quote:
Ben persoonlijk verre van fan van McCartney's covers. En zeker live zou ik het frustrerend vinden, want dat gaat toch weer af van één van zijn eigen composities. Van die soundcheck-lijst doet hij er af en toe wel eentje live, of heeft hij dat in het verleden gedaan.
quote:
Iets meer details, maar wel weer het standaard promo-praatje om het grote publiek te imponeren.
"He managed to make John’s voice sound like John again by doing a thorough cleaning of the track, which was destroyed in the process of many reissues in the past thirty/forty years." ...écht

?
"Technology has advanced so much that, conversely, I wanted to use new techniques to really frame these amazing songs and John’s voice as simply as possible."Welke moderne technieken heb je nodig voor deze release? Benieuwd wat ze met Yoko's tracks gedaan hebben. Of wordt het een Single Fantasy?
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef blckbb het volgende:[..]
Zeg dat wel ja

Juist de manier waarop hij nummers zingt maakt de live beleving zo speciaal, nu klinkt het gewoon bijna als een studioversie net zoals Good Evening New York

Het maakt "Good Evening New York City" voor mij vrijwel onluisterbaar. Jammer dat het nu ook al op deze McCartney-opnames wordt gebruikt, alhoewel stukken subtieler. Een kwestie van tijd totdat hij het ook live gaat gebruiken.
Nóóóóóóit!!
Wel een stomende versie van "Day Tripper" overigens.
quote:
Dit is dus geen officiële uitgave, want voor McCartney bestaat "Back To The Egg" niet meer, maar een bootleg-uitvoering van de zeer vermakelijke TV-special uit 1979. Zeer het bekijken waard. Yellow Cat bracht vorig jaar al de special uit in een kwaliteit waarin ik het nog niet eerder gezien had. Nu hebben ze daar ook de paar nummers van het Hammersmith Odeon-optreden (met blazers!) uit 1979 aan toegevoegd, en de promo-video's uit die tijd. Helaas met het geluid van de remasters (meer
demasters) uit 1993, maar daar mag ik niet over zeuren.
quote:
Kreeg m'n gesigneerde exemplaar op de dag van release in de brievenbus. Ik kende de songs al, maar het viel wederom niet tegen. Ben alleen niet zo onder de indruk van de productie van Mark Ronson, de akoestische versie was beter in mijn optiek. Mooi artwork, en leuke B-kant, namelijk een cover van van Serge Gainsbourg en Brigitte Bardot, met een in het Frans rappende Sean Lennon. Hij is bezig aan een dubbelalbum met dit project, en het kan wel eens mijn favoriete werk van hem gaan worden.
quote:
Die banden zijn al in de jaren '70 vernietigd wegens ruimtegebrek

.