 5 keer blind proberen te booten van de CD (Samsung scherm startte langzaam op), heb ik maar een gewone monitor aangesloten.
Na de installatie kwam ik erachter dat het een 32 bits installatie was. Nu bleek vanmorgen dat er een fan het niet deed, straks maar aansluiten.
Ik moet altijd een beetje grinniken om ManianMan, vooral vanwege het idee dat hij altijd naakt achter zijn computer zit.quote:
Nou ik had dus een mooi document gemaakt met daarin de info voor de volgende stagiaire die hier komt werken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:18 schreef Rectum het volgende:
Ik dus ijs halen bij de plaatselijke friettent, ga ik naar boven geld wisselen met mijn ma. Dus zo'n tube lag open en ik dacht dat het nog een stukje ijs was. Dus ik lik er aan en in eens bedacht ik me dat die tube open lag. Het was geen ijs maar het was een stukje zalf. Ga ik nu dood?
Ja. (quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Oh jullie kopieren oude topics. Ik verzon ze gewoon zelf. Ben ik nu ICT-er?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Oh jullie kopieren oude topics. Ik verzon ze gewoon zelf. Ben ik nu ICT-er?
Die wilde ik net posten, wat een parelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja. (!).
Jammer genoeg ben ik in de generatie geboren waar de kaalheid vroeg toeslaat want ik ben namelijk pas 17 jaar oud en ik begin het nu pas te merken. Ik heb mij voorgenomen om de vichy aminexil sp94 producten te proberen. Graag aan jullie de vraag of iemand het al heeft geprobeerd? Of wat er helpt om de kale plekken tegen te gaan.
Die had ik net gepostquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:23 schreef Splutje het volgende:
Gister stond ik in de disco lekker te genieten. We waren daar bij een carnavalsvereniging waarbij ik ook aangesloten was. Later op die avond zie ik een paar meiden van de dansgarde, ik wilde hun nog het beste toe wensen. Ze zien mij aankomen en naderen. Terwijl ik bijna bij hun stond lopen ze weg.
Normaal heb ik dat nooit maar het zit mij dwars. Het is net of ik een boeman ben daarna heb ik nog staan huilen maar ja dat veranderd de zaak niet
quote:Leraar die niet weet dat wij ook nog huiswerk op krijgen bij andere vakken.
hij komt tenminste in de stadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Mijn moeder gaat weer werken en nu moet ik mijn kamer soppen, stofzuigen en afstoffen. Zelf ramen wassen en die shit. Daarna kan ik weer naar de stad
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
Misschien herinnert een ieder van jullie mijn topic van het uitschieten met het scheerapparaat. Zodoende was ik geneigd om mij te milimeteren op stand 1 ( lees heel kort). Nu blijken mensen mij racist te noemen![]()
Klacht: Ik lijd aan kaalheid![]()
Klacht 2: Er is geen anti-kaalheid middel
Klacht 3: Mensen met vooroordelen zonder dat ze mij kennen
Oh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien herinnert een ieder van jullie mijn topic van het uitschieten met het scheerapparaat. Zodoende was ik geneigd om mij te milimeteren op stand 1 ( lees heel kort). Nu blijken mensen mij racist te noemen
Klacht: Ik lijd aan kaalheid
Klacht 2: Er is geen anti-kaalheid middel
Klacht 3: Mensen met vooroordelen zonder dat ze mij kennen
playa playaaaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef Splutje het volgende:
Jah, ik ben ICT'er en ik heb haar naam weten te vinden in een van de databases daarbij ston ook haar interne emailadres gemeld. Ook weet ik haar hyves maar ze is al heel lang niet meer actief daarop aan de krabbels te zien.
Om haar uit te vragen op deze plek is ook zoiets en mail sturen ook eigenlijk .
Wat moet ik doen?
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet gewoon echt lachen om de posts hier en in dat Schenkstrooptopic
Hopen dat Maarten binnenkort een topic maakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet gewoon echt lachen om de posts hier en in dat Schenkstrooptopic
Hopelijk ook snel, de mods zullen hier straks wel weer "hard tegen optreden"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hopen dat Maarten binnenkort een topic maakt.
Moeten we weer een nieuwe hype verzinnen. /thuglifequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopelijk ook snel, de mods zullen hier straks wel weer "hard tegen optreden"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |