abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84143366
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Ireyon het volgende:

[..]

'k Weet niet wat dat plaatje voor moet stellen, maar zo zien mijn Desire er niet uit van binnen
Is dus een desire van binnen volgens tweakers mag hopen dat testmodel is maar welke is beter legend of desire
pi_84143637
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Is dus een desire van binnen volgens tweakers mag hopen dat testmodel is maar welke is beter legend of desire
Naja al zag het er zo uit, het ding werkt gewoon meer dan uitstekend dus 't is geen reden om hem niet te kopen. Verder is de Desire aanzienlijk sneller met een groter scherm en hogere resolutie, of je dat ook 'beter' mag noemen moet je zelf bedenken .
  vrijdag 16 juli 2010 @ 19:40:41 #278
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_84143710
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:33 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Performance Desire, looks Legend.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_84144450
Werkt flash goed op desire?
pi_84144465
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef Athlon64x het volgende:
Wie heeft Htc desire? [ afbeelding ]
400 Euro en een afwerking van plastic speelgoed eend

Ik twijfel nog tussen Motorola milestone en htc desire maar met zo afwerkinf ga ik liever voor Motorola wat vinden jullie?
Als je een product dat er aan de binnenkant ook prachtig uitziet moet je bij Apple zijn Het lijkt me echter vrij onbelangrijk of je product er van binnen mooi uitziet.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 20:00:18 #281
198421 ANCT
plus ultra
pi_84144540
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:57 schreef Athlon64x het volgende:
Werkt flash goed op desire?
Ja best wel. dit kan ik bijvoorbeeld probleemloos afspelen op mijn desire
Ħʞǝb sı ʇsǝǝן ʇıp ǝıʍ
pi_84145483
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 19:57 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Als je een product dat er aan de binnenkant ook prachtig uitziet moet je bij Apple zijn Het lijkt me echter vrij onbelangrijk of je product er van binnen mooi uitziet.
gaat mij niet om hoe mooi ie eruit ziet maar dat het nogal goedkoop en slap van binnen uit ziet
pi_84145660
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:17 schreef octopussy het volgende:
Ben er nog niet uit of ik AMOLED wil of LCD. Ik wil graag kunnen navigeren met de foon (misschien zelfs op de motor) dus het is wel belangrijk dat er nog wat te zien is als de zon er op schijnt. Dat schijnt dan weer een minpunt te zijn bij AMOLED...

De specs van de SE X10 spreken me wel aan, behalve dan dat ze pas aan het eind van het jaar Android 2.1 gaan aanbieden

Samsung Galaxy ga ik nog even vergelijken met de Desire.
Maar de Galaxy S heeft dus een Super Amoled scherm.Echt het beste wat ik tot nu ben tegengekomen.Ook buiten in de zon goed aftelezen.
pi_84146065
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:28 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Maar de Galaxy S heeft dus een Super Amoled scherm.Echt het beste wat ik tot nu ben tegengekomen.Ook buiten in de zon goed aftelezen.
Inderdaad een erg mooi scherm. Bovendien heeft Samsung de productie van meer dan 90% (als ik me niet vergis) van de AMOLED schermen in handen en al die productiecapaciteit wordt nu voor het produceren van Super AMOLED schermen gebruikt i.v.m. de Galaxy S. Smartphones van andere fabrikanten zullen dus binnenkort geen AMOLED schermen meer hebben. HTC kijkt bijvoorbeeld al naar andere opties.
pi_84146391
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef elfzesendertig het volgende:

[..]

Inderdaad een erg mooi scherm. Bovendien heeft Samsung de productie van meer dan 90% (als ik me niet vergis) van de AMOLED schermen in handen en al die productiecapaciteit wordt nu voor het produceren van Super AMOLED schermen gebruikt i.v.m. de Galaxy S. Smartphones van andere fabrikanten zullen dus binnenkort geen AMOLED schermen meer hebben. HTC kijkt bijvoorbeeld al naar andere opties.
Ik meen gelezen te hebben dat zij een soort super lcd van Sony zouden gebruiken.Ik vraag me af of dit dan ook een soort ips scherm is.
pi_84146467
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:24 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

gaat mij niet om hoe mooi ie eruit ziet maar dat het nogal goedkoop en slap van binnen uit ziet
Koop jij een telefoon om de binnenkant dan?
Schroef je hem open en leg je hem dagelijks open op je bureau?
pi_84146631
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:44 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Koop jij een telefoon om de binnenkant dan?
Schroef je hem open en leg je hem dagelijks open op je bureau?
ja ik bouw hem om net als playstation
pi_84146728
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

ja ik bouw hem om net als playstation
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:16:29 #289
45722 Dromer
pi_84148143
Deze ziet er veel mooier uit van binnen.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 21:40:16 #290
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_84149397
Het ziet er misschien niet stevig uit van binnen, maar hij is wel degelijk erg stevig. Genoeg gebruikers hier die em hebben laten vallen zonder dat er iets kapot gegaan is
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_84153917
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:40 schreef Devolution het volgende:
Het ziet er misschien niet stevig uit van binnen, maar hij is wel degelijk erg stevig. Genoeg gebruikers hier die em hebben laten vallen zonder dat er iets kapot gegaan is
Precies. De desire is stevig als wat. Denk niet dat je aan de bouwkwaliteit hoeft te twijfelen
  vrijdag 16 juli 2010 @ 23:15:52 #292
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_84154440
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 21:16 schreef Dromer het volgende:
Deze ziet er veel mooier uit van binnen.

fuck, 99yen

-edit-
k hebbum al
google

[ Bericht 3% gewijzigd door marcel-o op 17-07-2010 00:05:30 ]
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_84174917
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 19:20 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand nog een Android te koop? Ik heb mijn telefoon meegenomen tijdens een duik in het zwembad en nu is het niet meer dan een Legend(e)
Zoals ik hier heb verteld heeft mijn Legend in het water gelegen (minstens 5 minuten lang). Hij stond aan toen ik het deed. Er zat water in de camera, in/onder het beeldscherm en bij de batterij. En ik heb gelijk nadat ik uit het zwembad kwam weer geprobeerd aan te doen (dom natuurlijk). Hierna heb ik hem op een warme plek gedaan en laten opdrogen, nog steeds ongeduldig een paar keer aan geprobeerd te krijgen maar het mocht niet baten... Hij heeft het hierna niet meer gedaan... Ik heb zojuist een schadeformulier ingevuld voor de verzekering en verstuurd. Omdat ik de legend toch naast me had liggen probeerde ik hem weer aan te doen...

EN HET WERKTE MIJN LEGEND DOET HET WEER

En alles werkt Geen water meer onder het beeldscherm

Hoogstwaarschijnlijk zal er helaas wel roest in zitten... Ik kijk het nog even aan en anders bel ik Unive op om te zeggen dat de telefoon wonder boven wonder het weer doet!

Wat een pracht apparaat
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 17 juli 2010 @ 18:53:17 #294
45722 Dromer
pi_84175029
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 23:15 schreef marcel-o het volgende:

[..]

fuck, 99yen

-edit-
k hebbum al
google
Shame on you. Ik heb 'm braaf gekocht.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:21:12 #295
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_84176017
Even een paar comments;

- Hi aanbieding van Galaxy is helemaal niet zo top. Je krijgt wel internet voor 2,50 voor hele contractsduur maar bij vodafone heb je 50% korting voor je totale bedrag en dan 12 maanden, in bijna alle gevallen ben je dan goedkoper uit.
Ook geeft Hi eindeloos online slechts 0.3 Mbps ongeveer en dan is je internetsnelheid een zware bottleneck.. bij Vodafone heb je 3,6Mbps

- Na HTC Desire/ Nexus one is er idd niet veel beters voorbijgekomen... behalve Samsung Galaxy-s. Vind dat ie toch een paar verbeteringen heeft; SuperAMOLED ipv amoled (mooier beeld, beter in zonlicht te zien), toch weer 0.3 inch groter scherm dan Desire, iets dunner maar voelbaar lichter.
En touchscreen heeft betere multitouch, dat is niet eenvoudig uit te leggen maar zie hier;

Zoals je ziet, als de puntjes elkaar passeren op desire dan weet ie ze niet meer van elkaar te onderscheiden, scherm op galaxy kan dat wel en er zullen in de toekomst veel meer praktische toepassingen voor komen.

Ook gebruik je bij Android veel vaker dan je denkt dat kleine menuknopje (vergelijkbaar met rechtermuisknop) en na een tijdje wordt dat fysieke knopje op een Desire een beetje gammel en bij galaxy is het touchknop dus die blijft goed.

Maar, nadeel van galaxy is wel dat er geen camera flitser is en je persoonlijk vind ik HTC sense (user interface laagje) iets handiger werken dan die van Samsung.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_84177171
Na een aantal filmpjes bekeken te hebben (vergelijking van Samsung Galaxy S, SE X10 en HTC Desire) ben ik toch wel gecharmeerd van de Samsung Het scherm ziet er inderdaad prima uit, ook in fel zonlicht. Alleen jammer dat er geen flitser op zit. Aan de andere kant maak ik toch liever foto's met mijn DSLR
pi_84181307
Wuhu, vandaag mijn Desire binnen gekregen. Ben er echt heel blij mee maar het lukt me niet om bijvoorbeeld het programma aandelen te verwijderen. Hoe doe ik dit?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_84181362
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef IkBenOzan het volgende:
Wuhu, vandaag mijn Desire binnen gekregen. Ben er echt heel blij mee maar het lukt me niet om bijvoorbeeld het programma aandelen te verwijderen. Hoe doe ik dit?
Dan kan helaas niet tenzij je hem root. Maar het aandelen programma doet niks als jij het niet instel. Dus verder is het geen probleem.
  zondag 18 juli 2010 @ 19:32:27 #299
241287 IkBenOzan
Huh, whut?
pi_84206940
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 22:00 schreef Warrick21 het volgende:

[..]

Dan kan helaas niet tenzij je hem root. Maar het aandelen programma doet niks als jij het niet instel. Dus verder is het geen probleem.
Oh ok, bedankt. Nog een vraag. Ik heb net mijn live mail ingesteld maar ik krijg alleen de laatste 2 mailtjes te zien in mijn postvak in Hoe kan ik dit oplossen?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_84207986
quote:
Op zondag 18 juli 2010 19:32 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Oh ok, bedankt. Nog een vraag. Ik heb net mijn live mail ingesteld maar ik krijg alleen de laatste 2 mailtjes te zien in mijn postvak in Hoe kan ik dit oplossen?
Bij de instellingen (als je in het programma zit en dan menu) kun je instellen hoe ver terug je wil 'ophalen'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')