Is dus een desire van binnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
'k Weet niet wat dat plaatje voor moet stellen, maar zo zien mijn Desire er niet uit van binnen![]()
Naja al zag het er zo uit, het ding werkt gewoon meer dan uitstekend dus 't is geen reden om hem niet te kopen. Verder is de Desire aanzienlijk sneller met een groter scherm en hogere resolutie, of je dat ook 'beter' mag noemen moet je zelf bedenkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Is dus een desire van binnenvolgens tweakers mag hopen dat testmodel is maar welke is beter legend of desire
Performance Desire, looks Legend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Is dus een desire van binnenvolgens tweakers mag hopen dat testmodel is maar welke is beter legend of desire
Als je een product dat er aan de binnenkant ook prachtig uitziet moet je bij Apple zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef Athlon64x het volgende:
Wie heeft Htc desire? [ afbeelding ]
400 Euro en een afwerking van plastic speelgoed eend![]()
Ik twijfel nog tussen Motorola milestone en htc desire maar met zo afwerkinf ga ik liever voor Motorola wat vinden jullie?
Ja best wel. dit kan ik bijvoorbeeld probleemloos afspelen op mijn desirequote:
gaat mij niet om hoe mooi ie eruit ziet maar dat het nogal goedkoop en slap van binnen uit zietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:57 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Als je een product dat er aan de binnenkant ook prachtig uitziet moet je bij Apple zijnHet lijkt me echter vrij onbelangrijk of je product er van binnen mooi uitziet.
Maar de Galaxy S heeft dus een Super Amoled scherm.Echt het beste wat ik tot nu ben tegengekomen.Ook buiten in de zon goed aftelezen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:17 schreef octopussy het volgende:
Ben er nog niet uit of ik AMOLED wil of LCD. Ik wil graag kunnen navigeren met de foon (misschien zelfs op de motor) dus het is wel belangrijk dat er nog wat te zien is als de zon er op schijnt. Dat schijnt dan weer een minpunt te zijn bij AMOLED...
De specs van de SE X10 spreken me wel aan, behalve dan dat ze pas aan het eind van het jaar Android 2.1 gaan aanbieden![]()
Samsung Galaxy ga ik nog even vergelijken met de Desire.
Inderdaad een erg mooi scherm. Bovendien heeft Samsung de productie van meer dan 90% (als ik me niet vergis) van de AMOLED schermen in handen en al die productiecapaciteit wordt nu voor het produceren van Super AMOLED schermen gebruikt i.v.m. de Galaxy S. Smartphones van andere fabrikanten zullen dus binnenkort geen AMOLED schermen meer hebben. HTC kijkt bijvoorbeeld al naar andere opties.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Maar de Galaxy S heeft dus een Super Amoled scherm.Echt het beste wat ik tot nu ben tegengekomen.Ook buiten in de zon goed aftelezen.
Ik meen gelezen te hebben dat zij een soort super lcd van Sony zouden gebruiken.Ik vraag me af of dit dan ook een soort ips scherm is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Inderdaad een erg mooi scherm. Bovendien heeft Samsung de productie van meer dan 90% (als ik me niet vergis) van de AMOLED schermen in handen en al die productiecapaciteit wordt nu voor het produceren van Super AMOLED schermen gebruikt i.v.m. de Galaxy S. Smartphones van andere fabrikanten zullen dus binnenkort geen AMOLED schermen meer hebben. HTC kijkt bijvoorbeeld al naar andere opties.
Koop jij een telefoon om de binnenkant dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:24 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
gaat mij niet om hoe mooi ie eruit ziet maar dat het nogal goedkoop en slap van binnen uit ziet
ja ik bouw hem om net als playstationquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Koop jij een telefoon om de binnenkant dan?
Schroef je hem open en leg je hem dagelijks open op je bureau?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja ik bouw hem om net als playstation
Precies. De desire is stevig als wat. Denk niet dat je aan de bouwkwaliteit hoeft te twijfelenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Devolution het volgende:
Het ziet er misschien niet stevig uit van binnen, maar hij is wel degelijk erg stevig. Genoeg gebruikers hier die em hebben laten vallen zonder dat er iets kapot gegaan is
quote:
Zoals ik hier heb verteld heeft mijn Legend in het water gelegen (minstens 5 minuten lang). Hij stond aan toen ik het deed. Er zat water in de camera, in/onder het beeldscherm en bij de batterij. En ik heb gelijk nadat ik uit het zwembad kwam weer geprobeerd aan te doen (dom natuurlijk). Hierna heb ik hem op een warme plek gedaan en laten opdrogen, nog steeds ongeduldig een paar keer aan geprobeerd te krijgen maar het mocht niet baten... Hij heeft het hierna niet meer gedaan... Ik heb zojuist een schadeformulier ingevuld voor de verzekering en verstuurd. Omdat ik de legend toch naast me had liggen probeerde ik hem weer aan te doen...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand nog een Android te koop? Ik heb mijn telefoon meegenomen tijdens een duik in het zwembad en nu is het niet meer dan een Legend(e)
Shame on you. Ik heb 'm braaf gekocht.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:15 schreef marcel-o het volgende:
[..]
fuck, 99yen
-edit-
k hebbum al
Dan kan helaas niet tenzij je hem root. Maar het aandelen programma doet niks als jij het niet instel. Dus verder is het geen probleem.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef IkBenOzan het volgende:
Wuhu, vandaag mijn Desire binnen gekregen. Ben er echt heel blij mee maar het lukt me niet om bijvoorbeeld het programma aandelen te verwijderen. Hoe doe ik dit?
Oh ok, bedankt. Nog een vraag. Ik heb net mijn live mail ingesteld maar ik krijg alleen de laatste 2 mailtjes te zien in mijn postvak inquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:00 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Dan kan helaas niet tenzij je hem root. Maar het aandelen programma doet niks als jij het niet instel. Dus verder is het geen probleem.
Bij de instellingen (als je in het programma zit en dan menu) kun je instellen hoe ver terug je wil 'ophalen'quote:Op zondag 18 juli 2010 19:32 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Oh ok, bedankt. Nog een vraag. Ik heb net mijn live mail ingesteld maar ik krijg alleen de laatste 2 mailtjes te zien in mijn postvak inHoe kan ik dit oplossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |