abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:37:50 #76
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158369
Ik moest alleen 2 video cd's maken. Ik heb 2 keuzes op mijn stagebedrijf,

Keuze 1:

Via Roxio branden

Keuze 2:

Via een oude Nero branden

Bij keuze 1 ondersteunt het programma het bestandstype niet waardoor ik vast hang met het converten via freeware. Daardoor gaat de kwaliteit een heel stuk achteruit.

Bij keuze 2 pakt Nero het bestand niet dat wil zeggen ik voeg hem toe maar ik zie hem nergens verschijnen terwijl Nero het bestandstype wel ondersteunt.

Klacht: Mijn collega's denken dadelijk dat ik een noob ben
pi_83158390
Nou gister heb ik gevraagd of mijn moeder dat vandaag kost doen. Nee was het antwoord. Nu was ik het aan t bijwerken op stand 3 maar nu schoot ik uit waardoor het scheerapparaat op 1 kwam te staan. Dus ik alles op stand 1 gedaan, ziet best chill uit.

Alleen klein probleem moeder is kwaad ze vindt het er niet uitzien. Nou boeit me dat niet want ze is niet van mijn leeftijd.

Klacht kut apparaat
pi_83158408
Dacht je veel geld te hebben. Heb je 500 euro.
Gaat de tv kapot. Heb ik een nieuwe gekocht. Dacht je nog blij te zijn met 200 euro. Moet je weer 50 euro uitgeven aan kleding omdat deze niet meer passen. Daarna heb ik een Harddisk en een USB stick moeten kopen voor school. En vandaag zit ik op mijn computer wat aan het klooien met internet. Ineens slaan de fans aan. Het leek wel een F16. Dus ik speedfan nagekeken is het mijn videokaart die even op 78 graden staat. Daar gaan weer wat euro's.

Klacht: Het leven zit niet mee.

Subklacht: Ik heb een Chick een mail gestuurd en geen mail terug gekregen.

Samenvatting: TV kapot, nieuwe kleding moeten kopen, harddisk en usb stick moeten kopen en videokaart die stuk is.

Wat een rot leven!
pi_83158461
Eindelyk neemt de koude tyd afscheid en laten de eerste zonnestralen zich weer zien en lokken ons naar buiten. Dit willen wy samen vieren nu vrydag vol gas goede zin. Een vuurwerk van de beste hits, house, elektro, r&b en zomermuziek in cheetah.

Klacht: Ik durf niet meer te gaan
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:39:34 #80
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158463
Voor mijn stage ben ik verplicht om een stageverslag te schrijven. Nu heb ik opgemerkt dat ik eigenlijk niet weet waar ik het voorwoord moet plaatsen.

Mogelijkheid 1:

Na het titelblad en voor de inhoudsopgave

Mogelijkheid 2:

Na de inhoudsopgave en voor de inleiding
pi_83158487
Als klein kind al ben ik opgevoed zonder Sinterklaas, ik kreeg te horen hoe het echt zat! Mijn ouders vertelde ook dat de Kerstman (the Santa Claus) bedacht is door the Coca Cola company. Maar ze legde mij uit wat kerst echt betekent. Ze vertelde het verhaal van de geboorte van Jezus, zelfs dat was een leugen. Kerstmis is namelijk tijd nemen voor je naasten (familie, vrienden, kennissen zelfs vreemde mensen). Het is een tijd om te beseffen waarvoor we werken! Het is een tijd om liefde te geven door cadeaus. Zelfs cadeaus zijn niet nodig vertelde ze. Cadeaus zijn een hulpmiddel om te zeggen dat je iemand liefhebt!

Dit was mijn uitleg die ik gekregen heb van mijn ouders. Nu mijn vraag, hoe ziet u kerstmis?
Eens met wat hierboven staat
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:40:14 #82
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158495
Misschien herinnert een ieder van jullie mijn topic van het uitschieten met het scheerapparaat. Zodoende was ik geneigd om mij te milimeteren op stand 1 ( lees heel kort). Nu blijken mensen mij racist te noemen

Klacht: Ik lijd aan kaalheid
Klacht 2: Er is geen anti-kaalheid middel
Klacht 3: Mensen met vooroordelen zonder dat ze mij kennen
pi_83158539
Misschien herinnert een ieder van jullie mijn topic van het uitschieten met het scheerapparaat. Zodoende was ik geneigd om mij te milimeteren op stand 1 ( lees heel kort). Nu blijken mensen mij racist te noemen

dinsdag 22 juni 2010 @ 19:41:20 #84
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83158554
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef Penisbaard het volgende:

quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Oh.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:41:25 #85
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158562
Na het klaagtopic van eergisteren over mijn moeder zit ik met een dilemma. We waren naar een autorijschoolhouder op zoek. Zij kende wel iemand en we gingen deze aan huis bezoeken. Echter troffen we niemand aan maar toen kwam het als een gevallen engel uit de hemel kwam ze aanlopen en sprak ons aan. Het was de dochter van de rijschoolhouder. Na het verkrijgen van het nummer stapten we (mijn moeder en ik) in de auto. Toen zei ik dat ik haar wel leuk vond.Mijn moeder kende de rijschoolhouder van vroeger. Mijn moeder gaat uiteindelijk ook betalen voor mijn rijlessen en zij nam ook de telefoon om de rijschoolhouder te bellen. Uiteindelijk kreeg het gesprek een draai en vertelde zij hem dat ik zijn dochter leuk vond.

Nu had ik al lange tijd een uitnodiging om met een grote bus naar een discotheek te gaan in Duitsland. Eergisteren had ik daar niet aan gedacht. Uiteindelijk herinnerde mijn broer mij hieraan. Zucht ik kon dat meisje uitnodigen. Maar hoe moet ik nu in contact komen met haar?

Dillemma dilemma
pi_83158573
Maandag ben ik naar school geweest, alleen hebben we daar een heel korte ontmoeting gehad met deze docent. Hierbij werd een keer zijn naam genoemd. Nu moet ik dus iemand mailen hierover maar het komt er op neer dat ik mij een beetje schaam hiervoor.

Ik heb deze naam nodig om bepaalde formulieren in te vullen. Nu kan ik deze niet helemaal invullen en dat zorgt voor vertraging ook de enige die ik hiervoor kan mailen is iemand van administratie, want alle leraren zijn weg.

Klacht Naam niet weten van stagedocent, zorgt voor vertraging.
pi_83158603
Jah, ik ben ICT'er en ik heb haar naam weten te vinden in een van de databases daarbij ston ook haar interne emailadres gemeld. Ook weet ik haar hyves maar ze is al heel lang niet meer actief daarop aan de krabbels te zien.

Om haar uit te vragen op deze plek is ook zoiets en mail sturen ook eigenlijk .

Wat moet ik doen?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:42:40 #88
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83158633
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:42 schreef Splutje het volgende:
Jah, ik ben ICT'er en ik heb haar naam weten te vinden in een van de databases daarbij ston ook haar interne emailadres gemeld. Ook weet ik haar hyves maar ze is al heel lang niet meer actief daarop aan de krabbels te zien.

Om haar uit te vragen op deze plek is ook zoiets en mail sturen ook eigenlijk .

Wat moet ik doen?
playa playaaa
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:43:28 #89
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158669
Ik heb hyves en heb net voor de fun deze internet reclame aan geklikt. Na het klikken op de advertentie kreeg ik een vrouw te zien Madame Tresesti. Ze is een "medium". Na een paar klikken op de buttons (sociale leven), (liefdes leven) kreeg ik informatie hierover. Het was doeltreffend. Het meisje waar ik van hield kwam naar voren, daarbij komend dat de antwoorden op mijn sociaal leven: "Indecisive" en "Patient" ook wel dicht in de buurt komen. Ik vind het maar eng, een internet medium die alles weet.

Wat denken jullie zal het een echte medium zijn of zit er een truc achter?

Klacht: Ik kan vanavond niet slapen, iemand heeft ingebroken in mijn leven
pi_83158710
Non de jeu zeg, zit ik lekker te luisteren naar muziek, ik vond het al een beetje gek klinken. Dus ik ga kijken naar mijn eigen gefabriceerde boxen-set (radio boxen met printplaat van oude pc speakers), is er een kabeltje los gesprongen van de printplaat. Het is ook niet meer fatsoenlijk te solderen, want die bolletjes zitten te dicht op elkaar.

Morgen maar naar de winkel gaan om een nieuwe set te kopen. Vaarwel mijn oude geliefde boxen.

Klacht: Eigen gefabriceerde boxen-set gaat kapot.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:15 #91
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83158761
TS is een dikkertje die geilt op eten
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_83158767
Ik zou haar doen!

Lady Gaga dus!

Klacht: Heb haar nooit irl gezien
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:53:33 #93
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159174
Ik moet gewoon echt lachen om de posts hier en in dat Schenkstrooptopic
pi_83159197
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht. .
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:54:22 #95
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83159213
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Penisbaard het volgende:
Hopen dat Maarten binnenkort een topic maakt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:01:01 #96
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83159567
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Hopen dat Maarten binnenkort een topic maakt.
Hopelijk ook snel, de mods zullen hier straks wel weer "hard tegen optreden"
  dinsdag 22 juni 2010 @ 20:01:41 #97
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83159610
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef Penisbaard het volgende:

[..]

Hopelijk ook snel, de mods zullen hier straks wel weer "hard tegen optreden"
Moeten we weer een nieuwe hype verzinnen. /thuglife
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_83159664