abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:05:50 #251
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_84104336
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik heb er echt de ballen verstand van, ik wist ook pas dat ik een Android-toestel had gekocht nadat ik 'm uit had gepakt...
Was ie roze?
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_84105991
Zaterdag krijg ik een HTC Desire binnen. Mijn eerste Android mobieltje
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  donderdag 15 juli 2010 @ 20:39:19 #253
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_84106133
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:05 schreef Dromer het volgende:

[..]

Was ie roze?
Hehe, nee, zwart...
Wist ik veel wat Android was... Ik wilde een klein telefoontje waar ik makkelijk mee kon bellen en sms'en. Nou aan die eisen voldoet 'ie hoor.
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:29:45 #254
45722 Dromer
pi_84111761
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Hehe, nee, zwart...
Wist ik veel wat Android was... Ik wilde een klein telefoontje waar ik makkelijk mee kon bellen en sms'en. Nou aan die eisen voldoet 'ie hoor.
Tja.. en dan moet je er maar het beste van maken en vind je jezelf ineens terug in deze thread.
Maar goed.. om maar eens wat olie op het vuur te gooien een op je vraag aansluitend verhaaltje.
quote:
here's no such thing as a perfect mobile app store strategy -- you're either too draconian, too arbitrary, or too loose in your policies, and as far as we can tell, there's no way to find a balance that isn't going to trigger an alarm here and there or get a few people worked into a lather. If you're too loose, for instance, you're liable end up with the occasional bout of malware, which is exactly what appears to have gone down recently in the Android Market with a few fake banking apps published by a bandit going as "Droid09." As you might imagine, the apps end up doing little more than stealing your information and ending your day in tears; the apps have since been pulled, but that's probably little consolation for those already affected.
Bron
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:38:16 #255
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_84112213
Toch blijf ik erbij dat ik in het geval van een 'centrale downloadlokatie' (lees: appstore/Market/etc.) eigen verantwoordelijkheid en keuzevrijheid belangrijker vind dan veiligheid en censuur.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_84112596
Net Froyo geinstalleerd op m'n T-Mobile G1, dankzij CyanogenMod 6. Ik ben verbaast hoe soepel het werkt voor de eerste RC van CyanogenMod 6.
Maar dingen zoals Flash, zullen voorlopig nog niet werken met toestelen zoals de HTC G1, de MyTouch 3g en de HTC Hero, waarop Froyo draait. Omdat Adobe Flash heeft gebouwd op een ander soort nieuwer soort CPU, misschien dat de final release van Flash, support heeft voor oudere CPU's. Maar voorlopig denk ik nog niet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=722801
  donderdag 15 juli 2010 @ 22:47:58 #257
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_84112757
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Moos. het volgende:
Net Froyo geinstalleerd op m'n T-Mobile G1, dankzij CyanogenMod 6. Ik ben verbaast hoe soepel het werkt voor de eerste RC van CyanogenMod 6.
Maar dingen zoals Flash, zullen voorlopig nog niet werken met toestelen zoals de HTC G1, de MyTouch 3g en de HTC Hero, waarop Froyo draait. Omdat Adobe Flash heeft gebouwd op een ander soort nieuwer soort CPU, misschien dat de final release van Flash, support heeft voor oudere CPU's. Maar voorlopig denk ik nog niet.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=722801
Dit is net Chinees voor mij.

Maar goed, het aantal keer dat ik een app binnenhaal het komende jaar zal wel op één hand te tellen zijn, gezien het feit dat ik niet eens een internetabonnement heb...
pi_84114837
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Dit is net Chinees voor mij.

Maar goed, het aantal keer dat ik een app binnenhaal het komende jaar zal wel op één hand te tellen zijn, gezien het feit dat ik niet eens een internetabonnement heb...
Tip: wifi!

Vertaling voor jou: draadloos internet
  donderdag 15 juli 2010 @ 23:32:05 #259
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_84115044
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Roolio het volgende:

[..]

Tip: wifi!

Vertaling voor jou: draadloos internet
Jaja.

Dankzij mijn vriend kan ik nu via wifi thuis wel op internet zeg maar. Maar goed, dat heb ik tot nu toe dus alleen gedaan om een beetje die Market te verkennen, het is nogal zinsloos om op zo'n klein schermpje te internetten thuis als ik ook de laptop erbij kan pakken.
pi_84118906
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Jaja.

Dankzij mijn vriend kan ik nu via wifi thuis wel op internet zeg maar. Maar goed, dat heb ik tot nu toe dus alleen gedaan om een beetje die Market te verkennen, het is nogal zinsloos om op zo'n klein schermpje te internetten thuis als ik ook de laptop erbij kan pakken.
Ja echt internetten is misschien een beetje nutteloos, maar je kan natuurlijk wel wat apps gebruiken die wifi nodig hebben. Het weer, mailtjes lezen, nu.nl app even checken, dat soort dingen. Dan is wifi toch wel handig om ingesteld te hebben.
  vrijdag 16 juli 2010 @ 04:28:12 #261
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_84120373
< --- Heeft ook een el cheapo android telefoon gekocht...een i-mobile IE6010.

Helaas zal een update naar 2.2 of zoiets wel nooit komen voor dit telefoontje...
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  vrijdag 16 juli 2010 @ 04:55:01 #262
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_84120410
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef Roolio het volgende:
Oke, mijn Milestone heeft echt problemen. Touchscreen blijft het zeer slecht doen. Hij denkt dat ik constant aan het drukken ben, en als ik echt het scherm aanraak dan reageert 'ie op de verkeerde plek of niet, en soms ook wel.

Maar ik moet hem van de klantenservice een factory-reset geven. (lijkt me een hardwarematig probleem, maar je weet maar nooit he) Probleem is alleen dat ik niet alles kwijt wil op mn telefoon. Contacts worden automatisch gebackupt. Smsjes en foto's ook eigenlijk, maar niet op zo'n manier dat ik ze kan terugzetten, meer dat ze dan op mn pc staan. En de apps heb ik nog geen backup van.

Het liefst zou ik een app willen die alles als een soort image backupt, of in ieder geval zo veel mogelijk. Zodat ik het na de factory reset (en na het mogelijke opsturen ) weer kan terugzetten allemaal? Iemand ervaring met de diverse back-up apps?
Ik had dat dus ook met mijn telefoontje...,wel nog steeds zeg maar. Ik heb ontdekt dat dit alleen voorkomt tijdens een dataverbinding via grps/edge.

Mijn telefoon word dan erg warm en dat gaat het touchscreen uit zichzelf aanrakingen registreren en reageert verder slecht. Vervelend maar niet een super probleem en via wifi gaat alles goed. Ik gebruik uiteraard nu alleen wifi

Ik heb al de support ge-emailed en hoop dat dit met een software update te verhelpen is.
Modus Vivendi!
  vrijdag 16 juli 2010 @ 06:27:03 #263
45722 Dromer
pi_84120562
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 04:28 schreef breaky het volgende:
< --- Heeft ook een el cheapo android telefoon gekocht...een i-mobile IE6010.

Helaas zal een update naar 2.2 of zoiets wel nooit komen voor dit telefoontje...
Dat is zo'n HongKong kloon? Ik kan er niks over vinden op Twiekers en dan is het vaak namaak.
Wat heeft ie je gekost?
  vrijdag 16 juli 2010 @ 10:20:39 #264
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_84123423
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:

[..]

Dat is zo'n HongKong kloon? Ik kan er niks over vinden op Twiekers en dan is het vaak namaak.
Wat heeft ie je gekost?
i-mobile is een thais merk wat vooral bij chinese odm makers inkoopt. Mijn telefoon is door yuhuatel gemaakt en door i-mobile van hun eigen merk plus van thaise taal ondersteuning voorzien.

Het is geen namaak maar wel een hele goedkope telefoon en erg basic. Omgerekend 150 euro heb ik ervoor betaald hier in Laos.
Modus Vivendi!
pi_84129934

HTC Desire HD: opvolger van de HTC Desire

De HTC Ace verscheen vorige week al op een gelekte roadmap. Nu zijn er aanwijzingen dat de Ace in feite de HTC Desire HD is, een vernieuwde versie van de HTC Desire. Er zijn een aantal HD-functies toegevoegd, een 8 megapixel camera met 720p video-opnames, een 4,3 inch WVGA-scherm en 4GB intern geheugen. Ook zou het toestel op Android 2.2 draaien en beschikken over een 1GHz Snapdragon-processor, net als in de huidige HTC Desire.

Er is nog geen duidelijkheid of de HTC Desire HD beschikt over een AMOLED- of SLCD-scherm. Ook wordt er gesproken over een unibody aluminium behuizing, vergelijkbaar met de HTC Legend. SRS surround sound, Flash 10.1, automatische gezichtsherkenning (van de camera) en afspelen van XviD zou de HTC Desire HD ook bieden. Foto’s van het nieuwe toestel zijn er nog niet. Het toestel staat op de roadmaps om in oktober te worden gelanceerd.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_84133185
Opzich wel spijtig dat htc zo snel achter elkaar met nieuwe telefoons komt, het was mooier geweest als de 'gewone' desire de specs van de hd had gekregen
pi_84133233
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:40 schreef Boswachter het volgende:
Opzich wel spijtig dat htc zo snel achter elkaar met nieuwe telefoons komt, het was mooier geweest als de 'gewone' desire de specs van de hd had gekregen
Ja maar dat is toch bij elk product zo....
pi_84133627
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 14:42 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja maar dat is toch bij elk product zo....
Ja, natuurlijk.

Maar het gaat om de korte periode die zit tussen de modellen. De desire en de hd worden, naar mijn idee, kort na elkaar gelanceerd.
Dit roept bij mij de vraag op waarom ze de desire niet de specs van de hd meegeven en dan een nieuw model ontwikkelen met veep betere specs en deze volgend jaar lanceren.
pi_84134379
Wat zijn nu een beetje goede android alternatieven voor de Nexus? Tegen de tijd dat die weer geleverd wordt zijn we een half jaar verder
pi_84134514
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef octopussy het volgende:
Wat zijn nu een beetje goede android alternatieven voor de Nexus? Tegen de tijd dat die weer geleverd wordt zijn we een half jaar verder
Desire (hd)
pi_84134538
quote:

Na de Nexus en Desire is er niet veel schokkends bijgekomen, volgens mij.
Ik wacht maar even op de Desire HD denk ik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_84138173
quote:
Ik heb zelf sinds kort de Samsung galaxy S en ben er reuze tevreden mee.Vooral het scherm is geweldig.
pi_84140693
Ben er nog niet uit of ik AMOLED wil of LCD. Ik wil graag kunnen navigeren met de foon (misschien zelfs op de motor) dus het is wel belangrijk dat er nog wat te zien is als de zon er op schijnt. Dat schijnt dan weer een minpunt te zijn bij AMOLED...

De specs van de SE X10 spreken me wel aan, behalve dan dat ze pas aan het eind van het jaar Android 2.1 gaan aanbieden

Samsung Galaxy ga ik nog even vergelijken met de Desire.
pi_84141145
Wie heeft Htc desire?
400 Euro en een afwerking van plastic speelgoed eend

Ik twijfel nog tussen Motorola milestone en htc desire maar met zo afwerkinf ga ik liever voor Motorola wat vinden jullie?
pi_84141293
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef Athlon64x het volgende:
Wie heeft Htc desire? [ afbeelding ]
400 Euro en een afwerking van plastic speelgoed eend

Ik twijfel nog tussen Motorola milestone en htc desire maar met zo afwerkinf ga ik liever voor Motorola wat vinden jullie?
'k Weet niet wat dat plaatje voor moet stellen, maar zo zien mijn Desire er niet uit van binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')