Vertelquote:
Doe je goed!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben donderdag helaas weer in Alkmaar. Helaas. Zit nu nog lekker in Tramore, Ierland
Naaktstraat? Daar kan je toch heul niet in zwemmen?!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:37 schreef Bart het volgende:
Inderdaad, gewoon naar het naaktstraat in Egmond!
Ja Oranje-Engeland oefenduel had ik net opgezocht...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:15 schreef lynda het volgende:
Bij het hockeyveld is een of ander feest maar wat een klote bass
Nah, vandaag geen bier voor mij. Liever koude limonade.quote:
Limonade met gerstsmaakquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, vandaag geen bier voor mij. Liever koude limonade.
Mmh, weet ik nog niet. Zo'n gigantische klusser ben ik niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:46 schreef Bart het volgende:
Ga je nog klussen van de zomer in de Victorie Bianca?
quote:
Bij de drankenhandel op het AH plein hebben ze een leuk pakket speciaal bier..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Bij de drankenhandel op het AH plein hebben ze een leuk pakket speciaal bier..
enkel, dubbel, trippel en speciaal + glas![]()
Toevallig vorige week gekocht voor bekende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar welk merk bier?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:28 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar welk merk bier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was volgens mij Leffe!
Inclusief groot glas.
Was leuke flitsshow vannacht(<-- hey die is oranje
Waar is de
nou.. Die met oranje pompoenen is nog beter
![]()
Wie ben jij?quote:
Jawel, jou heb ik wel gemist hoor! Jij was toch die chick met dat blonde haar, korte rokje, lange benen en dikke tieten?quote:
dat weet ik af en toe ook niet...quote:
Zeker vaak rond kwart over bier?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:41 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat weet ik af en toe ook niet...
zoiets.quote:
Omdat je mij zo gemist hebt, laat ik mijn korte rokje maar even achterwegequote:Op maandag 19 juli 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, jou heb ik wel gemist hoor! Jij was toch die chick met dat blonde haar, korte rokje, lange benen en dikke tieten?
Katherine Heiglquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Omdat je mij zo gemist hebt, laat ik mijn korte rokje maar even achterwege![]()
[ afbeelding ]
Eikelquote:Op maandag 19 juli 2010 10:56 schreef ErwinDikkie het volgende:
ach, ik wacht wel tot thijs mij belt als hij mensen nodig heeft.
en ik ben zo'n eikel die ja zegt ook nog.
best wel... ik ben te goed voor deze wereldquote:
Waarom heb je gister mij dan niet helpen klussen toen ik een hardhouten vloertje heb gebouwd op het balkon?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:48 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
best wel... ik ben te goed voor deze wereld
weet aan wie je het vraagt... het is maar dat ik in mijn eigen huis moest klussen, anders had ik het wendy laten doen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je gister mij dan niet helpen klussen toen ik een hardhouten vloertje heb gebouwd op het balkon?
Dus dat was je aan het doen toen je voorover hing over je balkon relingquote:Op maandag 19 juli 2010 11:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom heb je gister mij dan niet helpen klussen toen ik een hardhouten vloertje heb gebouwd op het balkon?
Toen stond ik waarschijnlijk op een plank die een maat van me aan het zagen wasquote:Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Dus dat was je aan het doen toen je voorover hing over je balkon reling![]()
We fietsen naar de Vomar en zaten echt te kijken vandoet die nou!
hmm... een maat die aan het zagen is... en jij doet niets?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Toen stond ik waarschijnlijk op een plank die een maat van me aan het zagen was.
Jawel, ik zorg dat de plank niet beweegt, zodat hij beter kan zagen.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hmm... een maat die aan het zagen is... en jij doet niets?
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Jawel, ik zorg dat de plank niet beweegt, zodat hij beter kan zagen.
ach, zo kan je het ook zienquote:
aha... is het wel gelukt?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:34 schreef Bart het volgende:
Ja, want het is zo! We deden ook om en om schroeven en boren.
Wat doe jij trouwens om 6 uur buiten? En je hebt zeker nog steeds geen post gehad?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:37 schreef lynda het volgende:
En woei zon!Had ik vanochtend niet verwacht, was koud om 6 uur!
groot gelijk, mauricequote:
Werken.. Droxz mag wel tien hele minuten later richting werk dus spitsuur hier is tussen half 6 en kwart over 6quote:Op maandag 19 juli 2010 14:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens om 6 uur buiten? En je hebt zeker nog steeds geen post gehad?
Wanneer heb jij geklust dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
weet aan wie je het vraagt... het is maar dat ik in mijn eigen huis moest klussen, anders had ik het wendy laten doen.
ik heb een kolere schurf hekel aan klussen, plus ik heb 2 linker handen
zwartquote:Op maandag 19 juli 2010 19:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wanneer heb jij geklust dan?
Oh, en grote zaal bij victorie is nu stemmig zwart. (Ik overigens ook.)
Alles beter dan wat het wasquote:
iddquote:
gow wat vervelendquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:04 schreef Bart het volgende:
Zo, nu online via mijn nieuwe speeltje: een gratis UMTS-kaart van de baas.
Die bril, baard en paar tanden?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef Bart het volgende:
Geen idee, maar ik hoop dat ik dat ook heb op die leeftijd.
quote:
Beter dan dood zijn toch?quote:
Nee, dat had ik toen dit topic dood wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Beter levend met een stoot op schoot idd...
Bart vakantie?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat had ik toen dit topic dood was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |