Lievvvquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Copycat het volgende:
En eenvoor Laysa. Jou/jullie trekken we er ook met z'n allen doorheen. D_K voorop.
Laat deze ezel de tram maar trekkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Copycat het volgende:
En eenvoor Laysa. Jou/jullie trekken we er ook met z'n allen doorheen. D_K voorop.
Ik vind het wel iets hebben, juist omdat ik wilde zeggen dat D_K het hardst moet trekkenquote:
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, juist omdat ik wilde zeggen dat D_K het hardst moet trekken
niet als het een strakke spijkerbroek isquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistocht in je spijkerbroek is beter voor de zaadproductie.
Je moet helemaal niets, maar je vraag zegt genoegquote:
Of een flink kruis! Jezus kon aan de zijne hangen!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
niet als het een strakke spijkerbroek is
tank mee tank BPquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
Dit is toch ook diep triest hè??
[ afbeelding ]
quote:
In en intriestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel frisjesquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistocht in je spijkerbroek is beter voor de zaadproductie.
in- en intriestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goedquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een flink kruis! Jezus kon aan de zijne hangen!
Jij lurktquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goed
Zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goed
Doe maar niet, want dan snap ik er nog minder vanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
Ik kan nu wel de boel editten maar dat staat nog stommer![]()
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurtquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurt
die heeft vast weer sose in haar drainquote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurt
En nu steel je nog mijn zinnen ook!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nu steel je nog mijn zinnen ook!
Afschuwelijk. Dat hele zaakje stinkt van begin tot eind.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan je net zo goed open laten staanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe en maar het kraantje opendraaien
waarom vond je het dan eng eerder?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam trouwens het broertje van mijn schoonzus (en 1 van mijn beste vrienden van havo4) weer tegen in de AH en dit keer klapte ik niet dicht en hebben we even leuk staan kletsen.
Niet dat het jullie wat boeit maar ik moest het even kwijt.
Ik kan me nog herinneren dat je daarover vertelde. Leuk dat je bijgekletst hebt!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam trouwens het broertje van mijn schoonzus (en 1 van mijn beste vrienden van havo4) weer tegen in de AH en dit keer klapte ik niet dicht en hebben we even leuk staan kletsen.
Oeh, oude schoolliefde? Wassie nog vrijgezel?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik drink echt bijna niet meer...nah zeg maar gerust niet...dit was toch al weer even geleden maar ineens had ik er zin in....quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed open laten staan![]()
Ik had zo'n doosje rosé van een Franse wijnboer mee genomen, maar die is inmiddels leeg
Geen idee, zag hem (hij mij niet) schrok, heb niets gezegd en ben toen heel snel weggegaan. En toen had ik spijt. Maar nu dus nietquote:
raar is dat hé! dat heb ik ook weleens gehadquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, zag hem (hij mij niet) schrok, heb niets gezegd en ben toen heel snel weggegaan. En toen had ik spijt. Maar nu dus niet
Dat je dat nog weet Cc!
Neuh geen liefde, wel dikke vrienden samen met nog een meisje wat nu ook in Den Haag woont. Dat vind ik grappig, dat we alle 3 in Den Haag beland zijn. Zei het tegen hem en hij vond het ook grappig. We gaan waarschijnlijk wel een keer samen wat drinken met ons drieen en proosten op de good old days.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh, oude schoolliefde? Wassie nog vrijgezel?
Koester het, want dat gebeurt niet vaak!quote:
Ik ken datquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, zag hem (hij mij niet) schrok, heb niets gezegd en ben toen heel snel weggegaan. En toen had ik spijt. Maar nu dus niet
Ja was de eerste 10 seconden best eng. En toen hadden we opeens weer zoveel te kletsen alsof we zo weer naast elkaar in de klas zaten.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken dat![]()
Goed dat je het nu bent aangegaan
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Laysa het volgende:
Bedtijd....allemaal een mooie en rustige nachtrust
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef Copycat het volgende:
The two most beautiful words in the English language are 'cheque enclosed.'
Die quote van Dorothy Parker komt op mijn nieuwe facturen.
Up on the floor uh nuh uhuhuh nuhquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Lalalala lalalala put a ring on it!
Oh oh oh oh oh oh hoooo!
quote:Ondertussen rijzen er vragen over de rol van de Amerikaanse FBI. Er is een groeiend aantal aanwijzingen dat de federale politie rond de dood van Stephany Flores een undercoveroperatie tegen Joran uitvoerde. In het hotel waar het meisje werd gevonden, blijken bijvoorbeeld in het geheel geen bewakingscamera's te hangen die gericht waren op kamer 309.
De camera's hebben er niet standaard gehangen en zijn in elk geval verwijderd, zo bleek gisteren bij een bezoek aan het Hotel Tac in Lima.
De Chinese familie, die het hotel runt, heeft een spreekverbod. In het hotel verbleef tegelijk met Joran een pokerspeler, mogelijk een Amerikaanse agent, die hem overhaalde naar Lima te komen. Hij was het ook die het hotel indirect erop attendeerde dat Joran weg was en de kamer diende te worden geopend. Het vermoeden is dat de Peruaanse politie van de FBI ook de observatiebeelden ontving. Joran verklaarde tegenover De Telegraaf dat deze man, Elton Garcia alles voor hem "had geregeld en betaald".
En waarom twijfel je daaraan?quote:
Qua deathwish: volgens Joran zijn er bij zijn advocaat alweer diverse huwelijksaanzoeken binnengekomen. Raar fenomeen is dat toch.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:11 schreef Copycat het volgende:
Zou Stephanie ook in het complot zitten en een death wish hebben gehad?
Dorothy Parker heeft de meest geweldige quotes.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:49 schreef Leandra het volgende:
![]()
Hij is heerlijk Tongue in cheek![]()
Plus dat er toch niemand meer per cheque betaalt, hoewel het wel zou kunnen dat ze dat dan vanuit het buitenland ineens wel gaan doen
Môgguh![]()
Geen dubbele conspiracy?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah so, ik lees net dat er zondag contact is geweest. Laat maar.
Bafana bafana tegen les bluesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja om 16u, dat wordt opeens veel overwerken.
Yep, want Meggiko en Uruguay gaan natuurlijk voor een nul nulletje.quote:
Het zou natuurlijk sowieso al uitermate vreemd zijn als de FBI buiten de landsgrenzen zou opereren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:05 schreef Gert het volgende:
Morning![]()
En dan denk je "kat in 't bakkie" bij Joran, maar er zit tóch een luchtje aan die zaak. De Amerikaanse media zijn nu ook op de rol van de FBI gedoken, aldus De Telegraaf. Zo zouden er standaard helemaal geen camera's bij kamer 309 hangen en... nou ja, zie hieronder. Merkwaardig. Al wil het niet zeggen dat Joran het dan ook niet gedáán heeft natuurlijk:
[..]
En wat óók raar is: je zou toch denken dat de FBI (die ook buiten de VS opereert overigens) er veel aan gelegen is om Joran juist naar de VS te krijgen. Nu hebben ze (als dit hele verhaal klopt en dat zal wel weer niet) juist meegewerkt aan een scenario waarbij ze Joran "kwijt" zijn aan Peru.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk sowieso al uitermate vreemd zijn als de FBI buiten de landsgrenzen zou opereren.
Dat zou dan toch echt de CIA moeten zijn.
Maar dat er een camera juist op de kamer van Joran gericht was, is idd uitermate discutabel.
Mocht het idd zo zijn dan denk ik dat het heel lang gaat duren voor zoiets officieel boven water komt, al was het alleen maar omdat de FBI in principe altijd buiten zijn boekje gaat als het buiten de landsgrenzen opereert.
Tenzij.... er contact en overleg was met de Peruaanse politiediensten. In dat geval is het vooral vreemd dat Joran helemaal naar Chili heeft kunnen reizen zonder dat het opviel.
En dan mn bevalling opeens gemist hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat je morgen wakker wordt en dat het al 23 juli is ofzo. Ik kan me dat heel goed voorstellen, helaas zo werkt het niet.
Ik vond Spanje - Honduras ook niet overdreven hard. Het enige dat echt niet door de beugel kon, was die tik die Villa in het gezicht van zijn tegenstander gaf, Hopelijk wordt die arrogante kwal daarvoor geschorst, wereldster of niet. Want oe wat staat dat duidelijk op de camerabeelden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Whut, er was niks naars aan de wedstrijd van gister. De Spanjaarden waren gewoon beter, en echt hard was ´t niet (heb je ivoorkust gezien tegen Brazilie). Ja het zou kunnen
.
Er is schijnbaar niemand zo populair als een crimineelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua deathwish: volgens Joran zijn er bij zijn advocaat alweer diverse huwelijksaanzoeken binnengekomen. Raar fenomeen is dat toch.
quote:Veel animo voor bezoek gevangenen
DEN HAAG - Het bezoeken van gedetineerden en tbs-patiënten door vrijwilligers blijkt gewild. Volgens een recent onderzoek van het ministerie van Justitie zijn er zo'n veertig organisaties op dit terrein actief, met in totaal 3600 vrijwilligers.
Eind deze maand komt Justitie met een beleidsnotitie om deze vorm van vrijwilligerswerk, die jaarlijks op een subsidie van 1,6 miljoen euro kan rekenen, te professionaliseren. Zo moeten alle organisaties van hun vrijwilligers een verklaring van goed gedrag kunnen overleggen.
Op hun beurt hebben organisaties als Gevangenenzorg Nederland en Humanitas, twee grote spelers op dit gebied, gevraagd om een avondprogramma voor gevangenen, zodat gedetineerden deze bezoekers ook 's avonds kunnen ontvangen. Jaarlijks zijn 33.000 mensen gedetineerd in Nederlandse gevangenissen, gemiddeld zo'n vier maanden.
Op zich niet zoooo verrassend, de rol van de fbi. Wel merkwaardig dat die camera's dan niet in de hotelkamer hingen en zo een slachtpartij voorkomen had kunnen wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:05 schreef Gert het volgende:
Morning![]()
En dan denk je "kat in 't bakkie" bij Joran, maar er zit tóch een luchtje aan die zaak. De Amerikaanse media zijn nu ook op de rol van de FBI gedoken, aldus De Telegraaf. Zo zouden er standaard helemaal geen camera's bij kamer 309 hangen en... nou ja, zie hieronder. Merkwaardig. Al wil het niet zeggen dat Joran het dan ook niet gedáán heeft natuurlijk:
[..]
Misschien heeft het iets met a'dam te maken, maar ik kan die dikke kale plofkop van Van Gelder niet meer luchten, met dat zelfingenomen snaterende lachje. Hij moet ook gewoon z'n muil eens een keer houden en z'n gasten laten praten. In plaats van het halve programma zelf aan het woord te zijn. Hij vindt zichzelf te groot en te belangrijk geworden en gedraagt zich niet meer als presentator maar als "TV-personality" met al het pedante gedoe vandien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:47 schreef Toverheks het volgende:
goedenmorgen![]()
vanmiddag wedstrijd 33, we zijn dan over de helftheerlijk elke dag bij Jack op de koffie, alle mooi filmpjes vooral die van pluisje, leuk gedaan, weer een complimentje voor de NOS
Tussen de commercials door had rtl4 gisteren zelf ook een aankondiging, werd volgens mij ook geen tijd genoemd. Zal wel 20.30 of 21.30 zijn ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:er zou vanavond een intervieuw komen op RTL met de moeder van Joran, ik denk, kijk ff hoelaat en welke RTL, nergens terug te vinden, vreemd, want AvLinden riep het wel een stuk of 4 keer in boulevard.
Jij hebt natuurlijk geen zin om je kindje een weekje langer op te houdenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dan mn bevalling opeens gemist hebben![]()
Fijn Dees, dat iedereen er zo op zn eigen manier mee bezig is. Sjaaltjes uit Spanje, leuk!!
Laysa, hoe lang gaat het de herstelperiode duren?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
even het vorige topic doorgelezen want ik zag Deisyy had gepost.
ik hoop met jullie mee dat het deze week gebeurd en ben blij te lezen dat je zus de moed niet laat zakken en zo positief blijft.
quote:
Dat mensen Derksen irritant vinden snap ik best.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jaja, zo tekeer gaan over ome Jack en dan overschakelen naar Johan Derksen! Over zelfingenomen personen gesproken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |