Eigenlijk niks. Misschien dat ze nu de PvdA de onderhandelingen laten leiden, maar dan nog zie ik geen mogelijkheden. Ja misschien heel links maar dat lijkt me raar omdat Nederland duidelijk een ruk naar rechts vertoont.quote:
Al krijgen ze 50 zetels, het blijft een tijdelijke partij die binnen de komende 4 jaar hun ware gezicht zullen laten zien (namelijk dat ze incapabel zijn om te regeren) en weer van het toneel zal verdwijnen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
Fijn, krijgen we straks zeker nog meer teleurgestelde burgers die helemaal klaar zijn met de "polertiek" en op de PVV stemmen.
dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
Fijn, krijgen we straks zeker nog meer teleurgestelde burgers die helemaal klaar zijn met de "polertiek" en op de PVV stemmen.
En dat alleen maar om hun onvrede te uiten "om te laten zien dat ik klaar ben met de huidige situatie"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
QFT. Leuke kamerpartij, jammer dat veel paupers niet zien dat de PVV totaal ongeschikt is om te regeren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:57 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Al krijgen ze 50 zetels, het blijft een tijdelijke partij die binnen de komende 4 jaar hun ware gezicht zullen laten zien (namelijk dat ze incapabel zijn om te regeren) en weer van het toneel zal verdwijnen.
Wilders heeft de problematiek goed aangekaart..nu is het aan de fatsoenlijke partijen om hier meer op in te spelen zodat populisten dit onderwerp niet meer kunnen misbruiken.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zeg het nog maar eens
VVD+PVV+SP+D66de weg van het midden coalitie
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:04 schreef TheDocter het volgende:
nice. terug naar VVD/PVV/CDA.
Dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
ik zeg het nog maar eens
VVD+PVV+SP+D66de weg van het midden coalitie
Dan nog kunnen ze niet regeren, tenzij ze met VVD samen een meerderheid vormen. En dat zie ik niet gebeuren. Anders krijg je weer hetzelfde verhaal als bij deze verkiezingen, namelijk dat het CDA het toch niet eens kan worden met de PVV. En sowieso hoort de grote verliezer wat velen betreft niet in een kabinet thuis.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
Nee, want CDA.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef 9611Niels het volgende:
Fuck Cohen die niets ziet in een brede coalitie, dat is gewoon de oplossing.
Terechte klacht. Maar wat moet je anders? Niet GL en D66quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |