quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb er echt de ballen verstand van, ik wist ook pas dat ik een Android-toestel had gekocht nadat ik 'm uit had gepakt...
Hehe, nee, zwart...quote:
Tja.. en dan moet je er maar het beste van maken en vind je jezelf ineens terug in deze thread.quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hehe, nee, zwart...
Wist ik veel wat Android was... Ik wilde een klein telefoontje waar ik makkelijk mee kon bellen en sms'en. Nou aan die eisen voldoet 'ie hoor.
Bronquote:here's no such thing as a perfect mobile app store strategy -- you're either too draconian, too arbitrary, or too loose in your policies, and as far as we can tell, there's no way to find a balance that isn't going to trigger an alarm here and there or get a few people worked into a lather. If you're too loose, for instance, you're liable end up with the occasional bout of malware, which is exactly what appears to have gone down recently in the Android Market with a few fake banking apps published by a bandit going as "Droid09." As you might imagine, the apps end up doing little more than stealing your information and ending your day in tears; the apps have since been pulled, but that's probably little consolation for those already affected.
Dit is net Chinees voor mij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:44 schreef Moos. het volgende:
Net Froyo geinstalleerd op m'n T-Mobile G1, dankzij CyanogenMod 6. Ik ben verbaast hoe soepel het werkt voor de eerste RC van CyanogenMod 6.
Maar dingen zoals Flash, zullen voorlopig nog niet werken met toestelen zoals de HTC G1, de MyTouch 3g en de HTC Hero, waarop Froyo draait. Omdat Adobe Flash heeft gebouwd op een ander soort nieuwer soort CPU, misschien dat de final release van Flash, support heeft voor oudere CPU's. Maar voorlopig denk ik nog niet.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=722801
Tip: wifi!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dit is net Chinees voor mij.![]()
Maar goed, het aantal keer dat ik een app binnenhaal het komende jaar zal wel op één hand te tellen zijn, gezien het feit dat ik niet eens een internetabonnement heb...
Jaja.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Roolio het volgende:
[..]
Tip: wifi!![]()
Vertaling voor jou: draadloos internet
Ja echt internetten is misschien een beetje nutteloos, maar je kan natuurlijk wel wat apps gebruiken die wifi nodig hebben. Het weer, mailtjes lezen, nu.nl app even checken, dat soort dingen. Dan is wifi toch wel handig om ingesteld te hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jaja.
Dankzij mijn vriend kan ik nu via wifi thuis wel op internet zeg maar. Maar goed, dat heb ik tot nu toe dus alleen gedaan om een beetje die Market te verkennen, het is nogal zinsloos om op zo'n klein schermpje te internetten thuis als ik ook de laptop erbij kan pakken.
Ik had dat dus ook met mijn telefoontje...,wel nog steeds zeg maar. Ik heb ontdekt dat dit alleen voorkomt tijdens een dataverbinding via grps/edge.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:30 schreef Roolio het volgende:
Oke, mijn Milestone heeft echt problemen. Touchscreen blijft het zeer slecht doen. Hij denkt dat ik constant aan het drukken ben, en als ik echt het scherm aanraak dan reageert 'ie op de verkeerde plek of niet, en soms ook wel.
Maar ik moet hem van de klantenservice een factory-reset geven. (lijkt me een hardwarematig probleem, maar je weet maar nooit he) Probleem is alleen dat ik niet alles kwijt wil op mn telefoon. Contacts worden automatisch gebackupt. Smsjes en foto's ook eigenlijk, maar niet op zo'n manier dat ik ze kan terugzetten, meer dat ze dan op mn pc staan. En de apps heb ik nog geen backup van.
Het liefst zou ik een app willen die alles als een soort image backupt, of in ieder geval zo veel mogelijk. Zodat ik het na de factory reset (en na het mogelijke opsturen) weer kan terugzetten allemaal? Iemand ervaring met de diverse back-up apps?
Dat is zo'n HongKong kloon? Ik kan er niks over vinden op Twiekers en dan is het vaak namaak.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:28 schreef breaky het volgende:
< --- Heeft ook een el cheapo android telefoon gekocht...een i-mobile IE6010.
Helaas zal een update naar 2.2 of zoiets wel nooit komen voor dit telefoontje...
i-mobile is een thais merk wat vooral bij chinese odm makers inkoopt. Mijn telefoon is door yuhuatel gemaakt en door i-mobile van hun eigen merk plus van thaise taal ondersteuning voorzien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 06:27 schreef Dromer het volgende:
[..]
Dat is zo'n HongKong kloon? Ik kan er niks over vinden op Twiekers en dan is het vaak namaak.
Wat heeft ie je gekost?
Ja maar dat is toch bij elk product zo....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:40 schreef Boswachter het volgende:
Opzich wel spijtig dat htc zo snel achter elkaar met nieuwe telefoons komt, het was mooier geweest als de 'gewone' desire de specs van de hd had gekregen
Ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:42 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch bij elk product zo....
Desire (hd)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef octopussy het volgende:
Wat zijn nu een beetje goede android alternatieven voor de Nexus? Tegen de tijd dat die weer geleverd wordt zijn we een half jaar verder
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef octopussy het volgende:
Wat zijn nu een beetje goede android alternatieven voor de Nexus? Tegen de tijd dat die weer geleverd wordt zijn we een half jaar verder
Ik heb zelf sinds kort de Samsung galaxy S en ben er reuze tevreden mee.Vooral het scherm is geweldig.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:11 schreef octopussy het volgende:
'k Weet niet wat dat plaatje voor moet stellen, maar zo zien mijn Desire er niet uit van binnenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:34 schreef Athlon64x het volgende:
Wie heeft Htc desire? [ afbeelding ]
400 Euro en een afwerking van plastic speelgoed eend![]()
Ik twijfel nog tussen Motorola milestone en htc desire maar met zo afwerkinf ga ik liever voor Motorola wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |