Lievvvquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Copycat het volgende:
En eenvoor Laysa. Jou/jullie trekken we er ook met z'n allen doorheen. D_K voorop.
Laat deze ezel de tram maar trekkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:55 schreef Copycat het volgende:
En eenvoor Laysa. Jou/jullie trekken we er ook met z'n allen doorheen. D_K voorop.
Ik vind het wel iets hebben, juist omdat ik wilde zeggen dat D_K het hardst moet trekkenquote:
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel iets hebben, juist omdat ik wilde zeggen dat D_K het hardst moet trekken
niet als het een strakke spijkerbroek isquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistocht in je spijkerbroek is beter voor de zaadproductie.
Je moet helemaal niets, maar je vraag zegt genoegquote:
Of een flink kruis! Jezus kon aan de zijne hangen!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef FANN het volgende:
[..]
niet als het een strakke spijkerbroek is
tank mee tank BPquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
Dit is toch ook diep triest hè??
[ afbeelding ]
quote:
In en intriestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel frisjesquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kruistocht in je spijkerbroek is beter voor de zaadproductie.
in- en intriestquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goedquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of een flink kruis! Jezus kon aan de zijne hangen!
Jij lurktquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goed
Zo kan je het ook noemenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt je Talusman komt vast allemaal goed
Doe maar niet, want dan snap ik er nog minder vanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef Laysa het volgende:
Ik kan nu wel de boel editten maar dat staat nog stommer![]()
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurtquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurt
die heeft vast weer sose in haar drainquote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het ligt niet aan ons, het is Laysa die de boel in de war stuurt
En nu steel je nog mijn zinnen ook!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En nu steel je nog mijn zinnen ook!
Afschuwelijk. Dat hele zaakje stinkt van begin tot eind.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan je net zo goed open laten staanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whehehe en maar het kraantje opendraaien
waarom vond je het dan eng eerder?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam trouwens het broertje van mijn schoonzus (en 1 van mijn beste vrienden van havo4) weer tegen in de AH en dit keer klapte ik niet dicht en hebben we even leuk staan kletsen.
Niet dat het jullie wat boeit maar ik moest het even kwijt.
Ik kan me nog herinneren dat je daarover vertelde. Leuk dat je bijgekletst hebt!quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kwam trouwens het broertje van mijn schoonzus (en 1 van mijn beste vrienden van havo4) weer tegen in de AH en dit keer klapte ik niet dicht en hebben we even leuk staan kletsen.
Oeh, oude schoolliefde? Wassie nog vrijgezel?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
Ik drink echt bijna niet meer...nah zeg maar gerust niet...dit was toch al weer even geleden maar ineens had ik er zin in....quote:Op maandag 21 juni 2010 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed open laten staan![]()
Ik had zo'n doosje rosé van een Franse wijnboer mee genomen, maar die is inmiddels leeg
Geen idee, zag hem (hij mij niet) schrok, heb niets gezegd en ben toen heel snel weggegaan. En toen had ik spijt. Maar nu dus nietquote:
raar is dat hé! dat heb ik ook weleens gehadquote:Op maandag 21 juni 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, zag hem (hij mij niet) schrok, heb niets gezegd en ben toen heel snel weggegaan. En toen had ik spijt. Maar nu dus niet
Dat je dat nog weet Cc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |