topspel maar best moeilijk. Vriend van me was in de tijd dat we het speelden ongeslagen. Tegen wie hij ook speelde. Elke keer als ik hem bijna op de knieën had won hij toch. Best frustrerend.quote:
Ha! ..die heb ik nog in deze opzet. Bazen spel dat voor veel plezier zorgde.quote:
Dan vond ik RISK leuker en beter.quote:
hahaha...hoe herkenbaar.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dobbelen bij de gevaarlijke 1, ik heb er trauma's aan over gehouden
Jawel hoor, wie is het is een bordspel.quote:Op maandag 14 oktober 2013 22:41 schreef BlueJeans het volgende:
Uren en uren gespeeld :
[ afbeelding ]
Edit: geen bordspel woops
hoe kan iets leuk en saai tegelijk zijn? Dit zijn tegenovergestelden van elkaar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:14 schreef Miss_paraplu het volgende:
Veel te veel spellen gespeeld ...
Wie is het. Leuk spel maar als we veranderden nooit de kaartjes, dus al snel wist je wie de ander had en daarbij waren er maar er 4 kaartjes geloof ik met vrouwen, dus was het heel simpel.
Mens erger je niet. ook een leuk spelletje, maar wel saai.
Ganzenbord. zelfde verhaal als hierboven, leuk maar saai.
Pang. Dat was wel leuk.
Triviant. vond ik altijd wel boeiend.
Rummicub . Enorm veel gespeeld, elke dag na schooltijd en in het weekend.
Hotel: Leuk spel maar als je hotel 'president' koopt weet je al zeker dat je gaat winnen het spel.
Stratego: vroeger tegen mijn broer wel gespeeld.
Scrabble: ach wel leuk..
Levensweg.. alleen wij speelden dat volgens niet helemaal als hoe het moest.
leuk om het een keer te spelen, maar saai wordt het wanneer we het te vaak speelden.. dan wist je alles al.quote:Op maandag 21 oktober 2013 08:58 schreef najazeg het volgende:
[..]
hoe kan iets leuk en saai tegelijk zijn? Dit zijn tegenovergestelden van elkaar.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:52 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
leuk om het een keer te spelen, maar saai wordt het wanneer we het te vaak speelden.. dan wist je alles al. ook al was je klein en jong.
Ja!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |