Iyaz - Soloquote:Op maandag 5 juli 2010 19:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zoek een nummer met daarin een sample van een oud nummer en de zanger zingt "So long, so long". Het is typische huidige top-40 bagger en alhoewel ik het melodietje al de hele dag in m'n kop heb, kom ik maar niet op de titel... Ik dacht eerst dat het van Jason Derulo was, maar dat is het niet. Ik kan ook geen vergelijkbare artiest noemen, maar het zou kunnen dat het van dat dikke Jamaicaanse ventje is dat vorig jaar nog een hitje had.

Haha, inderdaad jaquote:

Dat is idd U2, met Electrical Stormquote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Bouncer2002 het volgende:
de tweede is een nummer van U2, ik zoek de titel
En het origineel is wél heel mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Haha, inderdaad jaGoed hoor! Nu ik de titel weet is het nog steeds een kutnummer, maar nu weet ik in elk geval waar dat sampletje vandaan komt.

quote:Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef Bouncer2002 het volgende:
de eerste is gedeeltelijk in dit filmpje te horen.
Ik zoek de orginele versie (denk jaren 90) afrikaans nummer

Het klinkt als deze:quote:Op maandag 5 juli 2010 20:50 schreef wjr het volgende:
ik zoek een nummer
met als refrein
'hallelujah', gezongen door een vrouw
en de coupletten in raps dor een man
grote hit nu
maar luister niet zoveel radio
weet niet hoe het heet of wie het is
bvd

Gokjequote:Op maandag 5 juli 2010 20:50 schreef wjr het volgende:
ik zoek een nummer
met als refrein
'hallelujah', gezongen door een vrouw
en de coupletten in raps dor een man
grote hit nu
maar luister niet zoveel radio
weet niet hoe het heet of wie het is
bvd

Niemand die het herkentquote:

Lees de OP eensquote:

quote:

Geen dankquote:

Thanks maar dat is hem niet. Bad to the bone kan ik dromen!quote:
Ah jammer, thanks in elk geval. Hoe kom je aan deze info?quote:Op maandag 5 juli 2010 08:47 schreef HV het volgende:
[..]
Muziek is gemaakt door Monc Music (productiebedrijf ?) en is speciaal gemaakt voor deze commercial, volgens mij is er geen compleet nummer van gemaakt.

quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:24 schreef Peevi het volgende:
Hallo!
Ik zoek nog steeds het naar het liedje dat wordt gebruikt in de MTV reclame waar ze gratis kaarten weg geven voor Amsterdam International Fashion Week, kan iemand hier iets mee?

Ah ja! Dat is hemquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
en daar dan een andere versie van volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |