hier was het blijkbaar te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
he jammer![]()
ik hoopte nog wel dat het daar hetzelfde weer zou zijn als hier
hier was het prima weer in de ochtend heeft het heel even geregend en de rest van de dag was het droogquote:
vooraf laten betalenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:18 schreef Ladylike het volgende:
wij zaten dus in een enorm dal, in maastricht is het volgens ma blijkbaar droog gebleven
Jezus man, koop ik die gast snaren voor zn gitaar, zegt ie weer af, nu zit ik ermee
dat is dus de laatste keer geweest
niet te bruin wordenquote:
door de brievenbus douwen als je toch langs gaatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:18 schreef Ladylike het volgende:
wij zaten dus in een enorm dal, in maastricht is het volgens ma blijkbaar droog gebleven
Jezus man, koop ik die gast snaren voor zn gitaar, zegt ie weer af, nu zit ik ermee
dat is dus de laatste keer geweest
Kabelquote:
cgmquote:
normaal zit ik nu ook aan de hapquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
de gehakt/spinazieschotel is heerlijk![]()
en de aardappelsalade is ook goed gelukt
[..]
Kabel
tot zo laat gewerktquote:
quote:
spammertquote:
Fhaquote:
STquote:
Fha!quote:
Egwelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fha!![]()
Wat staan wij leuk bij elkaar qua PI
Dat schijnt zogenaamd veel te zijnquote:
quote:
Wel hehquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitnodiging voor ons, om dat te verifiëren.
quote:
is het ookquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt als een uitnodiging voor ons, om dat te verifiëren.
vandaag iig niet meerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hehIk ben ook wel benieuwd eigenlijk.
FHA!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel hehIk ben ook wel benieuwd eigenlijk.
Wahahaha ik zal het hem vanavond eens even zeggen dat hij dat niet mag doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
FHA!!!!Jouw vriendje deed mooie verlichting, alleen scheen ie ons een paar keer recht in de ogen
![]()
Het is dat ik jou of zijn nummer niet had
En en en en, heb jij volgende week tijd voor een kopje thee?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Wahahaha ik zal het hem vanavond eens even zeggen dat hij dat niet mag doenEn ik heb zeker volgende week wel tijd voor een kopje thee
![]()
Alleen maandag kan ik niet
Maak maar eens een foto voor ons danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de eerste aso-burger heb ik op![]()
![]()
de andere ga ik straks pas maken
ST en ik vinden dat we echt een strandmeet moeten doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
Het is nog lekker buiten. Net weer even anderhalf uur door de duinen en langs de boulevard gefietst en over het strand gelopen.
Heerlijk die helderheid in mijn kop nu.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik vinden dat we echt een strandmeet moeten doenMet jou en fles en cablegunmaster en Fha (ik kom je dan halen
) en uiteraard MPG
![]()
Ik mag niet komen, dat is toch duidelijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wanneer wilde je dat doen dan?
En ik mis OA, MarcB en Muck nog in je lijstje.:P.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ST en ik vinden dat we echt een strandmeet moeten doenMet jou en fles en cablegunmaster en Fha (ik kom je dan halen
) en uiteraard MPG
![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:31 schreef Fha het volgende:
Ik heb zin om in zee te springen dus count me inAls ik het financieel red tenminste
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso. Ik ga deze zomer niet op vakantie, maar een dagje strand zie ik dan wel zitten als aantrekkelijk alternatief.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kan toch wel met iemand meerijden ofzo?
Ik weet niet wie er vanuit hier ergens in de buurt komt verder..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er vanuit hier ergens in de buurt komt verder..maar er valt vast iets te bedenken ja
![]()
T was meer zo van.. als er gigantische dingen gepland gaan worden dan geef ik nu alvast aan dat ik tel als blut..
quote:
Irgendwo in Augustus, en dan niet de dag voor of na lowlandsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem eens een datum dan? En niet zeggen: we wachten wel met afspreken tot het mooi weer wordt... want tegen de tijd dat we de weersverwachting weten hebben mensen weer andere plannen.
quote:[..]
Met Marijke, toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Irgendwo in Augustus, en dan niet de dag voor of na lowlands? Ik heb nog geen definitief werkrooster voor de zomerperiode
.
[..]
Die komt er praktisch langs ja.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gooi 7 en 14 augustus in de groep dan! Dat zijn zaterdagen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik gooi 7 en 14 augustus in de groep dan! Dat zijn zaterdagen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet doen, die heb ik soberzo niet vrij.
Ohw ik had die van Marijke niet gezien want ik was te druk met haar PMenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
En zelfs als je blut bent, kun je op het strand liggen, hoor. Je hebt alleen kans dat je van het ligbed getrapt wordt als ze de 5 euro daarvoor komen innen.
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw ik had die van Marijke niet gezien want ik was te druk met haar PMen![]()
![]()
Nou ik hoef toch geen ligbed, ik ga wel gewoon in het zand liggenen jullie allemaal ingraven natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |