Ja maar ze kreeg ook mijn gezelschap en gezelligheid erbij he.quote:
Ik huil zachtjes van dat nummerquote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
They'll call me freedom, just like a Waving Flag,
And then it goes back, and then it goes back,
And then it goes back
Ik zag 'm zaterdag live.quote:
Hoe duur was dat eigenlijk, Arena? Ik neem aan dat je dat bedoelt.quote:
Haha, nog proberen ookquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Een lapo duel met Laki aangaan. Verloren strijd.
Jonge volgende keer ; DUEL OF THE FATES.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha, nog proberen ook![]()
GET REAL or die tryin
Ik kon gratis. Maar het was best prijzig voor wat je kreeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoe duur was dat eigenlijk, Arena? Ik neem aan dat je dat bedoelt.
Waving Fagquote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
They'll call me freedom, just like a Waving Flag,
And then it goes back, and then it goes back,
And then it goes back
breng hetquote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jonge volgende keer ; DUEL OF THE FATES.
Vind ik niet aardig dat je Shakira zo noemt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:30 schreef Lakitu het volgende:
Die dikke afrikaanse in waka waka. Ik erger me aan dr.
Een van de weinige oude chicks die ik zou geven. Hard.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind ik niet aardig dat je Shakira zo noemt.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef reetveter het volgende:
Ik kan nieteens meer f'5en dan druk ik alles in tot en met 7 pfieeeeeeew
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Een van de weinige oude chicks die ik zou geven. Hard.
Acer?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:31 schreef reetveter het volgende:
Ik kan nieteens meer f'5en dan druk ik alles in tot en met 7 pfieeeeeeew
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Acer?
Heeft mn zusje ook gehad. Als ze de v in deed, kwam er 9999999 te staan.
Paar keer goed op drukken. Niet te hard, van dan vallen je knopjes eraf. Heeft ze ook gehad.quote:
That's what I thought.quote:
HAHAHA DAT DEUNTJEquote:Op maandag 21 juni 2010 21:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
http://encyclopediadramatica.com/Epilepsy
Die ken ikquote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik ken zoeen heel raar filmpje op youtube dat je moet kijken als je spacet. Eerlijk je ziet opeens de zin van het leven enzo
Maar ik heb geen zin om nu te zoeken, ga voetbal kijken =$
Post ff straks dan na de wedstrijd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
Ik ken zoeen heel raar filmpje op youtube dat je moet kijken als je spacet. Eerlijk je ziet opeens de zin van het leven enzo
Maar ik heb geen zin om nu te zoeken, ga voetbal kijken =$
Nee dierentuin.quote:
Dit heb ik trouwens in het zwart wit als behang.quote:
ik ga even kijken straksquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef reetveter het volgende:
Ik lag gewoon 5 minuten helemaal dubbel omdat een huisgenoot zich een hartaanval schrok van dat deuntje op die kankersite
quote:
Cool story.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn vingers stinken naar ui. Bigtime.
Cool story.quote:
Stool cory, ho.quote:
Pardon?quote:
Goed.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bragi, hoe gaat het eigenlijk met jou?
quote:
Omdat je lysdectisch bent.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
mohhohoho ik wou zoeen geluidje maken waarbij je keihard inademt. Ademm ik op de een of andere manier uit blaas ik alle as de woonkamer in bwehehe
whehehe goeie Eyjafjallajökull imitatie manquote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
mohhohoho ik wou zoeen geluidje maken waarbij je keihard inademt. Ademm ik op de een of andere manier uit blaas ik alle as de woonkamer in bwehehe
Ga even met je kop op de stoeprand liggen aub.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:46 schreef reetveter het volgende:
En dan ga jij zo met je kale kop BATS zo z'n hoofd kapot stampen?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga even met je kop op de stoeprand liggen aub.
Daar ging je kuntstgebit.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan ga jij zo met je kale kop BATS zo z'n hoofd kapot stampen?
Neuh!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan ga jij zo met je kale kop BATS zo z'n hoofd kapot stampen?
quote:
Door dit soort opmerkingen vond ik je altijd zo'n ontzettend gemene bitch he.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Neuh!
Waarschijnlijk bezeert ie zich zelf al door alleen in die positie te gaan liggen.
Thanks for the info.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen vond ik je altijd zo'n ontzettend gemene bitch he.
ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 21:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Door dit soort opmerkingen vond ik je altijd zo'n ontzettend gemene bitch he.
Allure_, hoe gaat het eigenlijk met jou?quote:
Die zijn ze gewoon aan het nasynchroniseren. Net als op National Geographic. Hoor je ook altijd zo'n Engelse stem over de originele taal heen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die zijn ze gewoon aan het nasynchroniseren. Net als op National Geographic. Hoor je ook altijd zo'n Engelse stem over de originele taal heen.
Naar omstandigheden goed, hoor. Thanks for askingquote:Op maandag 21 juni 2010 21:54 schreef Bragi het volgende:
[..]
Allure_, hoe gaat het eigenlijk met jou?
Maar nu vind ik je wel lief hoor en vind ik dat soort opmerkingen sexyquote:
Wat ist dan? Of wil je daar niet over praten?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed, hoor. Thanks for asking.
Ow, neuh. Geen onderwerpen om op een forum te besprekenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ist dan? Of wil je daar niet over praten?
Whatever it is, sterkte/succes.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, neuh. Geen onderwerpen om op een forum te bespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |