Lievvvquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Copycat het volgende:
En eenvoor Laysa. Jou/jullie trekken we er ook met z'n allen doorheen. D_K voorop.
Laat deze ezel de tram maar trekkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Copycat het volgende:
En eenvoor Laysa. Jou/jullie trekken we er ook met z'n allen doorheen. D_K voorop.
Ik vind het wel iets hebben, juist omdat ik wilde zeggen dat D_K het hardst moet trekkenquote:
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, juist omdat ik wilde zeggen dat D_K het hardst moet trekken
niet als het een strakke spijkerbroek isquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistocht in je spijkerbroek is beter voor de zaadproductie.
Je moet helemaal niets, maar je vraag zegt genoegquote:
Of een flink kruis! Jezus kon aan de zijne hangen!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
niet als het een strakke spijkerbroek is
tank mee tank BPquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
Dit is toch ook diep triest hè??
[ afbeelding ]
quote:
In en intriestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel frisjesquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistocht in je spijkerbroek is beter voor de zaadproductie.
in- en intriestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goedquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een flink kruis! Jezus kon aan de zijne hangen!
Jij lurktquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goed
Zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goed
Doe maar niet, want dan snap ik er nog minder vanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
Ik kan nu wel de boel editten maar dat staat nog stommer![]()
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurtquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurt
die heeft vast weer sose in haar drainquote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurt
En nu steel je nog mijn zinnen ook!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nu steel je nog mijn zinnen ook!
Afschuwelijk. Dat hele zaakje stinkt van begin tot eind.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan je net zo goed open laten staanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe en maar het kraantje opendraaien
waarom vond je het dan eng eerder?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam trouwens het broertje van mijn schoonzus (en 1 van mijn beste vrienden van havo4) weer tegen in de AH en dit keer klapte ik niet dicht en hebben we even leuk staan kletsen.
Niet dat het jullie wat boeit maar ik moest het even kwijt.
Ik kan me nog herinneren dat je daarover vertelde. Leuk dat je bijgekletst hebt!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam trouwens het broertje van mijn schoonzus (en 1 van mijn beste vrienden van havo4) weer tegen in de AH en dit keer klapte ik niet dicht en hebben we even leuk staan kletsen.
Oeh, oude schoolliefde? Wassie nog vrijgezel?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik drink echt bijna niet meer...nah zeg maar gerust niet...dit was toch al weer even geleden maar ineens had ik er zin in....quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed open laten staan![]()
Ik had zo'n doosje rosé van een Franse wijnboer mee genomen, maar die is inmiddels leeg
Geen idee, zag hem (hij mij niet) schrok, heb niets gezegd en ben toen heel snel weggegaan. En toen had ik spijt. Maar nu dus nietquote:
raar is dat hé! dat heb ik ook weleens gehadquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, zag hem (hij mij niet) schrok, heb niets gezegd en ben toen heel snel weggegaan. En toen had ik spijt. Maar nu dus niet
Dat je dat nog weet Cc!
Neuh geen liefde, wel dikke vrienden samen met nog een meisje wat nu ook in Den Haag woont. Dat vind ik grappig, dat we alle 3 in Den Haag beland zijn. Zei het tegen hem en hij vond het ook grappig. We gaan waarschijnlijk wel een keer samen wat drinken met ons drieen en proosten op de good old days.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh, oude schoolliefde? Wassie nog vrijgezel?
Koester het, want dat gebeurt niet vaak!quote:
Ik ken datquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, zag hem (hij mij niet) schrok, heb niets gezegd en ben toen heel snel weggegaan. En toen had ik spijt. Maar nu dus niet
Ja was de eerste 10 seconden best eng. En toen hadden we opeens weer zoveel te kletsen alsof we zo weer naast elkaar in de klas zaten.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
Goed dat je het nu bent aangegaan
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Laysa het volgende:
Bedtijd....allemaal een mooie en rustige nachtrust
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Copycat het volgende:
The two most beautiful words in the English language are 'cheque enclosed.'
Die quote van Dorothy Parker komt op mijn nieuwe facturen.
Up on the floor uh nuh uhuhuh nuhquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lalalala lalalala put a ring on it!
Oh oh oh oh oh oh hoooo!
quote:Ondertussen rijzen er vragen over de rol van de Amerikaanse FBI. Er is een groeiend aantal aanwijzingen dat de federale politie rond de dood van Stephany Flores een undercoveroperatie tegen Joran uitvoerde. In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera's te hangen die gericht waren op kamer 309.
De camera's hebben er niet standaard gehangen en zijn in elk geval verwijderd, zo bleek gisteren bij een bezoek aan het Hotel Tac in Lima.
De Chinese familie, die het hotel runt, heeft een spreekverbod. In het hotel verbleef tegelijk met Joran een pokerspeler, mogelijk een Amerikaanse agent, die hem overhaalde naar Lima te komen. Hij was het ook die het hotel indirect erop attendeerde dat Joran weg was en de kamer diende te worden geopend. Het vermoeden is dat de Peruaanse politie van de FBI ook de observatiebeelden ontving. Joran verklaarde tegenover De Telegraaf dat deze man, Elton Garcia alles voor hem "had geregeld en betaald".
En waarom twijfel je daaraan?quote:
Qua deathwish: volgens Joran zijn er bij zijn advocaat alweer diverse huwelijksaanzoeken binnengekomen. Raar fenomeen is dat toch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
Zou Stephanie ook in het complot zitten en een death wish hebben gehad?
Dorothy Parker heeft de meest geweldige quotes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:49 schreef Leandra het volgende:
![]()
Hij is heerlijk Tongue in cheek![]()
Plus dat er toch niemand meer per cheque betaalt, hoewel het wel zou kunnen dat ze dat dan vanuit het buitenland ineens wel gaan doen
Môgguh![]()
Geen dubbele conspiracy?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah so, ik lees net dat er zondag contact is geweest. Laat maar.
Bafana bafana tegen les bluesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja om 16u, dat wordt opeens veel overwerken.
Yep, want Meggiko en Uruguay gaan natuurlijk voor een nul nulletje.quote:
Het zou natuurlijk sowieso al uitermate vreemd zijn als de FBI buiten de landsgrenzen zou opereren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:05 schreef Gert het volgende:
Morning![]()
En dan denk je "kat in 't bakkie" bij Joran, maar er zit tóch een luchtje aan die zaak. De Amerikaanse media zijn nu ook op de rol van de FBI gedoken, aldus De Telegraaf. Zo zouden er standaard helemaal geen camera's bij kamer 309 hangen en... nou ja, zie hieronder. Merkwaardig. Al wil het niet zeggen dat Joran het dan ook niet gedáán heeft natuurlijk:
[..]
En wat óók raar is: je zou toch denken dat de FBI (die ook buiten de VS opereert overigens) er veel aan gelegen is om Joran juist naar de VS te krijgen. Nu hebben ze (als dit hele verhaal klopt en dat zal wel weer niet) juist meegewerkt aan een scenario waarbij ze Joran "kwijt" zijn aan Peru.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk sowieso al uitermate vreemd zijn als de FBI buiten de landsgrenzen zou opereren.
Dat zou dan toch echt de CIA moeten zijn.
Maar dat er een camera juist op de kamer van Joran gericht was, is idd uitermate discutabel.
Mocht het idd zo zijn dan denk ik dat het heel lang gaat duren voor zoiets officieel boven water komt, al was het alleen maar omdat de FBI in principe altijd buiten zijn boekje gaat als het buiten de landsgrenzen opereert.
Tenzij.... er contact en overleg was met de Peruaanse politiediensten. In dat geval is het vooral vreemd dat Joran helemaal naar Chili heeft kunnen reizen zonder dat het opviel.
En dan mn bevalling opeens gemist hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat je morgen wakker wordt en dat het al 23 juli is ofzo. Ik kan me dat heel goed voorstellen, helaas zo werkt het niet.
Ik vond Spanje - Honduras ook niet overdreven hard. Het enige dat echt niet door de beugel kon, was die tik die Villa in het gezicht van zijn tegenstander gaf, Hopelijk wordt die arrogante kwal daarvoor geschorst, wereldster of niet. Want oe wat staat dat duidelijk op de camerabeelden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Whut, er was niks naars aan de wedstrijd van gister. De Spanjaarden waren gewoon beter, en echt hard was ´t niet (heb je ivoorkust gezien tegen Brazilie). Ja het zou kunnen
.
Er is schijnbaar niemand zo populair als een crimineelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua deathwish: volgens Joran zijn er bij zijn advocaat alweer diverse huwelijksaanzoeken binnengekomen. Raar fenomeen is dat toch.
quote:Veel animo voor bezoek gevangenen
DEN HAAG - Het bezoeken van gedetineerden en tbs-patiënten door vrijwilligers blijkt gewild. Volgens een recent onderzoek van het ministerie van Justitie zijn er zo'n veertig organisaties op dit terrein actief, met in totaal 3600 vrijwilligers.
Eind deze maand komt Justitie met een beleidsnotitie om deze vorm van vrijwilligerswerk, die jaarlijks op een subsidie van 1,6 miljoen euro kan rekenen, te professionaliseren. Zo moeten alle organisaties van hun vrijwilligers een verklaring van goed gedrag kunnen overleggen.
Op hun beurt hebben organisaties als Gevangenenzorg Nederland en Humanitas, twee grote spelers op dit gebied, gevraagd om een avondprogramma voor gevangenen, zodat gedetineerden deze bezoekers ook 's avonds kunnen ontvangen. Jaarlijks zijn 33.000 mensen gedetineerd in Nederlandse gevangenissen, gemiddeld zo'n vier maanden.
Op zich niet zoooo verrassend, de rol van de fbi. Wel merkwaardig dat die camera's dan niet in de hotelkamer hingen en zo een slachtpartij voorkomen had kunnen wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:05 schreef Gert het volgende:
Morning![]()
En dan denk je "kat in 't bakkie" bij Joran, maar er zit tóch een luchtje aan die zaak. De Amerikaanse media zijn nu ook op de rol van de FBI gedoken, aldus De Telegraaf. Zo zouden er standaard helemaal geen camera's bij kamer 309 hangen en... nou ja, zie hieronder. Merkwaardig. Al wil het niet zeggen dat Joran het dan ook niet gedáán heeft natuurlijk:
[..]
Misschien heeft het iets met a'dam te maken, maar ik kan die dikke kale plofkop van Van Gelder niet meer luchten, met dat zelfingenomen snaterende lachje. Hij moet ook gewoon z'n muil eens een keer houden en z'n gasten laten praten. In plaats van het halve programma zelf aan het woord te zijn. Hij vindt zichzelf te groot en te belangrijk geworden en gedraagt zich niet meer als presentator maar als "TV-personality" met al het pedante gedoe vandien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen![]()
vanmiddag wedstrijd 33, we zijn dan over de helftheerlijk elke dag bij Jack op de koffie, alle mooi filmpjes vooral die van pluisje, leuk gedaan, weer een complimentje voor de NOS
Tussen de commercials door had rtl4 gisteren zelf ook een aankondiging, werd volgens mij ook geen tijd genoemd. Zal wel 20.30 of 21.30 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:er zou vanavond een intervieuw komen op RTL met de moeder van Joran, ik denk, kijk ff hoelaat en welke RTL, nergens terug te vinden, vreemd, want AvLinden riep het wel een stuk of 4 keer in boulevard.
Jij hebt natuurlijk geen zin om je kindje een weekje langer op te houdenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan mn bevalling opeens gemist hebben![]()
Fijn Dees, dat iedereen er zo op zn eigen manier mee bezig is. Sjaaltjes uit Spanje, leuk!!
Laysa, hoe lang gaat het de herstelperiode duren?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
even het vorige topic doorgelezen want ik zag Deisyy had gepost.
ik hoop met jullie mee dat het deze week gebeurd en ben blij te lezen dat je zus de moed niet laat zakken en zo positief blijft.
quote:
Dat mensen Derksen irritant vinden snap ik best.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaja, zo tekeer gaan over ome Jack en dan overschakelen naar Johan Derksen! Over zelfingenomen personen gesproken
.
nou was gister op tv over echte liefde, victoria van zweden ging een maand op reis naar china en had die nacht ervoor 30 brieven geschreven voor haar prins, dat elke dag dat zij weg was hij een brief kon openen en lezen, dat vond ik echte liefde, maar een wesley en yolante ja zal ook wel liefde wezen maar ze hebben het toch *net* niet vind ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
Wesley Sneijder Cabauter bidt elke dag met Yolanthe. Dat is nu eens echte liefde!
Dat we het even weten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:21 schreef Copycat het volgende:
De pa van Jack is/was leuk. Ooit mee gedineerd, toen mijn toenmalige vriend in hetzelfde niks-elftal van AFCA zat als zijn kleinzonen.
Ja, wordt moeilijk want wil graaggriekenland- argentinie zienquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan dus niemand zien, want dan is er voetbal
Wil je een handtekening?quote:
Dan ben ik maar niemand. Ik volg het voetbal niet, alleen als NL speelt wil ik wel ff kijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan dus niemand zien, want dan is er voetbal
Niet schrikken...die versnelde periode was voor mij...voor jou gaat je kindje heel mooi op tijd worden geboren....dat doen we je echt niet aanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan mn bevalling opeens gemist hebben![]()
Fijn Dees, dat iedereen er zo op zn eigen manier mee bezig is. Sjaaltjes uit Spanje, leuk!!
Laysa, hoe lang gaat het de herstelperiode duren?
Welke film?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben gister naar de film geweest met de puist van Noek.
We hebben lekker zitten kletsen en hij was heel aardig.
Dat jullie dat even weten
Poeh Lays, das best een lange herstelperiode. Dan flink je rust nemen, hopelijk herstel je dan zonder complicaties. Meer kun je niet doen hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet schrikken...die versnelde periode was voor mij...voor jou gaat je kindje heel mooi op tijd worden geboren....dat doen we je echt niet aan![]()
Het duurt 6-8 weken voordat dat ding vast gegroeid is...het schijnt dat het nog weleens weer dr uit kan komen...en daartussen in zal ik ws niet zo heel veel zelf mogen doen denk ik...ik verwacht dus ongeveer die tijd met miss een beetje meer...maar ik heb begrepen dat ik wel wat thuishulp ga krijgen dus das wel oke
Het komt uiteindelijk allemaal gewoon weer goedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Poeh Lays, das best een lange herstelperiode. Dan flink je rust nemen, hopelijk herstel je dan zonder complicaties. Meer kun je niet doen he
Wel een beetje dominant maar hij is idd best oké. Hij houdt van oude disco-klassiekers. Dat is kut!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:41 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben gister naar de film geweest met de puist van Noek.
We hebben lekker zitten kletsen en hij was heel aardig.
Dat jullie dat even weten
Tomaatjes op brood?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Wel een beetje dominant maar hij is idd best oké. Hij houdt van oude disco-klassiekers. Dat is kut!
Dus! Boodschappen gedaan en nu ga ik tomaatjes snoepen. Dat eindigt vast weer in een schransdropchocoladefeest maar een goed begin is het halve werk zegt mijn puist net.
oef, wat ben ik blij dat ik geen penis heb, al is een zwanenknijper ook niet alles.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tussen alle grote problemen hier een "kleintje" tussendoor
Muh penis gloeit na, na het inbrengen van een camera, doorstoten tot in de blaas, even rondneuzen daar, blaas laten ontplooien door vloeistof erin te spuiten, nog even rondneuzen en vervolgens langzaam terugtrekken![]()
Het belangrijkste: Alles in ordnung, kreeg een compliment over de bloedwaarden (uitzonderlijk goed) en het probleem zit vermoedelijk in te strak aangespannen bekkenspieren. Die camera liet ik volgens hem ook maar nauwelijks toe
Edit: alsof dat ook zo raar is![]()
Natuurlijk komt alles goed, ik denk op afstand elke dag aan je, dan moet je wel beter worden, en D_K gaat heel erg goed voor je zorgen, en nog een thuiswerkster ook dat is dan wel weer lekker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het komt uiteindelijk allemaal gewoon weer goed![]()
Ah mèn, wat klinkt dat pijnlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Muh penis gloeit na, na het inbrengen van een camera, doorstoten tot in de blaas, even rondneuzen daar, blaas laten ontplooien door vloeistof erin te spuiten, nog even rondneuzen en vervolgens langzaam terugtrekken![]()
Het belangrijkste: Alles in ordnung, kreeg een compliment over de bloedwaarden (uitzonderlijk goed) en het probleem zit vermoedelijk in te strak aangespannen bekkenspieren. Die camera liet ik volgens hem ook maar nauwelijks toe
Ah, klinkt gezellig, wel een leuke arts?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pijn valt mee hoor, 't is gewoon een kutlulgevoel. Prima arts trouwens, fijne ventquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, klinkt gezellig, wel een leuke arts?
Fijn dat alles goed is
Houd je je plas teveel op?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik plas te weinig dus ik heb ook last van die spierspanning.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er komt regelmatig te weinig, zit ik net weer en heb ik weer aandrang. Dat is irritant
Ik heb nu medicijnen meegekregen om de blaas te ontspannen, die schijnen goed te werken en je hoeft ze maar tijdelijk (paar maanden) te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik plas te weinig dus ik heb ook last van die spierspanning.
Ja mevrouw Deisyyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef Deisyy het volgende:
Mooi Teun, dat alles in orde is![]()
En altijd helemaal leeg zeiken plassen hè
Hoe weet je trouwens dat je last van spierspanning hebt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik plas te weinig dus ik heb ook last van die spierspanning.
Verkeerde houding, aanspanning van de spieren. Gedeelte van mijn buikspieren doen het maar half.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hoe weet je trouwens dat je last van spierspanning hebt?
Ja, je attitude kan wel wat beterquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verkeerde houding, aanspanning van de spieren. Gedeelte van mijn buikspieren doen het maar half.
Nou ja zegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het kader van "It takes one, to know one"?
Ze doen hun werk voor volk en vaderland?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Wat is er trouwens aan de hand in Nederland. Probeer afspraken te maken met mensen maar nummer 1 heeft net een kindje gekregen, nummer 2 ook en nummer 3 heeft pappa verlof
Volgens mij ben ik de enige die nog wat werktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze doen hun werk voor volk en vaderland?!
Ik had het over nageslacht zorgen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die nog wat werkt
Dan compenseer je mijn niet werken mooi!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die nog wat werkt
Die kinderen moeten straks allemaal werken om jouw AOW en verhoogde zorgkosten te kunnen ophoesten, dus wees blij dat die mensen zich inzetten voor jouw welzijn over 25 jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Wat is er trouwens aan de hand in Nederland. Probeer afspraken te maken met mensen maar nummer 1 heeft net een kindje gekregen, nummer 2 ook en nummer 3 heeft pappa verlof
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kinderen moeten straks allemaal werken om jouw AOW en verhoogde zorgkosten te kunnen ophoesten, dus wees blij dat die mensen zich inzetten voor jouw welzijn over 25 jaar.
Nee, die twee zijn van kinderen die net vers uit het ei gekropen zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef Leandra het volgende:
Overigens, is nummer 3 niet gewoon de vader van het kindje van nummer 1 of nummer 2?
Je gelooft toch zeker niet dat er nog AOW bestaat tegen de tijd dat wij dat nodig hebben?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die kinderen moeten straks allemaal werken om jouw AOW en verhoogde zorgkosten te kunnen ophoesten, dus wees blij dat die mensen zich inzetten voor jouw welzijn over 25 jaar.
Hier hebben we dat op een afdeling van 8 man al! Lachen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het kan ook als snel hè, met 1500 medewerkers, dat er dan meerderen tegelijk vader of moeder worden.
quote:Paars-Plus van de baan
AMSTERDAM - Mark Rutte ziet te weinig perspectief in een Paars Plus-coalitie en wil niet onderhandelen. Dat liet hij dinsdagmiddag weten na urenlange gesprekken. Ook Cohen (PvdA) zag onvoldoende aanknopingspunten. Femke Halsema toonde zich wel positief en liet weten 'enorm te balen'.
Die hebben elkaar aangestoken, 't lijkt wel een virusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier hebben we dat op een afdeling van 8 man al! Lachen!
Vind ik dus niet. Nu komen misschien de PvdA, Groenlinks, SP en D66 in beeld? De SP mag van mij wel een keer meedoenquote:
Hebben die genoeg zetels bij elkaar dan? Even ergens spieken, of heb jij het in je hoofd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vind ik dus niet. Nu komen misschien de PvdA, Groenlinks, SP en D66 in beeld? De SP mag van mij wel een keer meedoen
Jij en Teun zijn geen "wij" al het gaat over de vraag of AOW nog bestaat tegen de tijd dat de AOW-leeftijd bereikt isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..
Je gelooft toch zeker niet dat er nog AOW bestaat tegen de tijd dat wij dat nodig hebben?![]()
Ik ga er iig niet van uit.Zelf sparen is je enige hoop. En dannog maar hopen dat de belasting dat niet komt halen tegen de tijd dat je het nodig hebt.
Het zogenaamde oranjekabinet. En dan baalt dus een groot deel van Nederland als een stekker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of ze gaan alsnog over rechts met het CDA er dan toch weer bij
Ik heb het niet in mijn hoofd eik, 't zal wel niet kunnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben die genoeg zetels bij elkaar dan? Even ergens spieken, of heb jij het in je hoofd.
De AOW is wat mij betreft nu al een soort van bijstand. Nieuwe Nederlanders hebben er sowieso maar weinig aan, want die wonen hier nog geen 50 jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij en Teun zijn geen "wij" al het gaat over de vraag of AOW nog bestaat tegen de tijd dat de AOW-leeftijd bereikt is
Maar voor jouw generatie zal het idd betekenen dat je zelf een goed pensioen geregeld moet hebben, want ik gok dat AOW dan als bijstand zal zijn: alleen als je geen eigen inkomen hebt en/of vermogen.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Hebben die genoeg zetels bij elkaar dan? Even ergens spieken, of heb jij het in je hoofd.
Qua hoogte wel, maar als het gaat om de vraag of je er wel of geen recht op hebt telt alleen de leeftijd (mits altijd in NL gewoond).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De AOW is wat mij betreft nu al een soort van bijstand. Nieuwe Nederlanders hebben er sowieso maar weinig aan, want die wonen hier nog geen 50 jaar.
De bijstand van nu is nu volgens mij gewoon leven op droog brood.
Ja, ik had via Wiki ook al zitten tellen. Ik had ook op paars+ gehoopt want wat ik nou juist de komende vier jaar echt helemaal totaal werkelijk niet had willen zien is weer die koppen van het CDA.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
PvdA 30/31, GL 10, D66 10 en SP 15? Kom ik op rond de 65.
Overigens is dat kabinet ook te links naar mijn smaak en denk ik dat dat niet handig is we ons dat niet kunnen permitteren in de huidige economische situatie.
Niet dat in ik een recht of midden kabinet had willen hebben, Paars + was juist waar ik op hoopte.
Volgens de opgaaf kom ik met mijn pensioen en AOW (plus alles wat ik extra gestort heb in de loop der jaren) een aardig stuk hoger uit dan mijn huidige netto salaris. Maar dat zal straks wel verdampt zijn....of.....of.....ik ben inmiddels doodquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:44 schreef Copycat het volgende:
Oh kut. Mijn pensioen. Daar moet ik ook nog induiken.
Ja, maar je bouwt maar 2 procent per jaar op hè. Als je hier maar 20 jaar gewoond hebt, dan krijg je dus maar 40 procent AOWquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua hoogte wel, maar als het gaat om de vraag of je er wel of geen recht op hebt telt alleen de leeftijd (mits altijd in NL gewoond).
Dan heb je in ieder geval wel een fikse buffer tot je doodsbedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens de opgaaf kom ik met mijn pensioen en AOW (plus alles wat ik extra gestort heb in de loop der jaren) een aardig stuk hoger uit dan mijn huidige netto salaris. Maar dat zal straks wel verdampt zijn....of.....of.....ik ben inmiddels dood
Het is maar de vraag of je dat pensioengeld over kunt hevelen. Daarnaast is het ook maar de vraag of dat zo verstandig is. Het is in veel branches gewoon een welvaartsvast pensioen en het wordt gecompenseerd voor inflatie. Maar goed, je hebt dus nog wat uit te zoekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval wel een fikse buffer tot je doodsbed.
Ik moet dat natuurlijk zo ook zelf gaan regelen. Vanaf als ik echt officieel uit dienst ben en dan ook kijken hoe ik dat pensioengeld overhevel.
Koppijngedoe, dus van latere (...) zorg. Nog even een uurtje doorpezen, dan mag ik in de tuin.
Ik heb ook nog bij een oude werkgever iets staan. Heel weinig, maar overhevelen werd me toentertijd inderdaad ook afgeraden. Donderdag hebben we een Houdoe & BedanktBQ, dan eens even in de groep gooien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het is maar de vraag of je dat pensioengeld over kunt hevelen. Daarnaast is het ook maar de vraag of dat zo verstandig is. Het is in veel branches gewoon een welvaartsvast pensioen en het wordt gecompenseerd voor inflatie. Maar goed, je hebt dus nog wat uit te zoeken
Ja, en dat is dus maar een kleine groep, en tegen de tijd dat wij recht op AOW hebben zijn dat alleen de asielzoekers nog maar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar je bouwt maar 2 procent per jaar op hè. Als je hier maar 20 jaar gewoond hebt, dan krijg je dus maar 40 procent AOW
Ik heb ooit overgeheveld, dat kostte mij gelijk twee jaar extra sparen. Dit omdat ze uitgaan van het salaris van nu. Als je dus met een lager salaris meerdere jaren gestort hebt, dan verdampt een deel van het aantal jaren, ook wel genoemd dienstjaren. Nu is dat niet meer zo belangrijk, maar vroeger kon je er bijvoorbeeld met 40 dienstjaren werken uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bij een oude werkgever iets staan. Heel weinig, maar overhevelen werd me toentertijd inderdaad ook afgeraden. Donderdag hebben we een Houdoe & BedanktBQ, dan eens even in de groep gooien.
Kijk of het (storten in het) pensioenfonds waar het meeste staat ook gewoon door kan gaan terwijl je niet meer in een collectief zit, en tegen welke voorwaarden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook nog bij een oude werkgever iets staan. Heel weinig, maar overhevelen werd me toentertijd inderdaad ook afgeraden. Donderdag hebben we een Houdoe & BedanktBQ, dan eens even in de groep gooien.
Dat klinkt inderdaad logisch!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:02 schreef Leandra het volgende:
Kijk of het (storten in het) pensioenfonds waar het meeste staat ook gewoon door kan gaan terwijl je niet meer in een collectief zit, en tegen welke voorwaarden.
Dat zou nog wel eens een van de voordeligste opties kunnen zijn.
4 uur pas, zeg dat maar tegen meneer hondjes, we gaan de 33ste wedstrijd in dus we zitten over de helft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:57 schreef hondjes het volgende:
Waarom is er geen voetbal,vraagt meneer hondjes![]()
Waarom niet gewoon de drie grootste partijen, dat lijkt mij het redelijkst.
Dat hebben de mensen gekozen.
Je hebt toch het zelfstandigenpensioen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:05 schreef hondjes het volgende:
Maar als zelfstandige, kan je toch niet meer in een pensioenfonds..![]()
Omdat we in de derde ronde zitten, daarin worden de laatste twee wedstrijden uit elke poule gelijktijdig gespeeld. Vandaag om 16:00u Zuid-Afrika - Frankrijk en Mexico - Uruguay en om 20:30u Nigera - Zuid-Korea en Griekenland - Argentiniequote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:57 schreef hondjes het volgende:
Waarom is er geen voetbal,vraagt meneer hondjes![]()
Het lijkt mij het meest voor de hand liggen dat er nu een PvdA informateur komt.quote:Waarom niet gewoon de drie grootste partijen, dat lijkt mij het redelijkst.
Dat hebben de mensen gekozen.
Heb het even aan meneer hondjes gevraagd...Ja, je kan als zelfstandige dit pensioen afsluiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt toch het zelfstandigenpensioen?
Groot aandeelhouder?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef hondjes het volgende:
Maar als direkteur, groot aandeelhouder kan het niet.
zegt ie,
DGA heeft idd nogal wat belastingtechnisch aantrekkelijke regelingen waarbij een deel van de zaak over het algemeen al aangemerkt wordt als pensioenvoorziening.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:12 schreef hondjes het volgende:
Maar als direkteur, groot aandeelhouder kan het niet.
zegt ie,
Overleg met je accountant of maak een afspraak met een fiscalist, dat kost wat maar dan heb je over het algemeen ook prima advies.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Groot aandeelhouder?
Dat ben ik alleen als ik Monopoly speel!
En dat verlies ik altijd.
Dat wil ik altijd verliezen,dan ben ik gauw klaar, maar dat valt toch tegen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Groot aandeelhouder?
Dat ben ik alleen als ik Monopoly speel!
En dat verlies ik altijd.
LOL, maar je doet wel aangifte.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn zaak bestaat voornamelijk uit mijn laptop en hoofd.
Doe ik! Heb het genoteerd in mijn 'Hoe word ik volwassen-boekje'.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:24 schreef Leandra het volgende:
Overleg met je accountant of maak een afspraak met een fiscalist, dat kost wat maar dan heb je over het algemeen ook prima advies.
Nee, ik ben een ... eenmanszaak. (Ik deed even een Twee voor Twaalfjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:25 schreef Leandra het volgende:
LOL, maar je doet wel aangifte.
Ik neem overigens aan dat je geen BV bent/hebt?
Dan heb je immers nogal een bedrag moeten neerleggen voor je kon beginnen.
Nee. Ik durf niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:30 schreef Copycat het volgende:
Zo. Stukkie gefietst, broodje gegeten bij mijn moeder, vers fruit gehaald op de markt: deze zomer wordt de zomer van de bosperziken, wat ik je brom. En weer aan het werk.
Mera, vroeg me af hoe het met dat huis zit? Heb je al een beslissing genomen?
Ik zou gaan voor zzp'er, is het voordeligst als je geen personeel hebt, zeggen zequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben een ... eenmanszaak. (Ik deed even een Twee voor Twaalfje.
Ik heb geen gut in dit geval, dat is het frustrerende. Ik voel gewoon... helemaal niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Copycat het volgende:
Als je gut zegt dat je het niet moet doen, moet je het niet doen! Komt wel iets anders, beters op je pad.
Dan gelden de regels voor de DGA voor jou dus niet, overleg zowel met de pensioenverzekering als met je accountant wat de beste oplossing is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben een ... eenmanszaak. (Ik deed even een Twee voor Twaalfje.
Voor een DGA zijn er echt wel manieren om een pensioen te regelen, het zijn alleen andere manierenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef hondjes het volgende:
CC kan gewoon een zelfstandige pensioen afsluiten..
Wij hebben twee BVs en volgens meneer hondjes kan hij dat niet.
Want ik hoorde iets van direkteur, groot-aandeelhouder..weet ik veel... kan hij dat niet.
Grote pech dus, maar we zullen het wel overleven, hoop ik![]()
Dat denk ik ookquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een DGA zijn er echt wel manieren om een pensioen te regelen, het zijn alleen andere manieren
Ik zou me iig absoluut geen zorgen, zo te lezen weet meneer Hondjes prima wat hij wel en niet moet regelen en hoe hij dat moet doen.
Ik heb ruim drie jaar geleden dit huis gekocht. Ik heb toen een aantal huizen bekeken, stuk of 10/12 denk ik. Bij een huis had ik echt zoiets van,dit is als een jasje dat ik aantrek, daar zag ik mezelf wonen....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb geen gut in dit geval, dat is het frustrerende. Ik voel gewoon... helemaal niets.
Vandaar de verwarring. Ik weet 't echt niet.
Als je niets voelt, dan zou ik gewoon verder kijken Je komt er vanzelf eentje tegen waarbij je denkt "Dit is 'm!!"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb geen gut in dit geval, dat is het frustrerende. Ik voel gewoon... helemaal niets.
Vandaar de verwarring. Ik weet 't echt niet.
quote:
Als ik nou de tijd hád om op m'n gemak rond te kijken, maar ik krijg mezelf nu niet eens zo ver om bij een tweede huis te gaan kijken. Snapje? Het is me allemaal wat teveel, in mijn hoofd. Alles. Ik wil niet eens willen nadenken over een huis, of over überhaupt verhuizen, maar ik heb geen keuze. Ben alleen zo lamgeslagen van onwetendheid.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je niets voelt, dan zou ik gewoon verder kijken Je komt er vanzelf eentje tegen waarbij je denkt "Dit is 'm!!"
Als je het allemaal alleen moet doen, da's ook niet jofel. Niemand in de buurt die mee kan denken of kijken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als ik nou de tijd hád om op m'n gemak rond te kijken, maar ik krijg mezelf nu niet eens zo ver om bij een tweede huis te gaan kijken. Snapje? Het is me allemaal wat teveel, in mijn hoofd. Alles. Ik wil niet eens willen nadenken over een huis, of over überhaupt verhuizen, maar ik heb geen keuze. Ben alleen zo lamgeslagen van onwetendheid.
Ik ga dan toch voor de tweede variant. D66 vind ik echt waardeloos.quote:Mogelijke coalities op een rij
DEN HAAG - Nadat gesprekken over een rechts kabinet en Paars-plus zijn gestrand, zijn er nog enkele combinaties mogelijk om een nieuw kabinet te vormen. Ook kunnen eerdere afgewezen varianten weer boven water komen. Ter vergelijking: in 1994 strandden ook de onderhandelingen over een paars kabinet een keer. Later kwam het kabinet er alsnog.
VVD-PVDA-CDA: 82 zetels (PvdA-leider Job Cohen zegt niet bereid te zijn hierover te praten)
PVDA-CDA-SP-GROENLINKS: 76 zetels
VVD-CDA-D66-GROENLINKS-CHRISTENUNIE: 77 zetels
Kan wel eindeloos om meningen vragen, maar wat heb ik daar aan...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je het allemaal alleen moet doen, da's ook niet jofel. Niemand in de buurt die mee kan denken of kijken?
Echt, en dan weer zo'n CU-variant.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kiest u maar!
[..]
Ik ga dan toch voor de tweede variant. D66 vind ik echt waardeloos.
Optie:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kan wel eindeloos om meningen vragen, maar wat heb ik daar aan...
Zoals je wellicht weet denk ik toch overal anders overOkee ik heb een goeie begeleider die me kan helpen tijdens het hele proces, die precies weet wat je moet doen etc, maar die werkt natuurlijk ook alleen maar in z'n eigen belang dus ik weet toch heul niet wat nou het beste is van 1000 keuzes?
D66 vind ik het probleem niet, die christenen zijn het probleem. Graag een paar jaar zonder svp!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kiest u maar!
[..]
Ik ga dan toch voor de tweede variant. D66 vind ik echt waardeloos.
Met zoveel partijen eromheen zit het CDA aardig ingebed denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
D66 vind ik het probleem niet, die christenen zijn het probleem. Graag een paar jaar zonder svp!
Dat dusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
D66 vind ik het probleem niet, die christenen zijn het probleem. Graag een paar jaar zonder svp!
Daarom ga ik ook voor die tweede.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Met zoveel partijen eromheen zit het CDA aardig ingebed denk ik
Dat jij daar nog steeds aan denkt, ik weet allang niet meer waar het allemaal over ging.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Damn Disana, het is maar goed dat we er tenminste nog een andere politieke voorkeur (qua partij) op nahouden want we zijn het tegenwoordig wel verdomd vaak eens....
Wie had dat 3 jaar geleden kunnen denken![]()
![]()
Het ging meestal ook nergens over, behalve dat we het over het algemeen structureel niet eens waren, ongeacht het onderwerpquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat jij daar nog steeds aan denkt, ik weet allang niet meer waar het allemaal over ging.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:41 schreef Leandra het volgende:
Dan doen we die 23 juli toch gewoon voor Deisyy, Laysa en Marrije...
Dan heb ik de 20-weken echoquote:
hey verdorrie mera, niet de moed laten zakken hoor, en komt er een leuk huisje en je kan het betalen gewoon doen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
§
[..]
Kan wel eindeloos om meningen vragen, maar wat heb ik daar aan...
Zoals je wellicht weet denk ik toch overal anders overOkee ik heb een goeie begeleider die me kan helpen tijdens het hele proces, die precies weet wat je moet doen etc, maar die werkt natuurlijk ook alleen maar in z'n eigen belang dus ik weet toch heul niet wat nou het beste is van 1000 keuzes?
*niet volwassen worden wil!![]()
eh... da's niet helemaal waar...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus maar een kleine groep, en tegen de tijd dat wij recht op AOW hebben zijn dat alleen de asielzoekers nog maar.
De eerste generatie gastarbeiders kwam in de jaren 70 al, een groot deel van hun kinderen kwam hier ook al voor hun 14de, en dus telt voor hen gewoon de volle 50 jaar.
Plus, als ik in Marokko nog een huis heb, dan kan ik daar fluitend leven van een NL AOW van slechts 70%
da's waar de meeste zijn later gekomenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:33 schreef Leandra het volgende:
True, er zijn er die er eerder waren; Grieken, Italianen, maar de grote groep waar het vooral om gaat zijn natuurlijk de Turken en Marokkanen die vanaf de beginjaren 70 hierheen gehaald zijn.
De groepen die daarvoor kwamen hebben het over het algemeen prima gered.
Behalve dan dat complete gezinnen uit elkaar gerukt werden en de kinderen bij opa en oma "thuis" bleven. Sommige ouders hebben hun kinderen nauwelijks zien opgroeien. Vrije keus, dat is waar, maar triest vind ik het wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:33 schreef Leandra het volgende:
De groepen die daarvoor kwamen hebben het over het algemeen prima gered.
ja maar ik moest natuurlijk toch weer lachenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
FANN, wat een ontroerend verhaal vooral over die koeienvla.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Behalve dan dat complete gezinnen uit elkaar gerukt werden en de kinderen bij opa en oma "thuis" bleven. Sommige ouders hebben hun kinderen nauwelijks zien opgroeien. Vrije keus, dat is waar, maar triest vind ik het wel.
hoe je het opschreef, zag hem zo gaan in die koeienvla, ja natuurlijk is het heel erg van 7 mensen tegen de muur maar zoals dat van die soort sokken, ja ontroerd me.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar ik moest natuurlijk toch weer lachen![]()
maar tis best wel een soort van ontroerend verhaal, zo heb ik er nog tig van die ouwe, maar
daar gaat ik maar niet aan beginnen
Ja, is het ook, maar in verhouding tot wat ze daar hadden kregen ze het een stuk beter nadat papa elders was gaan werken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Behalve dan dat complete gezinnen uit elkaar gerukt werden en de kinderen bij opa en oma "thuis" bleven. Sommige ouders hebben hun kinderen nauwelijks zien opgroeien. Vrije keus, dat is waar, maar triest vind ik het wel.
jah... die 7 mensen tegen de muur heb ik niet om gelachen hoor...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe je het opschreef, zag hem zo gaan in die koeienvla, ja natuurlijk is het heel erg van 7 mensen tegen de muur maar zoals dat van die soort sokken, ja ontroerd me.
Vraag jezelf af "Had ik liever tien boterhammen in plaats van twee gehad of ouders die mij met liefde omringden". Niet dat dat laatste altijd het geval is als ze er wel geweest zouden zijn, maar ik zou het nu, als vent van 48 jaar, wel weten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, is het ook, maar in verhouding tot wat ze daar hadden kregen ze het een stuk beter nadat papa elders was gaan werken.
oh wat leuk hahaha, grieks volk is uitbundig toch, lekker druk en zeggen alles en maken van alles een feestje ( lijkt me echt zo een volk)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef FANN het volgende:
[..]
jah... die 7 mensen tegen de muur heb ik niet om gelachen hoor...
ze hebben daar dan ook een pleuris hekel aan moffennog steeds...
er werd eerst altijd gevraagd aan die Griek of ik een ''Duitse'' was en als ze hoorde Ochi Hollandese
(nee een Hollandse) dan werden de armpjes blij in de lucht gegooid en werd ik aan alle kanten
omhelst en geknepen
nah... net als bij elk volk heb je daar ook ''klootzakken'' hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh wat leuk hahaha, grieks volk is uitbundig toch, lekker druk en zeggen alles en maken van alles een feestje ( lijkt me echt zo een volk)
Oh... die edit van je zag ik nu pasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:34 schreef Toverheks het volgende:
en ook hallo FANN, en moest vanmiddag aan je denken, heb verf en een schildersdoek gehaald ( gewoon bij de action hoor), voor als ik eens de geest krijg en mijn creabea boven komt.
Zielig? Dat zal die arrogante klootzakken lerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef Toverheks het volgende:
ff wat anders, zielug he voor die fransen, 2-0 achtermaar gun het zuid-africa
mex-urc staat nog steeds 0-1
Heks ... Mijn schildersezel, kwasten, tubes enz.. staan nog in de verpakking. Ik wil dat toch weer es oppakken.quote:
ze mogen naar huisquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zielig? Dat zal die arrogante klootzakken leren![]()
Zijn ze onderhand al afgedropen?
ohhhhh Soury gaan we doen, maar ik kan het helemaal niet hoor, en is gewoon doek en verf van de action, maar zag het liggen, dacht ja wel leuk om eens wat te gaan proberen en moest aan FANN en jou schilderijen denken die ze voor je gemaakt had.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Heks ... Mijn schildersezel, kwasten, tubes enz.. staan nog in de verpakking. Ik wil dat toch weer es oppakken.
Zullen we een wedstrijdje (nou ja) een datum afspreken dat we wat fabriceren op dat vlak..
Dan moet ik welLijkt me wel leuk !!
vanavond RTL 4 half 9 intervieuw met Joran zijn moeder.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:22 schreef hondjes het volgende:
Blijkbaar zit toch de FBI achter de zaak Joran. in Peru .zie rtl4 journaal.
Het is interview, zonder u. Schreef ik ook altijd verkeerd, heb de juiste manier op fok geleerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond RTL 4 half 9 intervieuw met Joran zijn moeder.
( dank aan Marije die had het opgezocht)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is interview, zonder u. Schreef ik ook altijd verkeerd, heb de juiste manier op fok geleerd.
Wat een heerlijke dag was het, lekker de hele dag buiten geweest met de kinderen en nu nog even met een boek voor het huis denk ik.
Maak mij gekquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
Alsnog tot vijf uur gewerkt, toen nog een uurtje met de krant in de hangmat en zo ga ik voor een patatje pinda.
oke, zal het onthouden, beter schrijf het op in mijn schriffiequote:
Whehehe .. Deal. Ik bak er ook niks vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ohhhhh Soury gaan we doen, maar ik kan het helemaal niet hoor, en is gewoon doek en verf van de action, maar zag het liggen, dacht ja wel leuk om eens wat te gaan proberen en moest aan FANN en jou schilderijen denken die ze voor je gemaakt had.
nou zullen we dan maarmaar jij hebt straks eigenlijk helemaal geen tijd meer, je krijgt een nieuwe baan dat voel ik
oh leuk, ja gaan we doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Whehehe .. Deal. Ik bak er ook niks van
Deadline 1 oktoberquote:
Ja, anders waren we tegelijk uitgerekend. Al zegt die datum ook weer niet zo veel want bevallen op de uitgerekende datum gebeurt vaker niet dan wel. Maar ja, tis het idee he.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heb ik de 20-weken echo![]()
Was een beetje dubbel, want uitgerekende datum van de miskraam, maar gezien ik het toch al beschouw alsof dat kindje "plaatsgemaakt" heeft voor dit kindje, zag ik het als een mooi teken dat dat een van de data was waaruit ik kon kiezen.
Geen dankquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vanavond RTL 4 half 9 interview met Joran zijn moeder.
( dank aan Marije die had het opgezocht)
okequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Deadline 1 oktoberVolgens mij zijn mijn tubes al bedorven
vond haar nuchter over komen zag al stukjes in boulevard, ach wat moet zo een vrouw nou he denk ik dan, zo triest zij heeft ook niet gevraagd om een zoon die dit allemaal flikt, en al zal het misschien nu in Joran zijn voordeel werken ( gesloten inrichting what ever) ik blijf meelij met zijn moeder houwen, niet alleen zij heeft er last van zeg maar, maar zijn hele familie, ook zijn oma, denk wel dat hun menig traantje al hebben gelaten en dat er nog meer komen, ze staan pas aan het begin van joran en zijn proces.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen dank![]()
Ben wel benieuwd trouwens, wat ze allemaal te vertellen heeft. Joran heeft hard geld nodig dus wel lief van haar dat ze dit voor hem doet.
ow... is dat zo... toch maar effe kijken danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef remlof het volgende:
Who cares about Joran? Argentinië voetbalt zo weer
Tegen Griekenland, FANN, sterkte
Argentinië is al geplaatst voor de 8e finale, net als Nederland, dus misschien houden ze zich inquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... is dat zo... toch maar effe kijken dan
In termen van waarschijnlijkheid zijn ze al geplaatst, maar theoretisch zijn er ook nog uitslagen mogelijk waardoor Zuid-Korea en Griekenland doorgaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Argentinië is al geplaatst voor de 8e finale, net als Nederland, dus misschien houden ze zich in
Misschien wil ze alleen even cashen via de ellende van de ander. Soort van familiekwaal?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:34 schreef Marrije het volgende:
Huh? Ze heeft geen enkele reden om hem op te zoeken in zijn cel?
Misschien omdat het toch je zoon is?
Dat zei net ook iemand hier!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien wil ze alleen even cashen via de ellende van de ander. Soort van familiekwaal?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zei net ook iemand hier!
Vrouwen!
Ha leukquote:
Gadver wat aanstellerig!quote:
Dat hoop ik ook, maar zoals het er nu voorstaat gaan Argentinië en Zuid-Korea doorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Gert het volgende:
[..]
In termen van waarschijnlijkheid zijn ze al geplaatst, maar theoretisch zijn er ook nog uitslagen mogelijk waardoor Zuid-Korea en Griekenland doorgaan.
En dan graag inzoomen op Pluisje.![]()
Nee hoor, ik hoop adersom: Argentinië en Nigeria.
Je kijkt maar weinig voetbal?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, en dan nu een biertje bij de buitenkachel
Ik had mij er echt zo enorm op verheugd, maar ik kan er niet echt veel lol aan beleven. Beetje bezig zijn is beterquote:
Jij en je kachel! Nog even en ik ga je kees noemen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zo, en dan nu een biertje bij de buitenkachel
Jah...quote:
Das muh broerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij en je kachel! Nog even en ik ga je kees noemen!
Jij bent die broer, die lamlul die nooit gewerkt heeft? Woensel!quote:
Iedere familie heeft z'n eigen zwart schaapquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij bent die broer, die lamlul die nooit gewerkt heeft? Woensel!
Word!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedere familie heeft z'n eigen zwart schaap
Ik heb nog wel een paar kozijnen hierquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh ik heb ook altijd eens willen schilderen. Op één of andere manier wil ik het nu echt heel graag![]()
Bedankt voor de reminder girls.En de lieve woorden
ik heb die datum ook genoteerdquote:
For real, ik zou daar echt wel zin in hebben nuquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar kozijnen hier
Korte samenvatting van het geheel: laat de appeltaart maar in de vriezer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef FANN het volgende:
Wel lastig kijken zo die twee wedstrijden doorelkaar, ik ben het al niet gewend maar nu raak ik
steeds in de war
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |