dat weet ik af en toe ook niet...quote:
Zeker vaak rond kwart over bier?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat weet ik af en toe ook niet...
zoiets.quote:
Omdat je mij zo gemist hebt, laat ik mijn korte rokje maar even achterwegequote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, jou heb ik wel gemist hoor! Jij was toch die chick met dat blonde haar, korte rokje, lange benen en dikke tieten?
Katherine Heiglquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Omdat je mij zo gemist hebt, laat ik mijn korte rokje maar even achterwege![]()
[ afbeelding ]
Eikelquote:Op maandag 19 juli 2010 10:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
ach, ik wacht wel tot thijs mij belt als hij mensen nodig heeft.
en ik ben zo'n eikel die ja zegt ook nog.
best wel... ik ben te goed voor deze wereldquote:
Waarom heb je gister mij dan niet helpen klussen toen ik een hardhouten vloertje heb gebouwd op het balkon?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
best wel... ik ben te goed voor deze wereld
weet aan wie je het vraagt... het is maar dat ik in mijn eigen huis moest klussen, anders had ik het wendy laten doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je gister mij dan niet helpen klussen toen ik een hardhouten vloertje heb gebouwd op het balkon?
Dus dat was je aan het doen toen je voorover hing over je balkon relingquote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je gister mij dan niet helpen klussen toen ik een hardhouten vloertje heb gebouwd op het balkon?
Toen stond ik waarschijnlijk op een plank die een maat van me aan het zagen wasquote:Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dus dat was je aan het doen toen je voorover hing over je balkon reling![]()
We fietsen naar de Vomar en zaten echt te kijken vandoet die nou!
hmm... een maat die aan het zagen is... en jij doet niets?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Toen stond ik waarschijnlijk op een plank die een maat van me aan het zagen was.
Jawel, ik zorg dat de plank niet beweegt, zodat hij beter kan zagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hmm... een maat die aan het zagen is... en jij doet niets?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, ik zorg dat de plank niet beweegt, zodat hij beter kan zagen.
ach, zo kan je het ook zienquote:
aha... is het wel gelukt?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:34 schreef Bart het volgende:
Ja, want het is zo! We deden ook om en om schroeven en boren.
Wat doe jij trouwens om 6 uur buiten? En je hebt zeker nog steeds geen post gehad?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef lynda het volgende:
En woei zon!Had ik vanochtend niet verwacht, was koud om 6 uur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |