quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef Penisbaard het volgende:
Misschien herinnert een ieder van jullie mijn topic van het uitschieten met het scheerapparaat. Zodoende was ik geneigd om mij te milimeteren op stand 1 ( lees heel kort). Nu blijken mensen mij racist te noemen![]()
Klacht: Ik lijd aan kaalheid![]()
Klacht 2: Er is geen anti-kaalheid middel
Klacht 3: Mensen met vooroordelen zonder dat ze mij kennen
Oh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien herinnert een ieder van jullie mijn topic van het uitschieten met het scheerapparaat. Zodoende was ik geneigd om mij te milimeteren op stand 1 ( lees heel kort). Nu blijken mensen mij racist te noemen
Klacht: Ik lijd aan kaalheid
Klacht 2: Er is geen anti-kaalheid middel
Klacht 3: Mensen met vooroordelen zonder dat ze mij kennen
playa playaaaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef Splutje het volgende:
Jah, ik ben ICT'er en ik heb haar naam weten te vinden in een van de databases daarbij ston ook haar interne emailadres gemeld. Ook weet ik haar hyves maar ze is al heel lang niet meer actief daarop aan de krabbels te zien.
Om haar uit te vragen op deze plek is ook zoiets en mail sturen ook eigenlijk .
Wat moet ik doen?
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet gewoon echt lachen om de posts hier en in dat Schenkstrooptopic
Hopen dat Maarten binnenkort een topic maakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet gewoon echt lachen om de posts hier en in dat Schenkstrooptopic
Hopelijk ook snel, de mods zullen hier straks wel weer "hard tegen optreden"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hopen dat Maarten binnenkort een topic maakt.
Moeten we weer een nieuwe hype verzinnen. /thuglifequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hopelijk ook snel, de mods zullen hier straks wel weer "hard tegen optreden"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |